reizen naar koh chang
maandag 6 januari 2014 om 09:11
http://www.travelfish.org ... hao_yai_national_park/all
anoniem_88376 wijzigde dit bericht op 06-01-2014 09:12
Reden: Vergat de link
Reden: Vergat de link
% gewijzigd
maandag 6 januari 2014 om 09:14
maandag 6 januari 2014 om 10:33
Daar hebben we wel naar gekeken mr konden t toen niet goed vinden en n enkele reis nr trat met vliegtuig vonden we duur. 170 pp. Achteraf hadden we denk ik beter naar n ander eiland kunnen gaaan wat beter te bereiken was en waar meerdere maatschappijen op vliegen. Denk dat we nu toch maar met de taxi gaan of mini bus, dan maar wat duurder
maandag 6 januari 2014 om 10:39
quote:PearlGirl schreef op 06 januari 2014 @ 09:10:
Dus voor ca. ¤40 rijdt een taxi je de gehele dag rond. Heb je wel een en ander uitgezocht, vòòrdat je naar Thailand ging? Dit soort dingen zoek je thuis toch allemaal uit????Sommige mensen reizen liever op de bonnefooi, ik ga ook echt niet alles uitzoeken hoor; als ik nog thuis ben.
Dus voor ca. ¤40 rijdt een taxi je de gehele dag rond. Heb je wel een en ander uitgezocht, vòòrdat je naar Thailand ging? Dit soort dingen zoek je thuis toch allemaal uit????Sommige mensen reizen liever op de bonnefooi, ik ga ook echt niet alles uitzoeken hoor; als ik nog thuis ben.
maandag 6 januari 2014 om 10:42
het simpelst is terug naar Bangkok gaan en vanaf Khao San Road een minibus regelen naar de pier bij Ko Chang. Die dingen vertrekken alleen wel 's morgens vroeg, dus dat haal je allemaal niet in 1 dag. Nachtje BKK dus, denk ik. (Let wel, dit was zo een jaar of 3 geleden, toen was ik voor het laatst op Ko Chang)
maandag 6 januari 2014 om 10:48
quote:SunnyC schreef op 06 januari 2014 @ 10:42:
het simpelst is terug naar Bangkok gaan en vanaf Khao San Road een minibus regelen naar de pier bij Ko Chang. Die dingen vertrekken alleen wel 's morgens vroeg, dus dat haal je allemaal niet in 1 dag. Nachtje BKK dus, denk ik. (Let wel, dit was zo een jaar of 3 geleden, toen was ik voor het laatst op Ko Chang)Dit dus, ik was er afgelopen zomer
het simpelst is terug naar Bangkok gaan en vanaf Khao San Road een minibus regelen naar de pier bij Ko Chang. Die dingen vertrekken alleen wel 's morgens vroeg, dus dat haal je allemaal niet in 1 dag. Nachtje BKK dus, denk ik. (Let wel, dit was zo een jaar of 3 geleden, toen was ik voor het laatst op Ko Chang)Dit dus, ik was er afgelopen zomer
.