Rhodos in mei?
dinsdag 15 maart 2011 om 16:07
Hi!
Mijn vriend en ik willen rond 15 mei op vakantie omdat we in de zomermaanden geen vakantie hebben.
We willen wel echt een strandvakantie, nu zag ik een mooi hotel op Rhodos. Heeft iemand ervaring met Rhodos in mei? Is het dan al warm? (warm genoeg om lekker te zonnen enz.)
Andere tips voor vakantiebestemmingen zijn ook welkom! Wel binnen Europa. Curacao enz. vind ik net wat te duur...
Grts
Mijn vriend en ik willen rond 15 mei op vakantie omdat we in de zomermaanden geen vakantie hebben.
We willen wel echt een strandvakantie, nu zag ik een mooi hotel op Rhodos. Heeft iemand ervaring met Rhodos in mei? Is het dan al warm? (warm genoeg om lekker te zonnen enz.)
Andere tips voor vakantiebestemmingen zijn ook welkom! Wel binnen Europa. Curacao enz. vind ik net wat te duur...
Grts
dinsdag 15 maart 2011 om 17:21
Zeg, wel eens van google gehoord????
http://www.rhodospagina.nl/weer-klimaat.htm
Mei: Gemiddelde dagtemperatuur in °C : 25
http://www.rhodospagina.nl/weer-klimaat.htm
Mei: Gemiddelde dagtemperatuur in °C : 25
dinsdag 15 maart 2011 om 18:32
Ik ben al regelmatig de eerste week van mei naar Griekenland geweest, o.a. naar Rhodos. Mijn ervaring is dat begin mei vaak net de omslag ligt van koud naar warmer weer. Dan hoorden we van de Grieken zelf dat het de week ervoor nog dikke truien weer was geweest, maar bij ons scheen het zonnetje Eigenlijk elke vakantie is het zo geweest dat het een aantal dagen zo warm was dat je inderdaad in je bikini aan het zwembad kon liggen en een paar dagen waarbij het warm genoeg was om lekker in een t-shirt rond te lopen en dingen te bezoeken, maar wel bewolkt. 's Avonds eten we eigenlijk altijd buiten, maar wel met extra trui mee. Het koelt nog flink af 's nachts.
zondag 20 maart 2011 om 22:37
Rhodos is qua weer een van de meest zon zekere bestemmingen van Griekenland. Ik ben er geweest maar ga er nooit meer naar terug. Te groot, niet gezellig, geen lekker eten en te toeristisch. Mijn keus zou zijn Samos in de plaats Kokkari veel intiemer en veel gezelliger maar veel minder te doen. Een gezellige middenweg is Kos-stad ook qua weer. App Agela zijn goed met een goede ligging.Niet verwarren met Angela
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.