Rustig Ibiza in mei?

10-04-2011 11:42 33 berichten
Iemand hier ervaring met een niet-massa-toerisme vakantie in Ibiza?



Wat ik zo lees is het noorden en St Eulalia/Eularia rustiger, maar lees ook reviews waarin over toch wel herrie/'overdevelopment' geschreven wordt. Of valt het eind mei nog wel mee?



Iemand ervaring/tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap m Ik ben vorig jaar rond deze tijd geweest en zelfs op de hippiemarkt geen hordes bustoeristen. Viel me gewoon alles mee,zelfs St. Antonio maar dat lag er misschien ook aan dat we begin seizoen waren. Was wel blij dat we daar niet zaten hoor,alsnog!

Ik ga zeker nog een keer terug maar dan naar zo'n yoga-gebeuren in het binnenland. We zijn nu allebei begin 40+,over een jaar of wat hopen we daar de rust voor gevonden te hebben
Alle reacties Link kopieren
P.s even offtopic:de oad bestaat nog,hebben ook vliegreizen tegenwoordig! Ik werk bij een bedrijf dat qua naam lijkt op oad,onze vorige postbode had er lange tijd moeite mee om dat te onthouden Ik heb meerdere malen moeten horen wat een geweldige vakanties hij heeft gehad met de OAD. Ik heb het maar zo gelaten :-)
O jee de vliegende OAD! Je bent wel lief geweest voor de postbode vind ik.



Ik heb trouwens geyogaat (en nog niet eens - nou ja eigenlijk net niet- 40+) tijdens deze vakantie bij Ibiza Yoga. Erg goede lessen, maar niet zo fab kwa organisatie (zelf geen last van gehad, maar sommige mensen die 'intern' zaten wel).
Alle reacties Link kopieren
Jij bent nog 40 min min hoor

Ik heb daar ook naar gekeken maar we zijn er niet aan toe gekomen,er was zoveel te zien en te doen



De postbode was al best oud,zo zag ie er wel uit Ik heb het 1x geprobeerd uit te leggen maar hij was een soort (oostindsch?) doof. Tja...

Vliegende OAD is een soort Airbus dan zeker
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook wel heel gek om voor de rust naar Ibiza te gaan



er zijn toch massa's andere eilandjes, waar nog veel meer natuur is en alles ongerept. Oke, misschien is het binnenland mooi maar als je op google earth kijkt lijkt me het toch redelijk volgebouwd



Naar Ibiza ga je om te feesten. Je gaat toch ook niet naar een visrestaurant om vlees te eten.
Alle reacties Link kopieren
.

Ik denk/vind dat je het eiland tekort doet als je er zo over denkt.
En bedank luni, nu zal ik bij iedere Airbus aan OADreizen denken



Heb een prima weekje gehad Xwing, zonder een feest te zien. Mijn ervaring met de meeste (hyper-)touristische oorden is dat als je 10 kilometer rijdt, je uit de drukte bent. Massatouristen zoeken de massa op, en dat is prima zowel voor de mensen die dat zoeken als voor de mensen die dat niet zoeken.



Ibiza is best een klein eiland, waardoor je er gewoon nooit zo ver vanaf zit. Dat is idd op googlemaps te zien, maar niet hoeveel mensen zich er ook werkelijk bewegen in een bepaalde tijd van het jaar. Maakt niet uit, het is er absoluut prachtig en ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen een bestemming is waar ze terugkeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anna37 schreef op 05 juni 2011 @ 11:41:

En bedank luni, nu zal ik bij iedere Airbus aan OADreizen denken

Graag gedaan hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven