Sauna met hotel
dinsdag 13 juli 2021 om 13:01
Ik ga graag een dag naar de sauna en ben al heel lang van plan om mijn saunabezoek uit te breiden met een overnachting. Ik ken Fort Resort Beemster, Thermen Bussloo en De Veluwse Bron. Fort Resort Beemster spreekt mij aan omdat het niet erg groot is, De Veluwse Bron spreekt mij aan om de ligging aan het open water. Weten jullie misschien nog sauna's met hotel in het noorden van het land die ik nog niet ken?
dinsdag 13 juli 2021 om 13:31
Jaren geleden ook eens geweest. Grote pluspunt vond ik dat de hotelkamers op het terrein zijn. Dus je loopt zo in je badjas terug naar het hotel.oneenietweer schreef: ↑13-07-2021 13:26Huize Holterhof in Enschede. Niet de meest nieuwe of luxe, maar meestal rustig en vriendelijke mensen.
dinsdag 13 juli 2021 om 13:33
Thermen Bad Nieuweschans in het hoge noorden?
Van dezelfde eigenaar als thermen bussloo. En die hebben ook in Soesterberg en Nijmegen een sauna.
Die in Nijmegen is echt enorm groot, vond ik niet zo. Soesterberg ligt mooi in de bossen, verder niet heel bijzonder. Bussloo ben ik wel fan van, heerlijk die tuin. Nieuweschans ken ik niet.
Van dezelfde eigenaar als thermen bussloo. En die hebben ook in Soesterberg en Nijmegen een sauna.
Die in Nijmegen is echt enorm groot, vond ik niet zo. Soesterberg ligt mooi in de bossen, verder niet heel bijzonder. Bussloo ben ik wel fan van, heerlijk die tuin. Nieuweschans ken ik niet.
dinsdag 13 juli 2021 om 13:34
dinsdag 13 juli 2021 om 13:46
Bad Nieuweschans is heel prima. Ik vond het echt fijn buiten. Binnen is het wat minder “af”vicky87 schreef: ↑13-07-2021 13:33Thermen Bad Nieuweschans in het hoge noorden?
dinsdag 13 juli 2021 om 14:55
Ik vind de Woudfennen qua faciliteiten erg mooi. Maar de ligging vind ik verschrikkelijk zo aan de snelweg.
Soesterberg vind ik een erg mooie sauna, wel massaal dus zou zeker door de week gaan. Er is vlakbij een hotel, daar loop je in een paar minuten naartoe door het bos.
Ik reed vorige week langs Bussloo op zondag, het was er als vanouds druk.
dinsdag 13 juli 2021 om 14:57
Ja de Woudfennen heeft een hotel. Oud maar wel gezellig en aardig personeel.
Er schiet me ook nog ineens de Saunaboot in Mill te binnen. Wel een beetje kitsch maar het hotel is top.
En Bussloo en Berendonk liggen ook aan een meer als je dat belangrijk vind.
dinsdag 13 juli 2021 om 15:19
De wellnessboot in Mill: Kleinschalig, fijne sfeer, veel verschillende ruimtes. Hotel is prima, niet meer, niet minder. Het ontbijt bij het hotel is wel weer goed (al begreep ik dat het wel uitmaakt of je door de week of in het weekend gaat).
Favoriete sauna is Spasereen in Utrecht, maar die heeft geen eigen hotel.
Favoriete sauna is Spasereen in Utrecht, maar die heeft geen eigen hotel.
dinsdag 13 juli 2021 om 16:54
Klopt. Spoorzicht, die ik hierboven noemde, is van dezelfde eigenaren en heeft wel een hotel. Vond ik zelf nog fijner dan de Waterlelie, vooral omdat het heerlijk rustig is