Snel geld verdienen voor reis naar Australie

06-12-2011 20:34 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaa,

Ik heb een vraagje..

Ik wil binnenkort voor een tijdje naar Australie, mijn beste vriendin woont daar. Ik ga daar voor onbepaalde tijd naar toe. Ik denk een maand of 6. Ik ga daar werken in de horeca, mijn vriendin kan wel een baan voor me regelen en daar ter plekke ook een huis.

Maar nu is het probleem..... ik wil zsm weg en mijn spaarrekening is leeg! Ik heb een baan maar ook nog vaste lasten, ik hou niets over om echt dik te sparen.

Ik wil dus zo snel mogelijk heel veel geld verdienen, wit/zwart maakt me niet uit.

Heeft iemand tips voor me wat lekker snel verdiend?

Het hoeft niet heel leuk te zijn!

Schoonmaak, oppas etc heb ik uiteraard allemaal zelf al bedacht.

Super bedankt voor jullie reacties!
quote:annie2 schreef op 18 december 2011 @ 00:08:

sarcasme kwam niet door. plak er nog even het woordje "not" aan.Gedaan
Maar ok. Was juist verbaasd dat bepaalde producten in Australie juist veel goedkoper waren, en sommige juist duurder zoals zuivel.

Maar uiteindelijk denk ik dat in Australie minder kwijt was in de super dan hier.

En TO als je rook is dit het moment om te stoppen!
quote:biesbies schreef op 10 december 2011 @ 02:26:

Ik heb hier nu op het moment een tijdelijke baan, woon nog samen met mijn ex vriend, en geloof me dit is geen leuke situatie.

Dus heb geen reden hier te blijven en dus ook niet de mogelijkheid mijn huis onder te verhuren of iets dergelijks.

..

Ik snap dat je in deze omstandigheden graag gewoon even de boel de boel wil laten en weg wil gaan. Je redenatie dat je geen reden hebt om te blijven en dus ook niet de mogelijkheid om je huis onder te verhuren ontgaat me. Je zult toch terug moeten keren uit Oz (dat moet van hun immigratie dienst), dus waarom zou je niet kunnen onderverhuren?

Je krijgt echt niet zomaar een visum voor onbepaalde tijd. In ieder geval krijg je dat niet zo 1-2-3- geregeld. Wel zou je voor een korte periode kunnen gaan, maar dan mag je weer niet werken in Oz, Als je een 1-year work holiday visum wilt, wat me het beste bij jouw wensen lijkt aan te sluiten, zul je je even moeten verdiepen in de vereisten daarvoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven