Stacaravan OP het strand of 1e rij langs kust

04-12-2017 15:47 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan al een aantal jaar naar campings en huren dan een stacaravan. Dit is meestal een flink eind lopen vanaf de zee. (15 minuten lopen in 30+ graden met bepakking is werk, geen vakantie)

Weet iemand campings/bungalowparken waar er accommodaties (vrijwel) direct aan zee staan?

Eisen:
- Er moet een keuken+badkamer+WC in zitten.
- Land: Spanje/Italie/Kroatie (geen park Umag of Bijela Uv.)
- Geen mini-campings

Vliegen is geen optie. We gaan buiten de vakanties om. Prijs speelt geen rol. Stel 31 jaar.

Zoeken op internet is echt een drama. Ik krijg 100 campings die "aan zee" liggen. Ik kan er maar enkele vinden waar de stacaravan ook daadwerkelijk aan zee ligt..
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
06-12-2017 10:19
Ga langs een reisbureau en laat hen het voor je uitzoeken
Als je het VIVA forum hebt dan heb je toch geen reisbureau meer nodig :D en zij hebben natuurlijk ook niet zelf met alle accommodaties ervaring.
Neem anders je fiets mee?
Maar serieus, waarom per sé een stacaravan? What's the point? Wat heb je eraan dat je die caravan (met vrachtwagen) kan verplaatsen als je hem alleen voor een weekje op locatie huurt?
laat maar
Alle reacties Link kopieren
Deze misschien : camping des Mures?
https://www.camping-des-mures.com/nl/2489-2/

Of Club Boucanet, en dan Top Resort aan het strand.
https://www.capfun.nl/camping-frankrijk ... et-NL.html


Oh, ik zie nu pas dat je geen Frankrijk wil?
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden Frankrijk eigenlijk niet in de overweging genomen, maar na het kijken bij verschillende websites zie ik niet in waarom niet eigenlijk :)

Dank voor alle tips. Wat betreft het lopen... Dank voor jullie meningen ;-) - je loopt gewoon sneller even naar zee voor een duik als het 50 meter is, i.p.v. een kilometer.. Thats all
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
06-12-2017 12:44
Maar serieus, waarom per sé een stacaravan? What's the point? Wat heb je eraan dat je die caravan (met vrachtwagen) kan verplaatsen als je hem alleen voor een weekje op locatie huurt?
A. Ik heb geen trekhaak.
B. Ik wil geen trekhaak.
C. Ik koop geen stacaravan, ik wil hem huren voor 3 weken :)
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
06-12-2017 16:18
Deze misschien : camping des Mures?
https://www.camping-des-mures.com/nl/2489-2/

Of Club Boucanet, en dan Top Resort aan het strand.
https://www.capfun.nl/camping-frankrijk ... et-NL.html


Oh, ik zie nu pas dat je geen Frankrijk wil?
Heel erg bedankt voor de tip! Beide zien er top uit. Ik ga me even inlezen in des mures, want dat is letterlijk óp het strand. Sorry voor de reactie spam ik weet niet hoe ik het in 1 topic kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Hij scoort een 8.2 op Zoover, dus het lijkt me wel een kanshebber!
Succes!
Lucky1976 schreef:
04-12-2017 17:01
Camping Belverdere in Kroatie heeft stacaravans direct aan het strand, te boeken bij TUI. (als je bovenin op de site de acco zoekt op 'belvedere', kies dan voor de 6e in het rijtje met de plaatsnaam Seget Vranjica)
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
My goodness, ik heb net een trektocht van 30 km gelopen met 15 kg bepakking gelopen - fantastische (korte) vakantie. Maar goed, ik begrijp dat 15 minuten lopen voor sommige mensen heel ver is.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
HelloFromTheOtherSide schreef:
08-12-2017 20:24
My goodness, ik heb net een trektocht van 30 km gelopen met 15 kg bepakking gelopen - fantastische (korte) vakantie. Maar goed, ik begrijp dat 15 minuten lopen voor sommige mensen heel ver is.
Bedankt voor je mening.
Jor- schreef:
07-12-2017 17:42
A. Ik heb geen trekhaak.
B. Ik wil geen trekhaak.
C. Ik koop geen stacaravan, ik wil hem huren voor 3 weken :)
Dat is duidelijk, maar waarom een caravan die je toch niet gaat verplaatsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven