Staking NS maandag 19/6

16-06-2017 13:59 29 berichten
Maandag gaat de NS staken in Zwolle en Den Haag. Ik moet 's morgens van Leiden naar Rotterdam en die trein komt langs Den Haag. Zou die dan ook komen te vervallen?
Dat zou echt wel een probleem zijn want je kunt daar ook niet fatsoenlijk parkeren.
Sun.lover schreef:
16-06-2017 14:56
Als de treinen wel rijden tot Laan van NOI kan je daar ook overstappen op de Randstadrail.
Gaat er ook een Randstadrail naar Rotterdam? Welke lijn is dat dan?
Ik heb net gegoogeld, het is de E-lijn naar Slinge. Mooi, dan houdt ik dat als alternatief en ik overweeg een trein eerder te nemen. Is wel verschrikkelijk vroeg, 07.15 uur de deur uit.
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 20:23
Reden: Privacy
28.70% gewijzigd
Ik zou zeker een trein eerder nemen want je bent vast niet de enige die die optie als plan B. heeft en dan zit die trein ook vast snel propvol. Heb jaren geleden eens gehad dat ik niet eens mocht instappen want door werkzaamheden aan het spoor en een defect was de trein die ik wilde pakken al propvol dat er echt niemand meer bij mocht, extra trein was onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vandaag op Twitter gevraagd maar ze hebben echt geen enkel beeld van de stakingsbereidheid dus niemand weet hoeveel impact de staking gaat hebben.

Ik moet eigenlijk de trein om half 11 hebben naar het Noorden vanaf DH. Dat is op zich ruimschoots na 9 uur, maar als de staking een groot succes is ligt de hele logistiek natuurlijk aan gort, dus is er nog steeds kans op uitval en vertraging omdat het materieel niet op tijd op de juiste plaats is. Ik overweeg de trein een half uur eerder te nemen, dan heb ik iets aan marge. En dan maar hopen op het beste.
Uiteindelijk bleek er vrij weinig aan de hand en was ik veel te vroeg in Rotterdam. Nou ja, beter zo dan onderweg stranden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven