Temperatuur Turkse riviera eind oktober....

24-09-2012 18:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in de 3e week van oktober heerlijk naar de Turkse Riviera, Belek . Nu ben ik al vele keren in Turkije geweest maar nooit in deze periode. Is het nog lekker warm dan? Ik zie gemiddeld 26 graden staan maar wie heeft dit zelf ondervonden ? Wil echt lekker in mijn bikini aan het strand liggen.....
Ik ben een keer in de herfstvakantie naar Belek geweest. Heerlijk weer en de hele dag in bikini. Maar één case is geen case, dus wacht de andere reacties ook even af.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik heb ook heerlijk weer gehad met 1 mindere dag. Eind oktober kan je er wel vanuit gaan dat er 1 regendag per week is. De andere dagen is het heerlijk.
Klinkt goed ! 1 regendag is al teveel .... nog meer ervaringen ladies?
Half november nog 25 graden gehad!
Ik ben 5 jaar geleden een keer in de allerlaatste week van oktober (23 - 30 okt) geweest aan de turkse rivierie alanya en antalya. Het was ong 28 graden. Echt heerlijke week gehad en het zeewater ook heerlijk warm veel warmer dan in de zomer, ong 25 graden. Zon gaat wel vroeg onder, plusminus 18.30 uur is deze echt wel onder. Maar iig veel plezier alvast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven