Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!

Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Ik zal me zeker melden!

Nog 1 nachtje!
Appelientjex, Pakse zelf is niet veel aan, maar een rondje Bolaven (vanuit Pakse) is geweldig! Of anders naar de 4000 Islands in de Mekong, nog nooit zulke mooie zonsondergangen gezien!

Yas, hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht! Goeie reis en heel veel plezier!!
Dank Mayou!

Heb net online ingecheckt.

Morgen op naar Schiphol.
Mayou, ja is idd de bedoeling dan om vanuit Pakse wat tripjes te maken. Ben bang dat we de 4000 islands niet redden qua tijd.
quote:mayou schreef op 23 februari 2015 @ 18:19:

Het meeste gepakt. Niet zo heel veel, we laten toch alles daar altijd wel wassen
Fijne vakantie Yasmijn!!
Dank!

We zijn in BKK. Beetje bijkomen bij de pool. Het is warm
O heerlijk. Hier koud en regenachtig.
In november ga ik in mijn eentje ongeveer 3 weken naar Thailand.

Ik heb de route Bangkok - Chiang Mai - Khao Sok - Krabi - Koh Tao - Bangkok in mijn hoofd.

Nu heb ik 2 vragen. Heeft er iemand van jullie ervaring om met de boot vanuit Krabi naar Koh Tao te reizen. Ik zag dat dit zo'n 7 uur duurt.

En is Khao Sok aan te raden als je alleen gaat? En dan meer in de zin of daar ook andere reizigers alleen heen zouden gaan?
Toen wij in Kao sok bij Treetops waren was er volgens mij niemand alleen. Het stomme was dat wij eerst naar de boomhutten gebracht werden en daar met zijn 2en waren en dus met 2 en gids gingen tuben op de rivier etc en toen een nachtje de rafthouses en daar waren dus allemaal groepen/stelletjes die er al 1 dag waren. Om de een of andere reden kregen wij ook geen aansluiting maar goed het was maar 1 nachtje.

Dus ik weet niet of ik dat snel alleen zou doen.
Dank je voor je reactie Dolfje. Ik was hier al een beetje bang voor.

Misschien dan toch iets anders gaan doen ipv Khao Sok
Gewoon gaan! Ik heb er genoeg alleen reizenden gezien. En ook al ben je de enige, dan krijg je toch ook wel aansluiting met mensen die niet alleen reizen (als je er voor open staat).
Wij hadden gewoon wat pech met die groep die er dus al zat. Niet dat ze niks tegen ons zeiden als we wat vroegen maar het was heel raar. Ik voelde me een indringer of zo. En ik ben echt niet verlegen en stap op mensen af.

Prachtig was het wel.
vanaf Koh Chang!
veel plezier daar Yasmijn!
Beste Thailand liefhebbers,

Eind oktober ben ik klaar met mijn opleiding en hierna zou ik graag richting Thailand gaan. Liefst 1 maand in Thailand doorbrengen en 1 maand een aangrenzend land aandoen. Ik denk zelf aan Maleisië. Nou heb ik gedeeltelijk het topic doorgespit en veel goede tips over Thailand gelezen, maar ik vroeg me af of iemand dus ook ervaring heeft met de buurlanden? Liefst begin ik wel in Thailand want ik wil hier graag mijn duikbrevet halen.

Veronique
Maleisie is een leuke bestemming. Ik ben zowel op west Maleisie als Borneo geweest.

Ik vond Penang en Melakka erg fijn om te verblijven, prettige sfeer. Ik ben ook naar Tioman eiland geweest. Ik sliep daar in een basic hutje maar met geweldig uitzicht.
Nou ik woon in Maleisië dus brand maar los!

Er is trouwens ook een Maleisië topic. Zal 'm ff uppen.

Morgen vertrekken wij per speedboat naar Koh Mak. Ben zo relaxt.

Hier op Chang helemaal bijgetrokken. Niets gedaan

Na Koh Mak en Koh Kood komen we weer terug op dit eiland. Dan maar eens Koh Chang National Park aandoen.
Leuk om te lezen Yas!
quote:thee schreef op 03 maart 2015 @ 14:28:

Leuk om te lezen Yas!Hoi Thee! Zal je wat foto's mailen.
quote:yasmijn schreef op 03 maart 2015 @ 14:33:

[...]

Hoi Thee! Zal je wat foto's mailen.Die kan ik (nooit) openen, geen idee waarom niet.
Ik heb wat gestuurd. Niet te openen?

Mijn schoonmoeder ontvangt alles en kan openen.
Vind je Chang wel lekker? Beetje goed weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven