Thailand Topic 2
maandag 23 februari 2015 om 12:17
donderdag 26 februari 2015 om 11:11
In november ga ik in mijn eentje ongeveer 3 weken naar Thailand.
Ik heb de route Bangkok - Chiang Mai - Khao Sok - Krabi - Koh Tao - Bangkok in mijn hoofd.
Nu heb ik 2 vragen. Heeft er iemand van jullie ervaring om met de boot vanuit Krabi naar Koh Tao te reizen. Ik zag dat dit zo'n 7 uur duurt.
En is Khao Sok aan te raden als je alleen gaat? En dan meer in de zin of daar ook andere reizigers alleen heen zouden gaan?
Ik heb de route Bangkok - Chiang Mai - Khao Sok - Krabi - Koh Tao - Bangkok in mijn hoofd.
Nu heb ik 2 vragen. Heeft er iemand van jullie ervaring om met de boot vanuit Krabi naar Koh Tao te reizen. Ik zag dat dit zo'n 7 uur duurt.
En is Khao Sok aan te raden als je alleen gaat? En dan meer in de zin of daar ook andere reizigers alleen heen zouden gaan?
donderdag 26 februari 2015 om 12:05
Toen wij in Kao sok bij Treetops waren was er volgens mij niemand alleen. Het stomme was dat wij eerst naar de boomhutten gebracht werden en daar met zijn 2en waren en dus met 2 en gids gingen tuben op de rivier etc en toen een nachtje de rafthouses en daar waren dus allemaal groepen/stelletjes die er al 1 dag waren. Om de een of andere reden kregen wij ook geen aansluiting maar goed het was maar 1 nachtje.
Dus ik weet niet of ik dat snel alleen zou doen.
Dus ik weet niet of ik dat snel alleen zou doen.
vrijdag 27 februari 2015 om 11:54
zondag 1 maart 2015 om 17:26
Beste Thailand liefhebbers,
Eind oktober ben ik klaar met mijn opleiding en hierna zou ik graag richting Thailand gaan. Liefst 1 maand in Thailand doorbrengen en 1 maand een aangrenzend land aandoen. Ik denk zelf aan Maleisië. Nou heb ik gedeeltelijk het topic doorgespit en veel goede tips over Thailand gelezen, maar ik vroeg me af of iemand dus ook ervaring heeft met de buurlanden? Liefst begin ik wel in Thailand want ik wil hier graag mijn duikbrevet halen.
Veronique
Eind oktober ben ik klaar met mijn opleiding en hierna zou ik graag richting Thailand gaan. Liefst 1 maand in Thailand doorbrengen en 1 maand een aangrenzend land aandoen. Ik denk zelf aan Maleisië. Nou heb ik gedeeltelijk het topic doorgespit en veel goede tips over Thailand gelezen, maar ik vroeg me af of iemand dus ook ervaring heeft met de buurlanden? Liefst begin ik wel in Thailand want ik wil hier graag mijn duikbrevet halen.
Veronique
maandag 2 maart 2015 om 08:33