Tips dagkaart NS gezocht!

03-04-2013 10:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik een dagje naar Amsterdam met de trein. Het staat mij bij dat een aantal weken terug ook een topic was over dagkaarten NS van bijv. Kruidvat, Hema maar kan deze even niet terug vinden... In een reactie stond een link naar dagkaart van de NS zelf en aangezien er nu geen aanbieding is bij Kruidvat, Blokker, Hema, leek deze mij wel handig maar ik kan de pagina niet meer vinden op de NS-site! Kan iemand mij hiermee helpen? Andere tips voor korting treinkaartjes zijn ook welkom natuurlijk!
gewoon een dagretour bedoel je?

http://www.ns.nl/reiziger ... /producten/losse-kaartjes
als je geen ov-chipkaart hebt kun je ook een e-ticket nemen

http://www.ns.nl/reizigers/producten/producten/e-ticket
oh, en korting krijg je niet als je geen voordeelurenkaart heb (of hoe het tegenwoordig allemaal heet).

Als je met iemand reist die wel een voordeelkaart hebt, krijg jij ook 40% korting.
Bij ander topic hier over NS dagkaart(zoals van kruidvat enz.) had iemand link geplaatst naar zo'n zelfde soort kortingsdagkaart op site NS voor ong. 25e staat mij bij... Kan hem niet meer vinden dus vast ook tijdelijke aanbieding!
Google even op korting treinkaartje, dan kom je vanzelf bij een link voor goedkope dagkaartjes (22 euro) op dit moment.
Je kan op marktplaats kijken, daar worden ze te koop aangeboden.

In de Spoordeelwinkel vond ik deze aanbieding: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/april/rondvaart

En die rondvaart hoef je niet eens te doen volgens mij ;)
Goeie tips al!! Marktplaats ook gekeken maar daar worden voornamelijk dagkaarten aangeboden voor hogere prijzen dan mensen er in winkel zelf ooit voor betaald hebben, geen zin in. Zelf ook wel eens dagkaart aangeboden maar dan voor normale prijs dus blijf het wel in gaten houden.
Vorige week nog voor 17 euro bij de Appie, maar weet niet of ze die nu nog hebben. En het is niet raar dat mensen op Marktplaats er winst op willen maken. Als het alsnog goedkoper is dan een gewoon treinkaartje, dan maakt het toch niet uit?
Spoordeelwinkel. Is van de NS zelf. Staan verschillende uitjes op. Dagjes weg, culturele uitjes inclusief een toegangskaart voor een museum, pretparken en weekendjes weg. Abonneer je op de nieuwsbrief en dan krijg je regelmatig de nieuwste aanbiedingen toegestuurd.
Goedkope treinkaartjes

Ik zocht hem ook, staat bij geld en recht.
Jaaa, dank je hgjb! Kan er echt niet tegen als ik iets niet kan vinden dus blij dat dat ook weer opgelost is
Kijk wel uit met Marktplaats kaartjes...

Die dingen kun je beter zelf ergens ophalen dan dat je het geld overmaakt en mensen de treinkaartjes laat versturen.

Je gaat niet de enige, en zeker niet de laatste zijn waarbij de kaartjes opeens spoorloos verdwenen zijn...

Ik zou dan gaan voor de Spoordeelwinkel, staan altijd wel dagjes op voor nog geen 20 euro. En een dagkaart is een dagkaart, of je nu naar Amsterdam of Den Haag gaat

Succes met je zoektocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven