Tips gezocht uitje cadeau geven

15-09-2021 22:03 20 berichten
Wie denkt er met me mee?

Ik wil graag een uitje cadeau geven om iets leuks te doen met drie dames. Vanwege het slecht ter been zijn van 1 van ons, zijn sportieve activiteiten niet geschikt.
Tijdstip van de dag, locatie, kosten maken niet perse uit.
High tea; sauna/ massage-iets, beauty iets, voorstelling, tentoonstelling, concert
Alle reacties Link kopieren
Welness incl lekker eten of een overnachting

Een workshop waarbij je ondertussen gewoon kan zitten
Alle reacties Link kopieren
Wellness, borrelboot, e-chopper ritje en picknick, dinnertrain
Alle reacties Link kopieren
Met wellness of massages zou je mij niet blij maken. Gezellig naar een dierentuin of museum en dan ‘s avonds goed uit eten lijkt me leuker.
Alle reacties Link kopieren
Dagje Rotterdam met tramrit in de “historische” lijn 10 en een rondvaart met de Spido? Daar in de buurt genoeg mogelijkheden om iets te eten en te drinken
Alle reacties Link kopieren
Electrische scooter huren? Heb ik laatst met vriendinnen gedaan, echt zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Workshop Potten bakken
Alle reacties Link kopieren
Workshop tekenen of schilderen? (Google op dikke dames schilderen bijv)

Naar een katten café? Katten aaien en koffiedrinken

Pieterburen zeehondjes kijken?

Slecht ter been en dan naar de dierentuin willen? Lijkt me niet tenzij ze in een rolstoel wil. Is dat een optie?

Paardrijden kan misschien wel? Mooie tocht maken onder begeleiding

Workshop kleur, welke kleur je mooi staat ed. Zeker als er grijs wordende vrouwen bij zitten een aanrader want dat bepaalt veel wat mooi staat.
Alle reacties Link kopieren
Oh een een puzzeltocht door het Rijksmuseum is leuk maar wel veel lopen. Ik geloof dat ze ook andere workshops hebben waaronder tekenen. p
Alle reacties Link kopieren
Jonesboro schreef:
16-09-2021 07:09


Naar een katten café? Katten aaien en koffiedrinken

Bestaat dit echt :-o Ik word al misselijk bij het idee dat ik tussen allemaal katten een bak thee krijg met misschien nog wel wat lekkers en overal vliegen haren omdat iedereen daar katten zit te aaien :sick:
truusperenat schreef:
16-09-2021 07:50
Bestaat dit echt :-o Ik word al misselijk bij het idee dat ik tussen allemaal katten een bak thee krijg met misschien nog wel wat lekkers en overal vliegen haren omdat iedereen daar katten zit te aaien :sick:
Bah, gatver.

Ik vind een escaperoom leuk.
Daarna lekker uit eten.
Alle reacties Link kopieren
creatieve workshop; denk aan een tas maken, arm breien, schilderen, stenen verven etc.

kookworkshop, kan ook een middag wecken/inmaken, worsten maken etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hoe slecht ter been? Veel workshops zijn leuker als je anderhalf uur kan staan zoals bonbons maken.

Als het allemaal wel een wandeling kan maken is een rondleiding ook verrassend leuk vind ik, je hoort nieuwe dingen over plaatsen waar je eerder niet bij stil stond.

Is het meer zitten dan vind ik een rondvaart ook leuk.
Of een (fiets) puzzel tocht.
Alle reacties Link kopieren
truusperenat schreef:
16-09-2021 07:50
Bestaat dit echt :-o Ik word al misselijk bij het idee dat ik tussen allemaal katten een bak thee krijg met misschien nog wel wat lekkers en overal vliegen haren omdat iedereen daar katten zit te aaien :sick:
Ja het bestaat echt. En het is dan ook speciaal voor kattenliefhebbers, mensen die misselijk worden van een paar kattenharen hebben ze daar liever niet….

On topic: hierboven staan al hele leuke dingen.
Workshops keramiek/pottenbakken etc. Leuk als je iets actievers wil gaan doen.
Rondvaart of bijvoorbeeld een toer door een leuke stad met elektrische scooters en daarna ergens lekker een high tea of diner.
Theatervoorstelling en vooraf dineren ook leuk.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Blijkbaar ken je ze niet zo goed, omdat je het hier vraagt. Dan vind ik het riskant.
Want ze moeten het alle drie leuk vinden!

Ik zou eerder iets bedenken om ze 'uit te vragen' (in de zin van 'de pieren uit hun neus vragen') en daar iets uit distilleren. Eventueel onder de mom van samen iets te doen, waarbij ze denken dat ze zelf hun eigen deel moeten betalen.

Of, het gewoon zeggen wat je van plan bent, en dat je het vooraf zegt om het succers zo groot mogelijk te maken.
Akkoord, dan weten ze het op voorhand (alhoewel, wat is 'op voorhand', je kan maar 1 keer verrast worden) maar ik vind altijd dat 'voorplezier' ook hééééél leuk kan zijn.

Aan jou de keuze, maar echte uitjes-tips heb ik niet. Moet het in Nederland zijn, of mag België, Duitsland en eventueel Frankrijk ook? Dan komen er hier misschien nog meer mogelijkheden boven.

Succes en voor jou ook veel 'voorplezier'!
Alle reacties Link kopieren
Dagje Rotterdam, lunchen op de Euromast, daarna tour met de amfibie bus (of hoe heet die varende bus?). Koffie met gebak in de Markthal, en daarna een aperitiefje op de SS Rotterdam.

Oh en misschien kan je een rolstoel huren als de persoon die slecht ter been is helemaal niet in staat is om te lopen?
Alle reacties Link kopieren
Een zilveren of gouden sieraad malen
Rondvaart of tocht met een koets
Alle reacties Link kopieren
Een rondrit met de auto met diverse stops, ook met eten, bv https://citytourseindhoven.com/food-tour-brabant/
Ze hebben er ook een met een safari in de Beekse Bergen gecombineerd.

Kun je zelf bepalen waar je wil uitstappen en als een stukje wandelen gaat, waar je dat doet.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
16-09-2021 08:55
Blijkbaar ken je ze niet zo goed, omdat je het hier vraagt. Dan vind ik het riskant.
Want ze moeten het alle drie leuk vinden!

Ik zou eerder iets bedenken om ze 'uit te vragen' (in de zin van 'de pieren uit hun neus vragen') en daar iets uit distilleren. Eventueel onder de mom van samen iets te doen, waarbij ze denken dat ze zelf hun eigen deel moeten betalen.

Of, het gewoon zeggen wat je van plan bent, en dat je het vooraf zegt om het succers zo groot mogelijk te maken.
Akkoord, dan weten ze het op voorhand (alhoewel, wat is 'op voorhand', je kan maar 1 keer verrast worden) maar ik vind altijd dat 'voorplezier' ook hééééél leuk kan zijn.

Aan jou de keuze, maar echte uitjes-tips heb ik niet. Moet het in Nederland zijn, of mag België, Duitsland en eventueel Frankrijk ook? Dan komen er hier misschien nog meer mogelijkheden boven.

Succes en voor jou ook veel 'voorplezier'!
Dat vind ik een beetje raar om te zeggen. Ik ken mijn ouders bijvoorbeeld super goed en weet echt wel wat ze leuk vinden en kunnen. Soms ben je gewoon een beetje inspiratieloos wat betreft wat je zou willen/kunnen doen met iemand.
Soms weten mensen uitjes waarvan ik zelf het bestaan niet wist, juist leuk toch om nieuwe dingen te ontdekken?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven