Tips voor de algarve
zaterdag 21 maart 2015 om 19:55
Silves en Monchique is leuk om te bezoeken vooral de omgeving van Monchique is erg mooi mbt een dagje wandelen. Vanuit Ferragudo en Carvoeiro kun je mooie boottochten maken soms ook waarbij je dolfijnen kunt zien en het zijn beide leuke plaatsjes om te bezoeken.
In welke plaats zit je?
In welke plaats zit je?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 21 maart 2015 om 20:01
zaterdag 21 maart 2015 om 20:04
Voor de allerbeste kip piri piri
http://www.tripadvisor.nl ... aro_District_Algarve.html
Het ziet er NIET uit van binnen, maar lekker!!!
http://www.tripadvisor.nl ... aro_District_Algarve.html
Het ziet er NIET uit van binnen, maar lekker!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 21 maart 2015 om 21:34
quote:VRfashionista schreef op 21 maart 2015 @ 20:01:
Beste vis restaurant in Portugal!
www.facebook.com/opescado ... imeline?ref=page_internal
Hahaha, grappig! Ik moest ook gelijk aan dit restaurant denken. Inderdaad geen porem, maar heerlijk eten.
Ze hebben ook lekkere taart.
En het kost ook nog eens geen drol.
Pedras Amarelas in Guia/Praia de Galé is ook heerlijk. Lekker verse vis. Prachtig uitzicht over het strand.
Beste vis restaurant in Portugal!
www.facebook.com/opescado ... imeline?ref=page_internal
Hahaha, grappig! Ik moest ook gelijk aan dit restaurant denken. Inderdaad geen porem, maar heerlijk eten.
Ze hebben ook lekkere taart.
En het kost ook nog eens geen drol.
Pedras Amarelas in Guia/Praia de Galé is ook heerlijk. Lekker verse vis. Prachtig uitzicht over het strand.
zaterdag 21 maart 2015 om 21:55
donderdag 26 maart 2015 om 23:13
Wij hebben de boottocht vanuit Portimao gedaan en dan kom je langs Ferragudo, Carvoeiro erg mooi.
Als je een bezoek brengt aan Lagos mag je de vishal niet overslaan wat ook een erg leuke plaats is het chique Vilamoura ik weet niet of ik het goed op schrijf. En de kaap Vincente ook machtig mooi met het plaatsje Silves. De zigeuner markt Loule die er elke zaterdag is. Faro shopping. En het is ook leuk om eens naar de oostkant van de algarve te rijden , en in Vila real het pontje te nemen naar het spaanse Ayamonte.Genoeg te zien.
Als je een bezoek brengt aan Lagos mag je de vishal niet overslaan wat ook een erg leuke plaats is het chique Vilamoura ik weet niet of ik het goed op schrijf. En de kaap Vincente ook machtig mooi met het plaatsje Silves. De zigeuner markt Loule die er elke zaterdag is. Faro shopping. En het is ook leuk om eens naar de oostkant van de algarve te rijden , en in Vila real het pontje te nemen naar het spaanse Ayamonte.Genoeg te zien.
zaterdag 28 maart 2015 om 11:47
zondag 5 april 2015 om 20:28