Tips voor meivakantie

20-04-2015 20:21 17 berichten
We willen graag in de meivakantie nog 4 of 5 dagen weg. oorspronkelijke plan was om naar duitsland te gaan en daar plaatsjes bezichtigen en wandelen. Echter, ik ben herstellende van een gebroken voet en kilometers lopen gaat niet lukken. We moeten dus een alternatief. We hebben twee kinderen 8 en 10, beide niet echt fan van drukke bungalowparken. Ze hebben liever een wat rustigere omgeving.

Wie heeft een briljant idee wat een goed alternatief zou zijn. Hoeft niet duitsland als het maar niet te ver is, dus zeg niet verder dan 500 km van zuid limburg
Alle reacties Link kopieren
ik zou op booking.com kijken of zoeken naar een rustig park in de Ardennen of zo.
Waddeneiland?
Geloof niet alles wat je denkt.
Rolstoel mee .. Simpel. Huren bij thuiszorg gebeuren
rolstoel, absoluut niet. heb ik meegemaakt tijdens mijn zwangerschap. dat wil ik nooit meer.

ik ga deze week maar eens wat zoeken. een rustig vakantiepark met een eenvoudig zwembad is misschien wel wat
Iets van Landal.. Bv Landgoed de Elsgraven. erg rustig...
It's 5 o'clock somewhere
Huur een chalet bij De Krim, op Texel. Heerlijk rustig park, met toch veel faciliteiten een klein binnenzwembad, klimparcous, speeltuin, voetbalveld. En je zit lekker dichtbij het strand, heerlijk uitwaaien!
Ik heb zelf twee jaar in een rolstoel gezeten ,. Was maar wat blij dat ik weg kon
Bad Driburg, beetje ouwe l*llenbestemming maar wel een mooie omgeving, niet te ver weg, hotels meestal met zwembad, overal uitstekende keuken, plaatsje zelf is klein maar niet onaardig en makkelijk te belopen.
verba volant, scripta manent.
Jaah! Hier nog iemand die iets voor de meivakantie zoekt maar het niet kan vinden...

Man, vrouw, drie kinderen (7,8,10 jaar)

Mij maakt het niet zoveel uit waar we heen gaan maar wensen van de kinderen zijn als volgt:

- héél groot zwembad

- dicht bij een stad(je)

- liefst een pretpark of dierentuin in de buurt

- bij het strand maar hoeft niet persé

Wat voor mij belangrijk is:

- max. 300km van Nijmegen

- drie slaapkamers in een huisje / stacaravan

- max. 400 euro voor midweek

Heeft iemand een goed idee?
@Charlar: dit lijkt mij nog steeds een keer leuk om naar toe te gaan en voldoet aan al je wensen: Schloss Dankern in Haren (Duitsland): http://www.schloss-dankern.de/nl/attractiepark.html

Een midweek is ca. ¤ 249,00. Het park bevat o.a. een groot meer, binnenzwembad met diverse glijbanen, buitenbad, groot speelpark, klimpark, waterbobbaan, avonturenklimburgt, indoor schaatsbaan, bowlingbanen, indoor voetbalveld, binnenspeeltuin, ponyrijden............etc Dus. .

Zou dit iets zijn, denk je?
@Mamaonbekend: je hebt me een hoop tijd bespaard! precies wat ik zoek.

nu nog even kijken of ze wifi hebben :-)

Het lijkt mij ook echt superleuk, het komt er alleen maar niet van. Ik zou het dus wel heel leuk vinden áls je gaat, je nog even komt vertellen hoe je her ervaren hebt!
Ja, ik ga boeken (heb ook geen zin meer om verder te zoeken) en de kinderen zagen de kartbaan die in de buurt was, dus de wifi is alweer vergeten. Ik zal proberen om eraan te denken om mijn ervaring met je te delen, nogmaals heel erg bedankt voor de tip!
Leuk!

Wel grappig dat je dan naar die kartbaan kijktom te gaan doen, die buiten het park ligt, terwijl er zóveel op het park te doen is, dat ik denk "hoe krijg je dat al in een (mid)week in godsnaam allemaal gedaan"
Hi mamaonbekend,

Gisteren zijn we weer thuisgekomen van een fantastische midweek. Het was een uitstekende tip en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Zeker een aanrader!!
Oh, wat leuk om te horen!

Was het allemaal wel zoals de website aangaf?

Kun je een aantal positieve en wat mindere punten aangeven hoe jullie het ervaren hebben?

Misschien toch ook maar zelf eens een keer boeken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven