Vakantie met pubers in Noord Frankrijk

04-05-2025 12:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie o wie kan mij de tip geven waar mijn 4 pubers zich kunnen vermaken in een zwembad met gave glijbanen en waar nette huisjes (bungalow/chalet/stacaravan) zijn? Binnen- en buitenzwembad zou ideaal zijn.

Het liefst vlakbij strand (Normandie/Bretagne) of anders in het binnenland aan een meer.
Alles boven Nantes en Dijon gelegen is goed! Ik hoor het heeeeeel erg graag!

Merci!
Op vrijdagen ben ik net nog een beetje leuker
Hier al gekeken? Deze campings hebben wel wat jij zoekt:

https://www.yellohvillage.nl/
Camping pey roche! Is geen zwembad maar aan de Ardèche waar je super gaaf van de rotsen kan springen.

‘s avonds gingen tijdens onze vakantie alle jongeren bij elkaar bij het kampvuur hangen.
Domaine des ormes, ligt vlak bij St Malo. Camping is heel uitgebreid, echt gigantisch met hele toffe zwembaden (binnen en buiten) met glijbanen, golfslagbad enz. Ook veel te doen op de camping en in de omgeving. Leuk aquarium in st Malo en je kan naar de mont saint Michel.
Frietmetmayo schreef:
04-05-2025 15:52
Camping pey roche! Is geen zwembad maar aan de Ardèche waar je super gaaf van de rotsen kan springen.

‘s avonds gingen tijdens onze vakantie alle jongeren bij elkaar bij het kampvuur hangen.
Niet echt noord Frankrijk…
Irregular_Choice schreef:
04-05-2025 16:03
Domaine des ormes, ligt vlak bij St Malo. Camping is heel uitgebreid, echt gigantisch met hele toffe zwembaden (binnen en buiten) met glijbanen, golfslagbad enz. Ook veel te doen op de camping en in de omgeving. Leuk aquarium in st Malo en je kan naar de mont saint Michel.
Deze wilde ik ook noemen!

Echt superleuke camping met enorm veel activiteiten, bijv. klimwand, paardrijden, tokkelen en waterskiën.
Meerdere zwembaden, zelfs het binnenbad heeft glijbanen. Gamehal binnen.
Meerdere sport-/(voetbalvelden waar de jeugd ‘s avonds samenkomt.
Wij hebben we een hele leuke vakantie gehad.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven