vakantie San Marino

04-05-2012 13:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Wij hebben een vakantie geboekt op een camping in San Marino. Helaas gaan wij het, door omstandigheden, niet redden om daarnaartoe te gaan!

Annuleren en kosten terug krijgen gaat ook niet, dus hierbij doe ik een poging om het aan iemand anders te verkopen - dit is in orde, ik heb contact gehad met de aanbieder en die vindt het ok om het op een andere naam te zetten.

Dit zijn de specificaties

Het gaat om een week, zaterdag 23 juni tot zaterdag 30 juni. Je krijgt een volledig ingerichte bungalowtent voor 4 tot 5 personen, bij de reservering heb ik aangegeven rustige en schaduwrijke plek.

De camping heet: Camping Centro Vacanze San Marino

En voor 100 euro wil ik 'm wegdoen! Hopelijk kan ik één van jullie ermee blij maken.

Ik weet dat dit een forum is en geen verkoopsite, maar daarvoor moet ik betalen en dan ben ik nóg meer geld kwijt. Hopelijk kunnen jullie het mij deze keer vergeven..!
Laat het verplaatsen naar het prikbord. Geen geld trouwens!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hallo!

Ik weet niet hoe ongepast het is dat ik hier reageer, haha, maar ik zou heel erg geinteresseerd zijn! Ik heb je een 'vriend' uitnodiging gestuurd op je profiel, misschien zouden we op die manier in contact kunnen komen? (weet niet hoe dat werkt, ben nieuw hier)

Groetjes!
Ben ik al te laat??? Zo niet dan heb ik heel veel interesse in het overnemen van de vakantie!

Anders wens ik daimy een hele fijne vakantie toe!
Ik ben ook nieuw hier, dus ik weet niet hoe het werkt. Ik zal kijken hoe ik je vriend verzoek kan accepteren.

Als daimy ervan af ziet om welke reden dan ook, dan neem ik contact op met jou pennyh!

groetjes
Dank je wel elze_r, ik wacht het af
Ik heb je net een berichtje gestuurd, Elze! Hopelijk is die goed doorgekomen ;)
Volgens mij werkt de vriendenfunctie al eeuwen niet. Maak beter even een neutraal emailadres aan en zet die hier meer.
Penny ziet er toch vanaf, dus het aanbod staat nog open!

Daimy ik heb jou ook een vriendverzoek gestuurd, kan ik je de verdere informatie geven..

groetjes
Voor wie het ook wordt: ga zeker even naar Ravenna. Echt de moeite. San Marino zelf vond ik wat bizar. Niet onaangenaam, maar wel enigszins vreemd.
Jammer dat het in juni is.

Zelf willen we graag naar kroatie, maar pas in juli / augustus !
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Jammer v jullie . Apart, san marino , weer eens wat anders. Wat een eind weg voor slechts een week trouwens . Neem aan dat je met auto zou gaan.
Het is nog steeds beschikbaar hoor! En het gaat om een tent voor zes personen, had niet goed gelezen blijkbaar.

Ja, het is inderdaad een eind weg. Wij wilden het in eerste instantie combineren met een weekje ergens anders, aan de kust bij Italië bijvoorbeeld. Of via vakantieveilingen. Je kunt ook met een goedkope vliegtuigmaatschappij voor heel weinig vliegen naar Milaan en van daaruit de bus pakken.

Nou.. ik hoor graag van jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven