vakantiebeurs Utrecht
zaterdag 7 januari 2012 om 22:31
Dit weekend is de Amsterdamse vakantiebeurs. In de beurs van Berlage is de zogenaamde vakantiebeurs voor bijzondere reizen. Kleinschaliger en met het aanbod van avontuurlijk aanbieders. Stuk rustiger dan het circus in Utrecht, en misschien wel veel meer in je straatje? Via de website kost een entree kaartje 8.50 geloof ik.
dinsdag 10 januari 2012 om 21:16
Jammer Silke,..het was een leuke beurs. Het was de eerste keer dat dit werd georganiseerd maar er zal wel een vervolg komen. Weinig publiciteit gehad helaas.
Vandaag was de aftrap voor de beurs in Utrecht als vakdag. Morgen is het ook voor de consumenten open. Kies je een doordeweekse dag dan is het leuk en gezellig. het weekend is druk. Vrijdagavond is het ook open, misschien is dat wat?
Vandaag was de aftrap voor de beurs in Utrecht als vakdag. Morgen is het ook voor de consumenten open. Kies je een doordeweekse dag dan is het leuk en gezellig. het weekend is druk. Vrijdagavond is het ook open, misschien is dat wat?
woensdag 11 januari 2012 om 12:31
Ik ga vanmiddag even langs.
Ik heb kaartjes gewonnen en het is voor mij maar 20 minuutjes met de bus om er te komen.
Alleen vraag ik mij af hoelang je daar nou ongeveer rondhobbelt?
Ik ga vooral om wat inspiratie op te doen voor leuke reizen, beetje rondkijken, eventueel ook te kijken voor een strandvakantie voor in april.
Ik heb kaartjes gewonnen en het is voor mij maar 20 minuutjes met de bus om er te komen.
Alleen vraag ik mij af hoelang je daar nou ongeveer rondhobbelt?
Ik ga vooral om wat inspiratie op te doen voor leuke reizen, beetje rondkijken, eventueel ook te kijken voor een strandvakantie voor in april.