Van de Valk hotels

28-01-2023 18:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn man heeft van zijn werk een cadeaubon gekregen voor een nachtje in een van der Valk hotel.
En nu de kinderen in de voorjaarsvakantie bij opa en oma zijn kunnen wij lekker een nachtje weg.
Nu ben ik aan het twijfelen over die in Den Haag en die in Vaals. Heeft iemand daar ervaring mee? Of zouden jullie een hele andere willen? Wij vinden het fijn als er ook wellness is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vaals en omgeving is wel leuk en die hebben van die kamers met een eigen sauna en stoomdouche enzo, en beter eten dan in de meeste Van der Valk restaurants dacht ik...
eckano wijzigde dit bericht op 28-01-2023 18:51
21.00% gewijzigd
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vaals is prachtige omgeving maar ligt er natuurlijk aan wat je met het dagje weg wil doen.

Ik reed vandaag langs het van der Valk in den Haag en dat staat helemaal in de steigers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die in Arnhem heeft een mooie ligging en schijnt ook een wellness te hebben. Het eten vond ik er minder meer een soort beter snackbar.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noekie-Noek schreef:
28-01-2023 18:50
Vaals is prachtige omgeving maar ligt er natuurlijk aan wat je met het dagje weg wil doen.

Ik reed vandaag langs het van der Valk in den Haag en dat staat helemaal in de steigers.
Oei, daar zou ik geen trek in hebben denk ik...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Muselet schreef:
28-01-2023 18:52
Die in Arnhem heeft een mooie ligging en schijnt ook een wellness te hebben. Het eten vond ik er minder meer een soort beter snackbar.
Volgens mij konden we kiezen uit Den Haag of Vaals :-)
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren Quote
eckano schreef:
28-01-2023 18:53
Volgens mij konden we kiezen uit Den Haag of Vaals :-)
Of zouden jullie een hele andere willen? :)
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou duiven doen


Maar vaals ziet er ook goed uit. Den haag zie ik er 2. Nootdorp en wassenaar. Denk dat je de laatste bedoeld?
Alle reacties Link kopieren Quote
Die in Vaals is heel mooi. De omgeving ook. Het Limburgse Heuvelland. Je bent ook zo de grens over naar Duitsland. Kasteel Ter Worm is ook van der Valk en ook mooi.
Vaals Bloemendal is een prachtig hotel en vooral de kamers in het oude gedeelte. Je waant je in een echt kasteel, net als kasteel Terworm in Heerlen.

Ik ben zelf ook gecharmeerd van hotel Nijmegen Lent en dan de hoogte etages met een super uitzicht. Je bent in twee keer rollen in Nijmegen centrum.
Groningen Hoogkerk is ook een fijn hotel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Totaal andere richting naar Assen heeft welness suites, maar ook een vrij nieuw wellness complex.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou me laten leiden door welke plaats ik graag wil bezoeken.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren Quote
Apeldoorn heeft een fijne wellness met buitengedeelte. Paar sauna's in een tuin en een klein buitenbad. Echt fijn.
Ook een mooie omgeving.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van der Valk Den Haag, ligt aan de snelweg...
Alle reacties Link kopieren Quote
Phil schreef:
28-01-2023 21:15
Van der Valk Den Haag, ligt aan de snelweg...
En buiten de stad. Ben daar wel eens geweest voor werk. Ze hebben wel bubbelbad op de kamers, maar geen gezellige ligging.
Alle reacties Link kopieren Quote
De elfde etage in Lent!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke? Wassenaar of Nootdorp?
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
28-01-2023 21:12
Apeldoorn heeft een fijne wellness met buitengedeelte. Paar sauna's in een tuin en een klein buitenbad. Echt fijn.
Ook een mooie omgeving.
Van der Valk heeft twee hotels in Apeldoorn. Volgens mij bedoel jij De Cantharel Apeldoorn.
Erg mooi hotel ja!!
Leergierig schreef:
29-01-2023 02:41
Van der Valk heeft twee hotels in Apeldoorn. Volgens mij bedoel jij De Cantharel Apeldoorn.
Erg mooi hotel ja!!
Ja, die wilde ik noemen! Echt een heel mooi gelegen hotel, sfeervol en vriendelijk personeel. Het restaurant vond ik niet denderend, maar daarvoor ga je ook niet naar VdV denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maastricht

https://www.hotelvandervalkmaastricht.n ... en/beauty/
Alle reacties Link kopieren Quote
Leergierig schreef:
29-01-2023 02:41
Van der Valk heeft twee hotels in Apeldoorn. Volgens mij bedoel jij De Cantharel Apeldoorn.
Erg mooi hotel ja!!
Die bedoel ik inderdaad! Fijne plek. De wellness is wel klein dus de andere gasten bepalen ook hoe ontspannen het is. Laatste keer mensen met een kind in het wellness bad dan is er weinig wellness meer aan. Zou fijner zijn als dat alleen voor volwassenen zou zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven