Vliegen met kinderen
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:01
Morgen middag vlieg ik samen met mijn zusjes van 7 maanden, bijna 2 en 5 jaar naar Curacao. De oudste heeft heel erg last van vliegangst en en zat de vorige keer bijna de hele vlucht te huilen, omdat dit zowel voor haar als voor de medepassagiers erg vervelend is, vraag ik me af of ik hier iets tegen kan doen? En hebben jullie nog tips om ze een beetje te vermaken, wat moet ik echt niet vergeten mee te nemen in de handbagage? Etc.
(Mijn vriend gaat ook mee)
(Mijn vriend gaat ook mee)
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:04
Heb je zo'n personal entertainment system. Dat is in elk geval leuk voor de oudste (films kijken etc). Verder kun je een kleurboek meenemen bijvoorbeeld en wat van hun favoriete speelgoed. Voor de baby voldoende voeding en een speen.
Maar mag ik vragen waarom jij op pad wordt gestuurd met drie kleine kinderen? Hoe oud ben je zelf?
Ik vind het nogal wat.
Maar mag ik vragen waarom jij op pad wordt gestuurd met drie kleine kinderen? Hoe oud ben je zelf?
Ik vind het nogal wat.
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:05
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:07
quote:SallySpectra schreef op 16 augustus 2016 @ 17:04:
Heb je zo'n personal entertainment system. Dat is in elk geval leuk voor de oudste (films kijken etc). Verder kun je een kleurboek meenemen bijvoorbeeld en wat van hun favoriete speelgoed. Voor de baby voldoende voeding en een speen.
Ik vind het nogal wat.
Ik heb geen idee of dat erbij zit, de ene keer wel en de andere keer niet. Maar bedankt voor je reactie en tips.
We gaan op familiebezoek
Ik vind het nogal wat.
Ik heb geen idee of dat erbij zit, de ene keer wel en de andere keer niet. Maar bedankt voor je reactie en tips.
We gaan op familiebezoek
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:21
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:23
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:34
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:43
quote:Mietrot schreef op 16 augustus 2016 @ 17:34:
Helpt het om haar mee "verantwoordelijk" te maken over de andere kinderen?
Zodat ze het vliegen een beetje vergeet?
Mee helpen met spelletjes met die van 2, met drinken geven, ...
Lijkt mij sowieso met 3 kleine kinderen (waarbij een baby en een peuter) geen pleziervluchtje te worden.
Dat zou misschien kunnen helpen dankjewel!
Opzich valt het wel mee, de jongste 2 slapen toch bijna de hele vlucht.
Helpt het om haar mee "verantwoordelijk" te maken over de andere kinderen?
Zodat ze het vliegen een beetje vergeet?
Mee helpen met spelletjes met die van 2, met drinken geven, ...
Lijkt mij sowieso met 3 kleine kinderen (waarbij een baby en een peuter) geen pleziervluchtje te worden.
Dat zou misschien kunnen helpen dankjewel!
Opzich valt het wel mee, de jongste 2 slapen toch bijna de hele vlucht.
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:46
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:50