wandelen Ardennen

13-02-2016 16:07 8 berichten
Binnenkort willen wij gaan wandelen in de Ardennen; Ik kan me van vroeger herinneren dat ik als kind weleens een route gelopen heb met mijn ouders waarbij je beekjes moest oversteken (zonder bruggetje) door van steen naar steen te springen.

Mijn kinderen zouden dat geweldig vinden en dus zoek ik nu routes die dat te bieden hebben.

Als ik google vind ik veel over beekjes oversteken, maar er staat dan niet bij of er een brug aanwezig is. Er is hier vast wel iemand met ervaring; tips zijn dus welkom!
Ninlingspo/Ninglinspo

Klimmen, klauteren en eventueel op de bips door de natuurlijke glijbanen. Kinderen vonden het geweldig

https://m.youtube.com/watch?v=Ws-QVE4h1jU
Zoek eens naar de wandeling bij de Ninlingspo. Echt geweldig. Je loopt door / langs de rivierbedding. Soms een bruggetje, soms niet. Best een pittige wandeling trouwens, maar wel heel gaaf.
Nou, da's duidelijk. Slotje dan maar?
Ik vond hem zelf ook heel leuk! Oke, ben niet in zwemgoed van de watervallen afgegaan, maar mijn man wel met de kinderen. Was echt een hele leuke dag. Het is een grote natuulijk gevormde speeltuin
ha, dat is snel! Is die wandeling ook geschikt voor honden?
Jep, ik heb er genoeg gezien daar (honden)

Ligt aan de grootte van de hond, maar kleintjes moet je misschien her en der een kontje geven
Even de route bekeken via google. Precies wat ik zoek! top!

Slotje :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven