Wat is er te doen in Haarlem?

10-10-2018 21:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in een dierenasiel en een van onze katten (een van mijn favorieten) is recentelijk verhuisd naar een kattencafé in Haarlem. Nu wil haar graag opzoeken in de herfstvakantie, maar aangezien Overijssel -> Haarlem nog al een eindje reizen is, willen we er misschien een overnachting bij doen. Ik ben natuurlijk niet het hele weekend in het kattencafé, dus wie weet er nog leuke dingen om te doen in Haarlem?
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat je zo begaan bent dat je een geplaatste kat komt opzoeken! Om welke kat gaat het, ik denk Manouschka?

Hopelijk heb je ook een beetje kunnen genieten van Haarlem? Superleuke stad... juist als je het niet kent, lekker rondstruinen en je gewoon laten verrassen! :)
Alle reacties Link kopieren
vivinnetje schreef:
21-10-2018 00:08
Wat lief dat je zo begaan bent dat je een geplaatste kat komt opzoeken! Om welke kat gaat het, ik denk Manouschka?

Hopelijk heb je ook een beetje kunnen genieten van Haarlem? Superleuke stad... juist als je het niet kent, lekker rondstruinen en je gewoon laten verrassen! :)
Het was inderdaad Manouschka! Bij onze heette ze Minoes. :) Maar Manouschka past beter bij haar. ;)
Ik vond het kattencafe echt ontzettend leuk. De eigenaresse had ik al eens eerder ontmoet in het asiel, maar zij en haar man zijn echt leuke en lieve mensen, echt een hart voor de katten.

Ook Haarlem zelf was erg leuk! We hebben alle winkeltjes en straatjes opgezocht die hier in de reacties werden opgenoemd en ik heb leuke spulletjes kunnen scoren. :) We wilden ook nog musea langs maar waren eigenlijk de hele dag druk met winkelen, na het kattencafe. :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven