Wat te doen in Limburg?

25-05-2017 09:52 29 berichten
Binnenkort gaan man, kind van 5 en ik een week richting Limburg. We zullen er dus zowel een weekend als door de week vertoeven.
Iemand tips, ideeen, adviezen mbt leuke activiteiten voor ons?
Weet iemand of Limburg ook leuke waterplekjes kent?

Activiteiten, tips, ideeen voor zowel mooi weer als voor slecht weer zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
De stoomtrein van Simpelveld naar Valkenburg. Lekker vlaai eten van een echte bakker.
Alle reacties Link kopieren
Rit met de oude stoomtrein tussen Simpelveld en Voerendaal! Heeel leuk!

Kasteelpark Born of het dierenpark in Gangelt (net in Schinveld over de Grens). Ook heb je in Gangelt buitenzwembad met daartegenover een roeivijver.

En al een paar keer voorbij gekomen: Bokrijk en Steinerbosch. Dat was bij ons enorm populair! Valkenier ook, maar toen ik vorig jaar dat aanraadde bij een kennis vertelde hij dat het best verouderd was.. geen idee of dat waar is of dat het zijn eigen kijk erop was.
Speeltuin Kitskenberg in Roermond vond mijn kind geweldig. Mooie omgeving (bos), veel leuke speeltoestellen, heuveltje op tussen de bomen door, airtrampoline en een soort klein zwembadje waardoor er met water gespeeld kan worden wanneer het warm is. En maar €1,20 entree per persoon.
Alle reacties Link kopieren
Continium heeft momenteel een deel ingericht met Lego. Steeds een wisseld lego-thema.

Museum in Venlo heeft veel Playmobil in kader van 40 jaar Playmobil.

Maar Limburg is nogal een langgerekte provincie. Van Eijsden tot Cuijk red je niet binnen een uur. Heb je al een omgeving waar je heen gaat, of gewoon "ergens" in Limburg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven