Wat te doen voor date??
donderdag 7 april 2016 om 19:00
Hallo,
Ik heb even een vraagje, misschien dat er mensen zijn die voor mij een leuk idee hebben.
Zondag ga ik op een soort 'date' met mijn kersverse vriendje om elkaar beter te leren kennen.
Nu zoeken we iets gezelligs te doen ergens in het land, het liefste een festival, iets met muziek of iets samen gaan bekijken.
Het liefste tussen Groningen en Amersfoort, of omgeving Amersfoort/Utrecht.
Heeft iemand tips of ideeën??
Ik heb even een vraagje, misschien dat er mensen zijn die voor mij een leuk idee hebben.
Zondag ga ik op een soort 'date' met mijn kersverse vriendje om elkaar beter te leren kennen.
Nu zoeken we iets gezelligs te doen ergens in het land, het liefste een festival, iets met muziek of iets samen gaan bekijken.
Het liefste tussen Groningen en Amersfoort, of omgeving Amersfoort/Utrecht.
Heeft iemand tips of ideeën??
donderdag 7 april 2016 om 19:18
Voor het geval het weer niet zo mee zit zou je samen in het stadskasteel van Utrecht een Bierbrouwerij kunnen bezoeken evt incl rondleiding hapje en een drankje...zie bij rondleidingen: http://www.oudaen.nl/web/nl/1_home.htm
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 7 april 2016 om 19:21
Beter nog in Groningen is een heel Bierfestival: http://bierfestivalgroningen.progressevents.nl/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 7 april 2016 om 19:23
Op 10 april is in Amersfoort de amusetour: https://www.amusetour.nl/amusetour/amersfoort/
donderdag 7 april 2016 om 21:33
Gewoon even googelen naar het dichtsbijzijnde theater? En kijken wat ze brengen?
Maar dat vind ik persoonlijk niet iets om elkaar beter te leren kennen. Dan kun je beter een eindje fietsen/wandelen/kanoën met picknick mee. Kun je lekker veel praten met elkaar.
Wat wij ook vaak deden in het begin was fotoboeken bekijken, je leert zoveel bij van de ander! Met een hapje en een drankje, lekker knus in de zetel herinneringen ophalen. Heerlijk! Maar da's misschien meer iets voor 's avonds.
Wij hebben ook een bokaal met papiertjes in waar activiteiten op staan. Als we eens tijd vrij hebben en niet weten wat gedaan, nemen we daar een papiertje uit. We hebben een bokaal met activiteiten voor binnen (bv dessert maken, gezelschapsspel spelen, massage geven, indoor picknick, fotoboekek bekijken (ja ook nu doen we dat nog), etc) en activiteiten voor buiten (bv namiddagje kanoën, eindje wandelen, andere stad bezoeken, naar zee, vliegeren, etc).
Wat je ook gaat doen, iig veel plezier!
Maar dat vind ik persoonlijk niet iets om elkaar beter te leren kennen. Dan kun je beter een eindje fietsen/wandelen/kanoën met picknick mee. Kun je lekker veel praten met elkaar.
Wat wij ook vaak deden in het begin was fotoboeken bekijken, je leert zoveel bij van de ander! Met een hapje en een drankje, lekker knus in de zetel herinneringen ophalen. Heerlijk! Maar da's misschien meer iets voor 's avonds.
Wij hebben ook een bokaal met papiertjes in waar activiteiten op staan. Als we eens tijd vrij hebben en niet weten wat gedaan, nemen we daar een papiertje uit. We hebben een bokaal met activiteiten voor binnen (bv dessert maken, gezelschapsspel spelen, massage geven, indoor picknick, fotoboekek bekijken (ja ook nu doen we dat nog), etc) en activiteiten voor buiten (bv namiddagje kanoën, eindje wandelen, andere stad bezoeken, naar zee, vliegeren, etc).
Wat je ook gaat doen, iig veel plezier!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
vrijdag 8 april 2016 om 06:41
Niemand heeft het hier over theater dat maak je er zelf van. Een amusetour is een culinaire wandeling....tja en wanneer je als Belg denkt dat een bierfestival een theaterstuk is dan snap ik wel dat je niet veel verder komt dan suf fotoboeken kijken.
vrijdag 8 april 2016 om 10:04
Jeetje zeg.. Beetje vriendelijker kan ook zeker.. Ik gaf gewoon m'n eigen mening. Mag iedereen hebben toch?
Gewoon ff googelen wat er te doen is lijkt me dan het beste voor jullie!
Veel plezier!
Gewoon ff googelen wat er te doen is lijkt me dan het beste voor jullie!
Veel plezier!
anoniem_283641 wijzigde dit bericht op 08-04-2016 10:06
Reden: .
Reden: .
% gewijzigd
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
zaterdag 9 april 2016 om 15:16
Het is bewezen dat dingen met elkaar doen waarbij adrenaline vrijkomt altijd goed werkt, omdat je dan, als je aan elkaar denkt weer een beetje die adrenaline voelt opborrelen en dat is een goed ding! Qua fesitvals weet ik helaas weinig in de regio die je noemt, dus kan je wat dat betreft weinig helpen, maar mochten jullie nog open staan voor iets anders dan is dus een pretpark, parachutesprong, etc. ook zeker aan te raden!
zaterdag 9 april 2016 om 16:58
Alvast heeeeeeel erg bedankt! Het bierfestival was zeker een hele goede optie, alleen dat is helaas morgen afgelopen. Misschien dat ik voorstel om naar de laatste dag van de tentoonstelling van David Bowie te gaan, dat vinden we sws allebei heel erg leuk.
Of idd ergens even een terrasje pakken en daarna een potje poolen. Doen we wel vaker en is altijd heel erg gezellig
En de tip over adrenaline vind ik echt tof! Thanx!
Of idd ergens even een terrasje pakken en daarna een potje poolen. Doen we wel vaker en is altijd heel erg gezellig
En de tip over adrenaline vind ik echt tof! Thanx!