Reizen
alle pijlers
Wat was jullie allerleukste vakantie met peuter?
zondag 28 januari 2018 om 21:58
Dit is vast topic nummer 1000000, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Daarom ben ik op zoek naar echte ervaringen ipv bookingssites.
We willen op vakantie met onze peuter van dan 2.5 jaar. Met het vliegtuig. Reis en accommodatie wil ik graag maximaal 1500-2000 euro uitgeven. Het liefst minder maar we zijn helaas gebonden aan de schoolvakanties vanwege werk.
Ik zoek iets tussen klein en groot in. Dus kleinschalige animatie, wel eetgelegenheid maar niet 6 restaurants allinclusive en het liefst een leuk dorp of stad in de buurt. Enige wat ik echt vermijdt zijn vakantieoorden met alleen maar bars, discotheken, etc.
Waar maakt me niet zoveel uit. Stacaravan of (klein) hotel ook allemaal prima. Dus bij deze:
Wat was jullie allerleukste vakantieplek met peuter?
We willen op vakantie met onze peuter van dan 2.5 jaar. Met het vliegtuig. Reis en accommodatie wil ik graag maximaal 1500-2000 euro uitgeven. Het liefst minder maar we zijn helaas gebonden aan de schoolvakanties vanwege werk.
Ik zoek iets tussen klein en groot in. Dus kleinschalige animatie, wel eetgelegenheid maar niet 6 restaurants allinclusive en het liefst een leuk dorp of stad in de buurt. Enige wat ik echt vermijdt zijn vakantieoorden met alleen maar bars, discotheken, etc.
Waar maakt me niet zoveel uit. Stacaravan of (klein) hotel ook allemaal prima. Dus bij deze:
Wat was jullie allerleukste vakantieplek met peuter?
zondag 28 januari 2018 om 22:07
Hmm ik wilde wintersport suggereren want mijn peuters zijn echt helemaal leip van sneeuw en kabelbanen. Maar ik geloof niet dat je daarnaar op zoek bent...
Dan zou ik gewoon iets zoeken wat je zelf leuk vindt, met een aardig zwembad erbij. Peuters kunnen zich overal wel vermaken. Hopelijk hebben anderen concrete tips.
Dan zou ik gewoon iets zoeken wat je zelf leuk vindt, met een aardig zwembad erbij. Peuters kunnen zich overal wel vermaken. Hopelijk hebben anderen concrete tips.
zondag 28 januari 2018 om 22:24
Heel suf, de stacaravan van mijn schoonouders op de Veluwe. Lekker grootste deel van de dag buiten. Het allerleukst was het verhaaltje voor het slapen gaan elke avond.
In een hele grote kuil en de verhaaltjes werden gespeeld door vakantiekrachten/studenten.
Altijd een schattig verhaal, niet te eng, niet te druk.
Als kind naar bed was dan zat ik buiten lekker te lezen en kon kleuter nog even tegen mij aankletsen door het raampje
In een hele grote kuil en de verhaaltjes werden gespeeld door vakantiekrachten/studenten.
Als kind naar bed was dan zat ik buiten lekker te lezen en kon kleuter nog even tegen mij aankletsen door het raampje
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
zondag 28 januari 2018 om 22:27
Ja ik vind t ook te bizar voor woorden maar ik moet dus vanwege werk nu al een vakantie gaan uitkiezen..nootboek schreef: ↑28-01-2018 22:07Hmm ik wilde wintersport suggereren want mijn peuters zijn echt helemaal leip van sneeuw en kabelbanen. Maar ik geloof niet dat je daarnaar op zoek bent...
zondag 28 januari 2018 om 22:29
Heerlijk. Ik weet in nl inderdaad wel leuke plekjes maar vorige vakantie in nl was wel heerlijk maar ook erg nat. Dus wil toch graag richting de zon. Maar goed wat jij beschrijft klinkt inderdaad perfectpokkewijf schreef: ↑28-01-2018 22:24Heel suf, de stacaravan van mijn schoonouders op de Veluwe. Lekker grootste deel van de dag buiten. Het allerleukst was het verhaaltje voor het slapen gaan elke avond.
zondag 28 januari 2018 om 22:33
Ja dat is waar. Wij hebben heus ook dagen met rotweer gehad maar die heb ik verdrongen en kleuter dus ook haha
zondag 28 januari 2018 om 22:34
Dat klinkt ook goedElizabethThatcher schreef: ↑28-01-2018 22:28Lesbos in het naseizoen. Lekker eten bij een strandtentje, peuter aan onze voeten in het zand, zwemmen, wandelen in de branding, stadje bekijken.
zondag 28 januari 2018 om 22:52
Hier veel verschillende vakanties gehad met (kleine) kinderen.
Van verre vakantiebestemmingen als Curaçao, rondreis door Amerika maar ook naar Italië, Frankrijk en Denemarken.
De aller, allerleukste vakantie was voor onze kinderen op een camping in Drenthe.
En zo cliché, maar zó waar; als de kinderen het leuk hebben, heb je het zelf ook leuk!
Wij gaan dus dit jaar weer kamperen in eigen land!
Van verre vakantiebestemmingen als Curaçao, rondreis door Amerika maar ook naar Italië, Frankrijk en Denemarken.
De aller, allerleukste vakantie was voor onze kinderen op een camping in Drenthe.
En zo cliché, maar zó waar; als de kinderen het leuk hebben, heb je het zelf ook leuk!
Wij gaan dus dit jaar weer kamperen in eigen land!
Het leven is een zure bom.
zondag 28 januari 2018 om 22:53
zondag 28 januari 2018 om 23:59
St. George's Bay op Malta kan ik aanbevelen. Het was de eerste vliegvakantie met onze peuter en we hadden dezelfde eisen als jij.
We verbleven in een mooi hotel met veel verschillende restaurants, meerdere zwembaden en we hadden prachtig uitzicht op de baai. Je kunt lopend of met een shuttlebus naar de stad. Er was animatie voor wat oudere kinderen en een middelgrote speelruimte binnen voor de kleintjes.
We verbleven in een mooi hotel met veel verschillende restaurants, meerdere zwembaden en we hadden prachtig uitzicht op de baai. Je kunt lopend of met een shuttlebus naar de stad. Er was animatie voor wat oudere kinderen en een middelgrote speelruimte binnen voor de kleintjes.
maandag 29 januari 2018 om 06:26