Waterdunen Breskens

26-11-2025 11:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een long shot, ik weet het, maar misschien..toevallig…je weet nooit.

Goed, we zitten komende zomervakantie een beetje aan Nederland vast door omstandigheden en nu kom ik Molecaten park Waterdunen tegen. Ziet er mooi uit, nieuw park, mooie omgeving.

Maar… onze hond is nogal waaks, dus ik zoek een wat rustiger plekje waar niet om de haverklap iemand langsloopt. Ik zie dat niet echt op de parkplattegrond, allemaal terrassen aan de voorkant (bijzondere keuze wel, eigenlijk). Google maps laat er een paar zien waarbij het aan de achterkant lijkt te liggen, maar ja, oude foto’s park in aanbouw…

Dus toch even vragen hier: kent iemand dit park, is er al eens geweest, die me kan vertellen of er op het park ook rustige hoekjes zijn?
ik ben er nooit geweest, maar als je kijkt op google maps op de foto's van de omgeving als je op het park inzoomt zie je heel veel huisjes staan en kun je denk ik wel aardig isnchatten hoe die gesitueerd zijn.
Geen antwoord op je vraag, maar misschien toch ook handig om even goed te checken: huisdieren mogen maar in een beperkt aantal huisjes, en ook dan moeten ze altijd aangelijnd zijn. Als jouw hond dat prima vindt, is er niks aan de hand, maar je bv terras deuren open betekent dat de hond voortdurend aan de lijn moet. En ze mogen grote delen van het natuurgebied niet in.
Toch jammer als je daar helemaal naar uitkeek, en dan kan het niet.
Ik zou het park even bellen.
nausicaa schreef:
26-11-2025 14:49
Geen antwoord op je vraag, maar misschien toch ook handig om even goed te checken: huisdieren mogen maar in een beperkt aantal huisjes, en ook dan moeten ze altijd aangelijnd zijn. Als jouw hond dat prima vindt, is er niks aan de hand, maar je bv terras deuren open betekent dat de hond voortdurend aan de lijn moet. En ze mogen grote delen van het natuurgebied niet in.
Toch jammer als je daar helemaal naar uitkeek, en dan kan het niet.
We denken eraan om iets van een ren mee te nemen, verder zal ze toch aan de lijn moeten. Ze mogen wel op het strand zag ik, dus dat is prima. Het gaat er met name om dat ze niet de hele dag vanalles voorbij ziet lopen, terwijl vrijwel alle huisjes naar de parking toe gericht lijken te staan.
Felidaez schreef:
26-11-2025 15:26
Ik zou het park even bellen.
Gedaan maar moest lang wachten dus heb ze maar een mail gestuurd. Maar vind het altijd wel fijn te horen van mensen die het er kennen. Tot nu toe niemand, helaas :)
Wil je perse op een park? Is het voor de hond niet fijner om een losstaand vakantiehuis (bijv via airbnb) te huren?
Mariana schreef:
26-11-2025 17:06
Wil je perse op een park? Is het voor de hond niet fijner om een losstaand vakantiehuis (bijv via airbnb) te huren?
Niet alleen voor hond, maar ook voor jezelf en andere mensen is mijn ervaring.
Mijn waakse hond sloeg om de haverklap aan. Hond opgefokt, ik opgefokt en kan me zo voorstellen voorbijgangers ook.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven