Weekend ontstressen

14-04-2024 13:36 42 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,
Komend weekend ben ik in de gelegenheid om in mn eentje 3 a 4 dagen weg te gaan. Ik ben erg toe aan zon, ontspanning, en nieuwe plekken ontdekken.

Waar zouden jullie voor kiezen? Ik zie door de bomen het bos niet meer en twijfel tussen een Europese stedentrip, een paar dagen all inclusive of bv wellness in Nederland. Ik zou het liefst ergens in een Toscaanse agriturismo gaan zitten geloof ik, maar wil geen auto huren in het buitenland en dus niet in the middle of nowhere zitten.

Ik hoop op tips!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, ik was alweer mosterd. Ik hoor goede verhalen over de Wilmersberg. Enjoy!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ziet er goed uit wat je hebt geboekt, veel plezier!
Delden is ook leuk: kasteel, oud centrum en leuk museum https://www.museumnohero.nl/
Alle reacties Link kopieren Quote
Taskmaster schreef:
15-04-2024 14:32
Oef, die Devarana vind ik zo'n donker hol.

Ben je er weleens geweest ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
blijfgewoonbianca schreef:
15-04-2024 17:10
Ben je er weleens geweest ?

Ja, hoe weet ik anders dat het een donker hol is? Dat laten ze op de site niet zien.
Marit80 schreef:
15-04-2024 13:50
Ik heb geboekt! Ik ga naar landgoed de Wilmersberg, lekker in het groen én ze hebben zowaar een Solo arrangement. Denk dat ik de fiets pak naar Oldenzaal of Enschede en er een massage bij boek, dan komt het vast goed met het zen-gevoel.

Dank voor het meedenken allemaal!


Oh heerlijk! Lekker je pyama mee, spulletjes om je voeten en handen 'te doen', een haarmaskertje mee en een boek.

Als ik in mijn eentje zou willen ontspannen, dan zou ik dat doen. Heerlijke 'tutspulletjes' mee, huispak en helemaal niks plannen. Uitslapen, in bad gaan, buiten zitten met een boek.....

Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Taskmaster schreef:
16-04-2024 14:19
Ja, hoe weet ik anders dat het een donker hol is? Dat laten ze op de site niet zien.
Donker hol ? Sfeervol verlicht !
Ik vond het er in ieder geval schitterend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marit80 schreef:
15-04-2024 13:50
Ik heb geboekt! Ik ga naar landgoed de Wilmersberg, lekker in het groen én ze hebben zowaar een Solo arrangement. Denk dat ik de fiets pak naar Oldenzaal of Enschede en er een massage bij boek, dan komt het vast goed met het zen-gevoel.

Dank voor het meedenken allemaal!
Klinkt heerlijk. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh meiden....

Heb geen aandelen maar tis genieten hier. Heerlijke plek, enorm goed (vegetarisch) gegeten, nog een stuk gewandeld en een massage gehad. Écht een aanrader (tot nu toe).

Op naar dag 2. Ik denk richting Enschede.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn To! Veel plezier verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel plezier, Marit!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijk, Marit.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is dag 2 geworden?
Ik ben geïnspireerd, heb ook geboekt bij dit hotel. Zin in!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou zelf wel een keer naar een soort Yoga weekend willen gaan. Of een weekend naar de sauna met hotel en massage? Of lekker naar een hotel in het bos en daar een fiets huren (in de hoop op beter weer)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
14-04-2024 18:21
Eén of ander natuurhuisje tussen de velden of nabij een wijngaard boeken?
Met dan eventueel een dorp of stadje in de buurt?

1 dag welness zou ik best tof vinden, 3 à 4 dagen zou me toch echt te lang zijn.
Ik ga af en toe 3 a 4 dagen welnessen in Luxemburg, in de voormiddag kuren en therapieën en na de middag de omgeving ontdekken…
Alle reacties Link kopieren Quote
Hello schreef:
22-04-2024 14:07
Wat is dag 2 geworden?
Ik ben geïnspireerd, heb ook geboekt bij dit hotel. Zin in!
2e dag was ook superfijn... Inderdaad naar Enschede geweest, leuke stad om te shoppen en ook veel terrasjes e.d. Daarnaast weer een wandelroute opgepikt bij de receptie, fijn door de bossen en velden gelopen. 'S avonds nog lekkerder gegeten dan dag 1, diner begeleid door pianist, kon serieus wel huilen zo fijn. Later ook nog bij nabijgelegen sterrenwacht geweest, was ook prima.

Ben heel benieuwd hoe jouw ervaring wordt, ik ben zeker van plan nog eens terug te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt echt goed!
Ik laat weten hoe ik het heb gehad
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is inderdaad geweldig hier! Prachtige omgeving met mooie wandelmogelijkheden, heerlijk eten, mooie kamer, wellness ookerg goed

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven