Weekendje weg met 13-jarige dochter

12-09-2019 11:50 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn dochter wordt binnenkort 13 jaar en wil als kado een weekendje weg met haar moeder. Superleuk. Nu ben ik op zoek naar iets leuks. Ze vindt hotels super leuk en wil dan graag winkelen en eind van de middag terug naar het hotel en relaxen en dan 's avonds eten in de stad. Het hotel mag dus niet te ver uit het centrum liggen van een grote stad. Ik zat zelf aan Maastricht te denken want wij komen uit de randstad en dan voelt dat heerlijk ver weg. Maar het is allemaal rete-duur. Hebben jullie leuke ideetjes? Misschien zijn er wel superleuke alternatieven ipv een hotel in een grote stad. Het is dus een op en top meisje die van winkelen houdt, sushi eten en relaxen.
Alle reacties Link kopieren
Maastricht (en/of Valkenburg) is ontzettend leuk.

Heb ooit via vakantieveilingen.nl een nacht geboekt voor 25 euro incl. ontbijt voor 2 personen. Was in een 4 sterren hotel dus echt ok.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ik ga hetzelfde doen binnenkort!
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
12-09-2019 12:11
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam. En ga dan met de trein en bezoek eerst de Dom.
Ja en breng ook een bezoek aan het chocolademuseum!
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Maar Maastricht is inderdaad een hele leuke stad om te shoppen en relaxen. Groningen ook trouwens.
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
Of Antwerpen, ook leuk om te shoppen
Alle reacties Link kopieren
We gaan naar Zwolle. Het weekend is op zeer korte termijn en dan worden er fikse bedragen gevraagd maar we hebben leuk hotel gevonden in het centrum.
Ik wilde Parijs of Londen voorstellen, maar dat lijkt me dan ook te duur?

Antwerpen is ook heel leuk, en ben je toch in het buitenland. :)
Alle reacties Link kopieren
Het is een verjaardagkadootje dus Londen en Parijs is dan echt te gek. Dat kan ik niet maken tegenover het andere kkind dat al jarig is geweest. Als ze hun eindexamen hebben gehaald wordt get een weekendje buitenland
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je hier niet te verantwoorden.
Veel plezier in Zwolle. Ik wilde den Bosch voorstellen maar zie dat je er al uit bent.
Zwolle is hartstikke leuk. Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven