Weekendje weg nov/dec

02-10-2014 22:28 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik willen een weekendje samen weg. Wij wonen in de buurt van Amsterdam. Wie o wie heeft een leuke tip om naar toe te gaan? Wij hebben zelf Deventer, Texel of Utrecht in ons hoofd. Maar misschien is er wel een leuke stad waar win helemaal niet aan denken.
Maastricht, de Veluwe, Twente (Ootmarsum bijvoorbeeld), Giethoorn, Groningen, Den Bosch
En wat wil je gaan doen tijdens je weekendje weg? Ook niet onbelangrijk als je tips wilt hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leuven
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Antwerpen
We willen gewoon een weekendje weg. Iets specifieks niet echt van toepassing. We willen een gezellige stad/plek waar je lekker kan eten, winkelen en gewoon even tijd met z'n tweeën door te brengen. Maastricht opperde ik ook al, maar we kunnen vrijdagavond pas weg (file) en dan komen we wel erg laat aan en moeten zondag dan alweer op tijd weg. Antwerpen staat hoog op het lijstje om ooit te doen, maar vanwege dezelfde rede valt die voor nu even af. Toevallig over giethoorn gehad, wel ver rijden maar man kan zich er totaal niks bij voorstellen hahaha. Deventer vind ik qua sfeer wel erg leuk, maar daar zijn we al geregeld geweest , zelfde geldt voor Texel vandaar dat ik het hier neerzet misschien een plek waar wij niet meteen aan zouden denken.
Als je de afstand beperkt wil houden: Den Haag, Breda, Den Bosch of Nijmegen.
Arnhem? Ligt in een mooie omgeving. Kun je van de natuur genieten.
Leuk hotelltje Utrechtse Heuvelrug? niet ver en bosrijk.
verba volant, scripta manent.
Zwolle. Lekker restaurantje, vlakbij de IJsselselta met leuke oude dorpjes zoals Hasselt en Kampen en vlakbij de natuur en ook niet ver van Giethoorn. Uur en kwartier van A'dam
Ik kan je hotel Blooming in Bergen warm aanbevelen.

Supermooie omgeving en dito hotel. Lekker eten, beetje uitwaaien op het strand en zwemmen in hotel.
Valkenburg, super leuk in die periode met z'n kerstuitstraling en markten. Prima plek om je een paar dagen te vermaken en uitvalswegen zijn prima zou zo je op zaterdag een dagje Maastricht kunnen doen.
quote:san85, 6 uur geleden

Valkenburg, super leuk in die periode met z'n kerstuitstraling en markten. Prima plek om je een paar dagen te vermaken en uitvalswegen zijn prima zou zo je op zaterdag een dagje Maastricht kunnen doen.Wat dacht je, Maastricht valt af want te ver weg, dan opper ik Valkenburg maar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kan toch ook zaterdagmorgen vroeg vertrekken of je neemt beiden vrijdag(middag) vrij.
Ook ver rijden, maar wel leuk: Zeeland!

Lekker uitwaaien, leuke dorpjes, lekker vis eten én bolussen!
Haarlem is ook leuk maar wellicht te dichtbij voor jullie. Utrecht is ook leuk.
Alkmaar!
quote:MarianneDavids schreef op 02 oktober 2014 @ 23:58:

Leuk hotelltje Utrechtse Heuvelrug? niet ver en bosrijk.Zoiets zou ik ook doen. Maar ik houd dan ook niet zo van steden.
Zelf heb ik hele leuke herinneringen aan Scheveningen en Maastricht.
Er is altijd licht aan het eind van de tunnel.
Vanuit Amsterdam is Antwerpen niet heel ver weg en om files te vermijden kan je ook de trein pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven