Weekendje weg nov/dec
donderdag 2 oktober 2014 om 22:28
donderdag 2 oktober 2014 om 23:30
We willen gewoon een weekendje weg. Iets specifieks niet echt van toepassing. We willen een gezellige stad/plek waar je lekker kan eten, winkelen en gewoon even tijd met z'n tweeën door te brengen. Maastricht opperde ik ook al, maar we kunnen vrijdagavond pas weg (file) en dan komen we wel erg laat aan en moeten zondag dan alweer op tijd weg. Antwerpen staat hoog op het lijstje om ooit te doen, maar vanwege dezelfde rede valt die voor nu even af. Toevallig over giethoorn gehad, wel ver rijden maar man kan zich er totaal niks bij voorstellen hahaha. Deventer vind ik qua sfeer wel erg leuk, maar daar zijn we al geregeld geweest , zelfde geldt voor Texel vandaar dat ik het hier neerzet misschien een plek waar wij niet meteen aan zouden denken.
vrijdag 3 oktober 2014 om 06:25
quote:san85, 6 uur geleden
Valkenburg, super leuk in die periode met z'n kerstuitstraling en markten. Prima plek om je een paar dagen te vermaken en uitvalswegen zijn prima zou zo je op zaterdag een dagje Maastricht kunnen doen.Wat dacht je, Maastricht valt af want te ver weg, dan opper ik Valkenburg maar?
Valkenburg, super leuk in die periode met z'n kerstuitstraling en markten. Prima plek om je een paar dagen te vermaken en uitvalswegen zijn prima zou zo je op zaterdag een dagje Maastricht kunnen doen.Wat dacht je, Maastricht valt af want te ver weg, dan opper ik Valkenburg maar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje