Welk hotel?

03-09-2021 21:22 12 berichten
Opzoek naar hotel tips. Wij willen graag op korte termijn een hotel overnachting boeken. Zijn opzoek naar een luxe hotel kamer met bubbelbad. Binnen Nederland, omgeving zuid Holland, zeeland, brabant. Als het echt de moeite waard is mag verder ook.
Alle reacties Link kopieren
Vd valk heeft van die speciale suites
Ik zou gewoon eens op Booking.com kijken.
Blooming in Bergen

Mainport Rotterdam
In Scheveningen: https://www.inntelhotelsdenhaagmarinabeach.nl/specials/
Fletcher in Etten-Leur. Ziet er van buiten niet uit maar de kamer was prima en de dubbele douche en bubbelbad heel fijn
Van der Valk heeft in veel hotels suites die hieraan voldoen. Op hun site kun je volgens mij op die wens/eis filteren en zie je direct in welk hotels dit beschikbaar is.
Bleegh, bubbelbad in een hotel of huisje, weet je wel wat voor smurrie daar in zit?
Festini74 schreef:
03-09-2021 22:52
Bleegh, bubbelbad in een hotel of huisje, weet je wel wat voor smurrie daar in zit?
Blijf binnen! Zorg voor ontsmettingsmiddel! Was je handen!
Poets! Was!

Of ga leven.
NweNick schreef:
03-09-2021 23:04
Blijf binnen! Zorg voor ontsmettingsmiddel! Was je handen!
Poets! Was!

Of ga leven.
Dat doe ik heus wel, maak je maar geen zorgen, maar niet in het bubbelbad van een hotel of huisje.
Festini74 schreef:
03-09-2021 23:07
Dat doe ik heus wel, maak je maar geen zorgen, maar niet in het bubbelbad van een hotel of huisje.
In ben wel benieuwd. Wat zit daar dan in? De paar keer dat ik in een huisje met bubbelbad was moest ik zelf het bad nog wel vullen. Het was dan ook niet zo’n mega jacuzzi maar meer een Spa bad.
Festini74 schreef:
03-09-2021 22:52

Dan gooi je er eerst nog een fles Dettol er doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven