Welke (onbekende) stad beviel jou enorm?
maandag 6 oktober 2025 om 13:36
maandag 6 oktober 2025 om 14:49
Van alle steden zou ik niet zo over Venlo gedacht hebben. Ik woon er een kwartiertje vanaf en kom er zelden. De stad is wel oké en het Limburgs Museum heeft regelmatig (tijdelijke) toptentoonstellingen dus ik denk dat ik binnenkort naar de nieuwe ga over de Bourgondiërs.
Ik vind steden als Trier, Maastricht top en verder heb ik een zwak voor het Limburgse Thorn. Ik vind de geschiedenis van het witte stadje zo fascinerend.
maandag 6 oktober 2025 om 15:35
maandag 6 oktober 2025 om 15:35
maandag 6 oktober 2025 om 15:41
Zakopane had wel wat mooie gebouwen maar verder echt vreselijk; een en al toerist, toeristenwinkels en vrijgezellenfeesten.MrsM schreef: ↑06-10-2025 14:38Zakopane in Polen! Echt heel erg leuk! En Krakau, maar die is wat bekender, maar voor een lang weekend echt een aanrader! En Gdansk. Ook leuk.
Verder idd Leipzig en ook Dresden in Duitsland, vooral die laatste is onverwachts leuk.
In Frankrijk vond ik Orléans echt heel leuk, maar zeker ook Biarritz tegen de Spaanse grens was super!
Gdanks is leuk inderdaad, en Wroclaw vond ik een aangename verrassing al is dat niet heel onbekend volgens mij.
In Spanje vond ik Burgos, Zaragoza en Olviedo erg leuk.
maandag 6 oktober 2025 om 15:44
Ja! Deventer is superleuk! De vader van mijn vriend was daar geboren. Hele mooie stad met enorm veel leuke boetiekjes en een waag op een groot plein met hele leuke restaurantjes.
buzziebee wijzigde dit bericht op 06-10-2025 15:48
1.65% gewijzigd
maandag 6 oktober 2025 om 15:44
Ljubljana vond ik ook heel gezellig inderdaad. Hetzelfde met Alesund en Karlstadt.
In NL heeft Deventer me positief verrast
maandag 6 oktober 2025 om 16:06
maandag 6 oktober 2025 om 16:10
Jaaaa! Dat was idd ook erg leuk vond ik!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
maandag 6 oktober 2025 om 16:33
Punt erbij voor Mechelen, erg leuk! En mochten er kinderen mee zijn of voor andere liefhebbers; op 10 minuten afstand te combineren met ZOO Planckendael.miepmans schreef: ↑06-10-2025 14:28Mechelen is stiekem best leuk! Koblenz zijn we maar kort geweest en wil ik een x terug. Heeft de bijzondere combi van studenten vs reisje langs de Rijncruise bejaarden.
Daarnaast, maar die is niet heel onbekend heb ik veel liefde voor Stockholm. Mooie musea, veel groen, leuke horeca, goed OV.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in