Wellness zoals Bad Nieuweschans, waar?

04-08-2020 21:06 44 berichten
Laatst was ik drie dagen in Bad Nieuweschans: wat geweldig fijn daar! Prima faciliteiten, uitstekend personeel, goede bedden. Helemaal top.
Eerste keer voor mij in zo een wellness. Zijn er meer die hier op lijken??

Ik wil meerdere dagen, en een hotel op hetzelfde terrein is een must want ik wil echt niet uit mijn bubbel.

Ook vind in horeca op het buitengebied héél fijn. Lekker liggen/zitten met een sapje of een mooi glas wijn is top.
anoniem_394175 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 18:19
34.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sanadome in Nijmegen
Alle reacties Link kopieren
Spa Zuiver in Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
eeka schreef:
04-08-2020 21:12
Spa Zuiver in Amsterdam
Dat is een vreselijke tent. Niet heen gaan als je relaxed terug wil komen.

Fort Beemster is mooi en heeft ook een hotel maar ik heb daar nooit overnacht. Wel echt goed eten en fijn personeel.
.
SpaSereen in Tienhoven. Centre Du Lac in Pijnacker. Spa Weesp.
Zijn deze allemaal ook met hotel? Ik wil echt meerdere dagen, 2 of 3.
Alle reacties Link kopieren
thermen in Soesterberg vond ik zelf heel leuk , was er rond juni en had echt een vakantie gevoel :)

Corendon hotel in Amsterdam is ook wel leuk, op woensdag heb je vrouwendag je kan je eigen badspullen meenemen of een hamman & massage boeken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ken de wellness die jij noemt niet, maar Thermen Bussloo vind ik echt een aanrader. Hebben ook een hotel erbij. Wel aan de prijzige kant, maar is het voor mij waard.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
04-08-2020 21:16
Dat is een vreselijke tent. Niet heen gaan als je relaxed terug wil komen.

Fort Beemster is mooi en heeft ook een hotel maar ik heb daar nooit overnacht. Wel echt goed eten en fijn personeel.
Ik heb vrijdag een heerlijke relaxte avond gehad in Spa Zuiver. Ik vind Beemster dan weer te krap en te vol. Smaken verschillen dus duidelijk.
Ladies, ik wil echt meerdere dagen. Dus Soesterberg en Sereen zijn geen opties.
Ik wil graag ook buiten kunnen zijn en daar ook horeca hebben, zoals in Groningen.
Het hotel hoeft heus niet posh, maar wel erbij zodat in badjas erheen gewoon kan.
Thermen Bussloo misschien?
Ik ga kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Thermea 2000 ook fijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Haha, van de week nog geweest in Bad Nieuweschans, heerlijk. Ik heb geen betere tip.
Alle reacties Link kopieren
MariaDeJong schreef:
04-08-2020 22:00
Ladies, ik wil echt meerdere dagen. Dus Soesterberg en Sereen zijn geen opties.
Ik wil graag ook buiten kunnen zijn en daar ook horeca hebben, zoals in Groningen.
Het hotel hoeft heus niet posh, maar wel erbij zodat in badjas erheen gewoon kan.
Dat kan zeker wel bij soesterberg, zit een hotel in oud klooster twee minuten lopen
Bad Bentheim, net over de grens bij Oldenzaal!!
De beste!
Alle reacties Link kopieren
Sauna Mill, ligt naast een hotel. Prima combinatie.
Fort Beemster is echt super!!!
biekoe schreef:
04-08-2020 22:09
Haha, van de week nog geweest in Bad Nieuweschans, heerlijk. Ik heb geen betere tip.
Ja hè? Heel fijn!
Karl_Marx schreef:
04-08-2020 22:23
Dat kan zeker wel bij soesterberg, zit een hotel in oud klooster twee minuten lopen
Geen onderdeel van dus. Dan moet ik uit mijn bubbel: niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Sanadome in Nijmegen!!!
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
04-08-2020 22:34
Sauna Mill, ligt naast een hotel. Prima combinatie.
Geen horeca buiten volgens mij. Spa Zuiver heeft dat ook niet. Beemster wel.
.
Alle reacties Link kopieren
eeka schreef:
04-08-2020 21:55
Ik heb vrijdag een heerlijke relaxte avond gehad in Spa Zuiver. Ik vind Beemster dan weer te krap en te vol. Smaken verschillen dus duidelijk.
Het publiek in Beemster is tien klassen beter dan in Amsterdam. Maar dat is het al snel, het barst in Adam van de patsertjes en kijk mij eens lekker zijn types. Het eten vind ik er ook slecht en ongezellig.
.
Alle reacties Link kopieren
De Woudfennen in Joure heeft ook een hotel. Het is daar wel erg oubollig, maar als het niet posh hoeft is dit wel een optie. Eén keer overnacht en de bedden waren ok volgens mij. Goede toegang tot de sauna vanuit het hotel. Eten redelijk, niet geweldig. Of je buiten kan eten weet ik niet, ik was er in de winter.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
04-08-2020 23:51
Het publiek in Beemster is tien klassen beter dan in Amsterdam. Maar dat is het al snel, het barst in Adam van de patsertjes en kijk mij eens lekker zijn types. Het eten vind ik er ook slecht en ongezellig.
En geen rustruimtes. Je kan alleen relaxen boven bij de ruimte waar de bar is en ligt zij aan zij met vreemden. Of buiten, maar daar moet je net zin in hebben.

Ik ga er alsnog soms wel heen omdat ze af en toe leuke aanbiedingen hebben en het voor mij dichtbij is. Maar geen hele dag. Even een paar uurtjes en ik vind het genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven