Yoga/mediteren in azie
woensdag 14 december 2011 om 18:03
Hi, ben van plan om een aantal weekjes alleen te gaan reizen. Het wordt thailand en of cambodja/vietnam. Graag wil ik daar ook een yoga-cursus /meditatie/taichi doen, liefst van een week. Kortom helemaal even terug in mijn basis. Online kom ik niet heel veel info tegen, ja sites die een week voor 2500 euro verkopen....
Hebben jullie tips waar ik naar toe kan, een plek waar ik mezelf helemaal op te laden. Zo schoot vandaag door mijn hoofd om misschien zelf al eerder te gaan, tussen kerst en oud en nieuw al. Tot mijn teleurstelling zie ik op de wel gevonden yoga- sites dat ze juist die weken dicht zijn. Verbaas me hierover want juist in die landen is het toch vaak binnen lopen en altijd plek.
Maar goed hopelijk hebben jullie goede tips!!
Hebben jullie tips waar ik naar toe kan, een plek waar ik mezelf helemaal op te laden. Zo schoot vandaag door mijn hoofd om misschien zelf al eerder te gaan, tussen kerst en oud en nieuw al. Tot mijn teleurstelling zie ik op de wel gevonden yoga- sites dat ze juist die weken dicht zijn. Verbaas me hierover want juist in die landen is het toch vaak binnen lopen en altijd plek.
Maar goed hopelijk hebben jullie goede tips!!
woensdag 14 december 2011 om 18:10

woensdag 14 december 2011 om 18:45
Ik krijg gelijk een Eat pray love-gevoel hierbij van het zoveelste ontevreden verwende Westerse vrouwtje dat zo nodig zichzelf moet vinden bij een goeroe, dus waarom zou je dit uitgekauwde pad betreden en waarom ga je niet voor iets aparters? Zoals bijv. een verblijf bij Boedistische monniken in een klooser in Japan?

woensdag 14 december 2011 om 18:56
quote:ffeenkrabbel schreef op 14 december 2011 @ 18:49:
tsja waarom ook niet, totaal geen eigen mening en loop graag achter de trends aan
Ach zo'n "vind jezelf"-reis is al volkomen uitgekauwd, dus wees een trendsetter en ga naar Japan .
Maar even serieus: ik zag die reis naar Japan staan en het leek me echt een hele gave ervaring!
tsja waarom ook niet, totaal geen eigen mening en loop graag achter de trends aan

Ach zo'n "vind jezelf"-reis is al volkomen uitgekauwd, dus wees een trendsetter en ga naar Japan .
Maar even serieus: ik zag die reis naar Japan staan en het leek me echt een hele gave ervaring!
woensdag 14 december 2011 om 19:04

woensdag 14 december 2011 om 19:42