Yosemite zo goed als dicht. Tips?
maandag 6 augustus 2018 om 04:22
Wat jammer, hopelijk zijn de bosbranden snel onder controle. Dit artikel heb je vast al gevonden?
maandag 6 augustus 2018 om 05:42
Wij hebben gisteren in Sonora overnacht en kwamen uit Mammoth lakes.
De hwy 120 kun je niet gebruiken; wij konden nog wel over de 108, maar zagen daar onderweg ook beginnende branden en kregen later melding dat die ook was afgesloten.
Overigens hadden wij in ML de eerste avond ook behoorlijk wat last van de rook omdat de wind verkeerd stond.
Heel erg jammer dat we Yosemite niet konden bezoeken; waren er weliswaar al een keer geweest, maar toch.
Lake tahoe is ook mooi!
De hwy 120 kun je niet gebruiken; wij konden nog wel over de 108, maar zagen daar onderweg ook beginnende branden en kregen later melding dat die ook was afgesloten.
Overigens hadden wij in ML de eerste avond ook behoorlijk wat last van de rook omdat de wind verkeerd stond.
Heel erg jammer dat we Yosemite niet konden bezoeken; waren er weliswaar al een keer geweest, maar toch.
Lake tahoe is ook mooi!
maandag 6 augustus 2018 om 08:44
Als je highway 4 richting Bear Valley (en verder) oprijdt zijn er diverse mooie plekken waar je prachtig kunt wandelen en in de zomer vast ook andere activiteiten kunt doen.
Big Trees Calaveras Statepark vond ik ook enorm indrukwekkend, met eeuwenoude Seqoia's (maar een stuk minder druk dan Sequoia park). Vooral de South Grove is rustig en ruim.
Big Trees Calaveras Statepark vond ik ook enorm indrukwekkend, met eeuwenoude Seqoia's (maar een stuk minder druk dan Sequoia park). Vooral de South Grove is rustig en ruim.
maandag 6 augustus 2018 om 13:37
We gaan idd nu route omgooien. Sonora geskip en mammoth lakes ook. Ipv daarvan dus tahoe en idd Seqoia en Kings canyon!
Baal idd erg van Yosemite. Had me er enorm op verheugd.
Maar goed, veiligheid gaat voor.
We zitten bij Amerikanen in appartement en die gaven ook idd aan dat de lucht enorm slecht is.
We belden hotel en die zeiden dat er niks aan de hand is, zo slecht!
Baal idd erg van Yosemite. Had me er enorm op verheugd.
Maar goed, veiligheid gaat voor.
We zitten bij Amerikanen in appartement en die gaven ook idd aan dat de lucht enorm slecht is.
We belden hotel en die zeiden dat er niks aan de hand is, zo slecht!
maandag 6 augustus 2018 om 14:55
Kun je niet via je annuleringsverzekering of rechtbijstandverzekering het geld van dat hotel terug krijgen?
Wij konden vorig jaar niet bij ons hotel komen omdat de enige toegangsweg versperd was, we konden wel 5 uur omrijden maar dat zagen wij echt niet zitten. Het hotel wou ons ook niet tegemoet komen en toen hebben we het via de rechtsbijstandverzekering gespeeld en alles terug gekregen.
Wel balen en zo enorm zonde voor het park en de dieren. Het is zo enorm mooi Yosemite
Wij konden vorig jaar niet bij ons hotel komen omdat de enige toegangsweg versperd was, we konden wel 5 uur omrijden maar dat zagen wij echt niet zitten. Het hotel wou ons ook niet tegemoet komen en toen hebben we het via de rechtsbijstandverzekering gespeeld en alles terug gekregen.
Wel balen en zo enorm zonde voor het park en de dieren. Het is zo enorm mooi Yosemite