Zomer vliegen
zondag 8 november 2015 om 15:19
Mijn vriend en ik willen in de zomervakantie eens een korte vliegreis maken, dit omdat wij nog nooit eerder hebben gevlogen en ik last heb van paniekaanvallen.
Nu zitten wij te denken aan hotel Eugenia Victoria in Gran Canaria, heeft iemand ervaring met dit hotel? Dit is maar 2 uur en een kwartier vliegen vanuit Eelde (Groningen).
Of hebben jullie een ander tip waar wij heen kunnen gaan wat max 2,5 uur vliegen is.
Nu zitten wij te denken aan hotel Eugenia Victoria in Gran Canaria, heeft iemand ervaring met dit hotel? Dit is maar 2 uur en een kwartier vliegen vanuit Eelde (Groningen).
Of hebben jullie een ander tip waar wij heen kunnen gaan wat max 2,5 uur vliegen is.
zondag 8 november 2015 om 15:22
zondag 8 november 2015 om 15:24
quote:dolfje schreef op 08 november 2015 @ 15:22:
Nou geloof maar niet dat dat maar 2 uur vliegen is.
Canarische eilanden zijn vanaf Eindhoven al 4,5 uur zonder overstap wat je vaak wel hebt op de heen of terugweg.
Onder de 2 uur zit je in het Noorden van Spanje.
2,5 uur in Valencia en Malaga ongeveer.
Ibiza is ook ongeveer zolang vliegen.2 uur en 20 minuten, heb het opgezocht.
Nou geloof maar niet dat dat maar 2 uur vliegen is.
Canarische eilanden zijn vanaf Eindhoven al 4,5 uur zonder overstap wat je vaak wel hebt op de heen of terugweg.
Onder de 2 uur zit je in het Noorden van Spanje.
2,5 uur in Valencia en Malaga ongeveer.
Ibiza is ook ongeveer zolang vliegen.2 uur en 20 minuten, heb het opgezocht.
zondag 8 november 2015 om 15:26
zondag 8 november 2015 om 15:27
zondag 8 november 2015 om 15:27
zondag 8 november 2015 om 15:33
zondag 8 november 2015 om 15:33
quote:vlindertje1991 schreef op 08 november 2015 @ 15:24:
[...]
2 uur en 20 minuten, heb het opgezocht. https://goo.gl/maps/1LJ8KrAnzF82
Het kan gewoon niet sneller, of je moet met een straaljager gaan.
Ik zou kiezen voor Spanje of Griekenland oid.
[...]
2 uur en 20 minuten, heb het opgezocht. https://goo.gl/maps/1LJ8KrAnzF82
Het kan gewoon niet sneller, of je moet met een straaljager gaan.
Ik zou kiezen voor Spanje of Griekenland oid.
zondag 8 november 2015 om 15:45
Is er geen tijdverschil waar je overheen kijkt TO?
Het is namelijk écht langer vliegen. Naar London is het vanaf Schiphol 50 - 60 minuten (afhankelijk van welk vliegveld, windrichting etc). Misschien dat je London Southend in 40 minuten lukt, maar dat is nauwelijks London te noemen. Ik vlieg gemiddeld 5x per jaar op London (meestal Gatwick) en in 40 minuten is mij nog nooit overkomen.
Het is namelijk écht langer vliegen. Naar London is het vanaf Schiphol 50 - 60 minuten (afhankelijk van welk vliegveld, windrichting etc). Misschien dat je London Southend in 40 minuten lukt, maar dat is nauwelijks London te noemen. Ik vlieg gemiddeld 5x per jaar op London (meestal Gatwick) en in 40 minuten is mij nog nooit overkomen.
zondag 8 november 2015 om 15:53
EV is een heel goed hotel. Het strand is goed te lopen maar er is ook een mooi zwembad/mooi terras.
Je zit wel vlak naast Gran Chaparral met veel Nederlandse kroegen. Maar Kasbah, Jumbo zijn ook heel makkelijk lopend te bereiken. Maar het is idd rond 4,5 uur vliegen al heb ik in die keren dat ik ben geweest (20+ keer, broer woont daar) nog nooit een tussenstop op een ander eiland gemaakt.
Waarom voorkeur voor hotel, willen jullie all inclusive? Het stikt er van de leuke en betaalbare restaurantjes. Voor het geld van EV kun je ook een leuke bungalow (of evt. appartement) boeken.
Je zit wel vlak naast Gran Chaparral met veel Nederlandse kroegen. Maar Kasbah, Jumbo zijn ook heel makkelijk lopend te bereiken. Maar het is idd rond 4,5 uur vliegen al heb ik in die keren dat ik ben geweest (20+ keer, broer woont daar) nog nooit een tussenstop op een ander eiland gemaakt.
Waarom voorkeur voor hotel, willen jullie all inclusive? Het stikt er van de leuke en betaalbare restaurantjes. Voor het geld van EV kun je ook een leuke bungalow (of evt. appartement) boeken.
zondag 8 november 2015 om 16:13