Zuid Afrika

08-08-2024 10:20 129 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In 2026 staat Zuid Afrika op de planning. Ik ben nu al begonnen met dingen uit te zoeken, reisverslagen lezen etc.

Ik kom echt heel veel de wijngebieden tegen, maar dit interesseert mij echt compleet niet.

Ik ga voornamelijk voor de safari's (ja ik weet het, er zijn andere afrikaanse landen met mooiere betere safari's maar het budget is nu eenmaal Zuid Afrika ;) ).

Ik zoek dus tips voor mooie route (zonder wijn ;) ) en de beste plekken voor safari's in Zuid Afrika. Het zal met huurauto zijn.
Leuk topic, aan wat voor prijzen per persoon moet ik rekenen voor een week of drie?
Inmiddels weer thuis We hebben een prachtige reis gemaakt. 4 weken was super. Je hebt dan alle tijd om alles te bekijken

Korte indruk : safari’s geweldig. Panorama route mwah. Tuinroute stuk mooier

Nu moet ik erbij zeggen dat ik “verwend “
Ben qua mooie uitzichten (parken VS en Canada ) dus dan is de panorama route niet spectaculair.

Ik kom later terug met details over onze reis

Kosten : ik was 6K kwijt alleen maar: safari’s waren duur en verblijf. Ik reisde met nog 2 anderen en we kozen voor comfort Normaliter reis ik stuk minder luxe :)
Flashy schreef:
18-11-2025 23:08
Leuk topic, aan wat voor prijzen per persoon moet ik rekenen voor een week of drie?
Voor twee weken was ik rond de € 4000 kwijt per persoon, maar wij hadden een chauffeur (niet een die meereisde) en goede middenklasse hotels.
poldervrouw schreef:
24-11-2025 05:53

Nu moet ik erbij zeggen dat ik “verwend “
Ben qua mooie uitzichten (parken VS en Canada ) dus dan is de panorama route niet spectaculair.

Dat is goed om te weten!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven