zwanger en goedkoop weekendje weg, tips?
zaterdag 27 september 2008 om 10:26
Hoi,
titel zegt al genoeg. Vriend en ik willen over 2 weken nog een laatste weekendje weg, ben dan 37 weken zwanger. Sauna-weekendje of hele actieve weekenden vallen af. Willen wel in Nederland blijven, maar ook beetje goedkoop, weekendje center parcs (hoe burgerlijk ook ) is behoorlijk prijzig. Heeft iemand nog leuke ideetjes of aparte locaties?
Groeten!
titel zegt al genoeg. Vriend en ik willen over 2 weken nog een laatste weekendje weg, ben dan 37 weken zwanger. Sauna-weekendje of hele actieve weekenden vallen af. Willen wel in Nederland blijven, maar ook beetje goedkoop, weekendje center parcs (hoe burgerlijk ook ) is behoorlijk prijzig. Heeft iemand nog leuke ideetjes of aparte locaties?
Groeten!
zaterdag 27 september 2008 om 10:30
Je kunt leuke Bed & Breakfastadressen vinden op http://www.bedandbreakfast.nl/
Misschien is dat wat?
Misschien is dat wat?
zaterdag 27 september 2008 om 11:32
Bij www.weekendjeweg.nl kan je goedkope weekendjes boeken.
Is de laatste jaren wel iets duurder geworden volgens mij, maar twee nachten onder de 100 euro moet volgens mij nog wel lukken en dan is het ook vaak met ontbijt.
Wil je maar 1 nachtje weg, dan kan je naar www.nachtjeweg.nl
I.i.g. veel plezier!
Is de laatste jaren wel iets duurder geworden volgens mij, maar twee nachten onder de 100 euro moet volgens mij nog wel lukken en dan is het ook vaak met ontbijt.
Wil je maar 1 nachtje weg, dan kan je naar www.nachtjeweg.nl
I.i.g. veel plezier!
zaterdag 27 september 2008 om 19:37
Ik ga binnenkort ook nog een weekendje weg.
Ik ben dan 34 weken zwanger. Heb geboekt via http://www.weekendhotel.nl/
Heb wel een annuleringsverzekering (just in case). En voor de zekerheid neem ik dan toch ook een "bevallingskoffertje" mee. Tevens vraag ik de gyn. om een briefje waar instaat wanneer ik uitgeteld ben, welke medicatie ik gebruik etc.
Wij hebben trouwens een luxe bed and breakfast geboekt. Iets dat we niet meer zullen doen wanneer we een kind hebben. Want dan ga ik eerder naar centerparks etc
Ik ben dan 34 weken zwanger. Heb geboekt via http://www.weekendhotel.nl/
Heb wel een annuleringsverzekering (just in case). En voor de zekerheid neem ik dan toch ook een "bevallingskoffertje" mee. Tevens vraag ik de gyn. om een briefje waar instaat wanneer ik uitgeteld ben, welke medicatie ik gebruik etc.
Wij hebben trouwens een luxe bed and breakfast geboekt. Iets dat we niet meer zullen doen wanneer we een kind hebben. Want dan ga ik eerder naar centerparks etc

maandag 29 september 2008 om 21:14
www.hotelabrona.nl
3-sterren, en een prima restaurant. Midden in Nederland (Oudewater) dus je kunt alle kanten op.
En zálige rust, dat kun je nog even gebruiken.
80 euro per nacht voor 2 personen, inclusief uitgebreid ontbijt.
3-sterren, en een prima restaurant. Midden in Nederland (Oudewater) dus je kunt alle kanten op.
En zálige rust, dat kun je nog even gebruiken.
80 euro per nacht voor 2 personen, inclusief uitgebreid ontbijt.