'Goede' vriendin van vriend

29-11-2009 13:45 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Mijn vriend heeft een 'goede' vriendin waar hij veel mee om gaat.

De laatste tijd begon het wat uit de hand te lopen, ze smste en belde om de haverklap en ze heeft me meerdere keren lastig gevallen dat hij me niet meer wil maar haar. Ook met gescheld erbij. Ze ging dan op zijn msn of een profielpagina. Ze had dus blijkbaar zijn wachtwoord, dat hij nooit had moeten geven.

Zijn antwoord: doet ze om je onzeker te maken. Ik hoef haar niet, ze heeft een baby en een klein kindje, ik ga geen vader spelen.

Natuurlijk wil ik niet zo verder en heb hem elke keer gezegd dat het niet nog eens moest gebeuren.

Mijn vriend zegt elke keer dat ik zeur als ik erover wil praten.

Maar ik ben het nu echt zat en heb haar opgebeld en gezegd dat ze ermee moet kappen, geconfronteerd waarom ze het allemaal deed, enz. Maar nu is hij dus boos dat ik hem heb 'verraden' omdat ik haar heb gezegd hoe zielig ze deed in haar emailtjes naar hem(die hij me heeft doorgestuurd) Daar stond dus in dat hij haar wereld is, hoeveel ze hem mist, ze hem smeekt om terug te komen, etc.

Voor mij is het nu het einde tussen ons want hij heeft me niet gerespecteerd, hij heeft het contact met haar niet geminderd.

Ik wil gewoon normaal afscheid van hem nemen want hij heeft veel voor me betekend maar ik heb hem niet meer kunnen spreken, alleen een sms gehad dat ie mijn spullen aan mijn deur heeft gehangen.

Wachten tot hij gekalmeerd is en nog eens contact zoeken of nooit meer van me laten horen? (dat laatste wordt wel moeilijk voor me want hij was alles voor me)

Iemand zoiets meegemaakt?
Wat een eikel. Laat het gaan, het is nu toch al afgesloten?
Nee, nooit zoiets meegemaakt. Ik verspil mijn tijd niet aan losers. Wees blij dat je van hem af bent.
Dat mag wel god's gift to woman zijn die man van jullie

Als hij door beide wordt genoemd als zijne mijn alles.

Los daarvan, je hebt zelf gezegd dat het het einde is voor jullie omdat hij je niet gerespecteerd heeft.

Dat nu jouw spullen aan de deur hangen zal jij dus moeten respecteren.

Want anders ga je hetzelfde gedrag vertonen als wat dat andere meisje doet, en dat wil je toch niet?

Verder vind ik jullie relatie ook niet echt heel gezellig klinken, hij vindt dat je zeurt, jij vind dat hij jou niet respecteert...

Misschien is jullie break niet eens zo slecht.

In een gezonde relatie praat je toch gewoon met elkaar, en oja...dan luister je ook naar elkaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ben 2,5 jaar samen geweest, dus dat is niet zomaar weg.

Ik mag hem nog steeds wel, alleen ik had geen zin in gezeur over anderen. Heb ook geen bewijs dat hij is vreemdgegaan ofzo. Maar ik wil niet in onzekerheid leven dus gewoon geen relatie meer.

Maar ja als je dat zegt tegen hem dan gaat hij hard spelen.
quote:MissCute schreef op 29 november 2009 @ 13:51:

Ik mag hem nog steeds wel, alleen ik had geen zin in gezeur over anderen. Heb ook geen bewijs dat hij is vreemdgegaan ofzo. Maar ik wil niet in onzekerheid leven dus gewoon geen relatie meer.

Dus nog een keer praten heeft geen enkele zin.

Laat gaan die man, als hij vindt dat he 2.5 jaar zo aan de kant kan zetten met een tasje aan de deur dan moet je er niet eens meer mee willen praten.
Die spullen wou ik komen halen om te praten, en eigenlijk wou ik het dan ook uitmaken. Hij zag de bui al hangen waarschijnlijk en heeft daarom maar een sms gestuurd.

Hij kan heel lief zijn , is gezellig en doet alles voor je, dus ik kan wel begrijpen dat zij hem niet kwijt wil als goede vriend, en ik ook niet.
quote:MissCute schreef op 29 november 2009 @ 13:45:

Zijn antwoord: doet ze om je onzeker te maken. Ik hoef haar niet, ze heeft een baby en een klein kindje, ik ga geen vader spelen.

Dus dat was zijn reden om er niet op in te gaan, dat zij kinderen heeft? Een leuker antwoord was natuurlijk geweest: Ik hoef haar niet, want ik heb jou toch.

Alles in jouw bericht zegt me dat je hem beter kwijt dan rijk kunt zijn. Maar ik vind het wel heel erg voor je. Ook al heeft hij je niet goed behandeld, zo'n breuk moet je toch verwerken. Ik zou geen contact meer met hem opnemen, maar gewoon je eigen leven weer oppakken en daaraan werken. Hij is je echt niet waard. Misschien was hij jou alles, maar andersom was dat niet zo. Hij verdient het niet dat je nog aandacht aan hem geeft.

Sterkte!
Pff confronterend hoor, om jullie berichten te lezen.

Maar wel fijn om jullie mening te weten want ik zit er echt mee.
Klinkt als een eikel die af en toe lief kan zijn, maar eigenlijk nog steeds een ontzettende egoïstische eikel is...

Iemand het plaatje van Forest bij de hand?

ik ga even zoeken
quote:MissCute schreef op 29 november 2009 @ 13:56:

Die spullen wou ik komen halen om te praten, en eigenlijk wou ik het dan ook uitmaken.

Dus eigenlijk zeg je het één maar bedoel je iets heel anders

Misschien in het vervolg slimmer om gewoon te zeggen wat je wilt.

Hey ik kom praten, en niet hey ik kom mijn spullen halen.

Hij zag de bui al hangen waarschijnlijk en heeft daarom maar een sms gestuurd.

Waarschijnlijk???

Hij kan heel lief zijn , is gezellig en doet alles voor je, dus ik kan wel begrijpen dat zij hem niet kwijt wil als goede vriend, en ik ook niet.Beetje jammer want ik denk dat je hem al kwijt bent, en eerlijk gezegd, zo jammer vind ik dat niet, ik vind jullie redelijk onvolwassen tegen elkaar doen
Ja hij is niet zo'n gevoelig type inderdaad. Echt een stoere man zonder zorgen.

Vond ik in eerste instantie leuk aan hem maar ja...
Ik heb eerst alleen gezegd dat ik wou praten. Geen reactie.

Email gestuurd, wat ik van de situatie vond, en de vraag of hij nog wat voor me kon betekenen?

Toen geprobeerd te bellen maar hij nam niet op. Voicemail achtergelaten: Wanneer ben je thuis? Dan kom ik mijn spullen halen.

Daarna sms gehad dat mijn spullen aan de deur hangen. (Ik ben niet thuis dus dat zie ik vanavond pas).
Niet gaan stalken dat staat zo hopeloos!

Je weet hoe de zaken ervoor staan....hij wil niet meer

Hou de eer aan jezelf, pak je spullen en ga thuis gewoon een potje liefdesverdriet zitten hebben

Maar ga ik geen geval zo achter hem aanlopen, daar maak je jezelf alleen maar belachelijk mee
hebben ze ooit iets gehad dan? omdat zij het heeft over 'ik wil je terug'...

Vriendin, prima, maar als zij meer wil en hij staat niet vierkant achter jou zit er iets niet goed.

Im meende te lezen dat jij er mee gekapt was, maar dat heeft hij dus gedaan?
Ze hebben een jaar of 6/7 geleden kort wat gehad.

Wat ze met terug bedoelt weetb ik niet precies, kan ook aandacht zijn, of ze bedoelt dat ze weer een relatie wil.

Hij staat inderdaad niet vierkant achter mij, wat hij wel had moeten doen. Ik heb hem toen ook verteld dat ik er wel eens aan had gedacht om het uit te maken omdat ik er zo geen zin meer in had.

Vrienden is voor mij ook prima maar dat was het dus niet want ze deed veel te slijmerig en hij vertrouwde haar te veel toe, ook privé dingen wat tussen ons had moeten blijven.

Ze doen zo af en toe zakelijk iets met elkaar daarom wou hij niet alle contact verbreken. Ik heb ook wel gezien dat hij haar mailde dat hij geen relatie met haar wou, maar wat verstaat hij daar onder??? Feit is dat hij met mij alle gesprekken steeds uit de weg wou gaan dus ik was het zat.

We hebben elkaar bijna een week niet meer gezien.

De laatste keer dat ik bij hem was belde ze ook een paar keer en smste ze over de kleinste dingen, dus dat vond ik te close.

Heb ik wat van gezegd. Het irriteerde me enorm.

Paar dagen geleden heb ik haar opgebeld en geconfronteerd omdat hij er niet over wou praten. Dus voor zowel mij als voor hem is de bom gebarsten. Ik heb me rustig gehouden want ik wou persoonlijk praten en uitmaken. Maar dat zag hij dus aankomen en toen ging hij hard spelen.

ben benieuwd wat er aan mijn deur hangt, hopelijk niet prive dingen. Ik zie het vanavond pas...

boos dat ik hem heb 'verraden'

ze hem smeekt om terug te komen, etc.

Ik zeg: Spullen ophalen, wegwezen en jezelf niet langer wijsmaken dat het een leuke gozer is die je ten onrechte hebt beschuldigd van niets. Dit is niet niets.

Hij op zijn minst omslachtig bezig waarmee hij jullie vertrouwen schaadt en jou onnodig kwetst.

En niet vanwege zijn kennis, nee vanwege een goede vriendin die zijn wachtwoorden heeft??

WTF??

Daar klopt toch helemaal niks van?

Alarmbellen zijn er bij je afgegaan, dat is ook niet voor niks.

Een echt leuke kerel zal je niet in deze positie plaatsen.
..popcorn?
inderdaad. En hij hoort jou op 1 te hebben, het lijkt alsof hij haar ( of zijn eigen ego) belangrijker vind.

succes vanavond...( en wat een lullige actie trouwens, je spullen aan de deur)
Ik denk inderdaad dat het allemaal om zijn ego draait, en dat dat de reden is dat hij niet serieus wil praten, omdat hij er dan mee geconfronteerd wordt. Hij zal later nooit iets toegeven, blijft altijd bij zijn onnozele verhaal, en probeert het dan om te draaien en de schuld bij mij neer te leggen door te zeggen dat ik paranoide zou zijn.
quote:MissCute schreef op 29 november 2009 @ 13:51:

Hij hoeft helemaal niet meer met je te spelen. En hij laat merken dat hij dat ook niet wil.

Het komt op me over alsof jij hem op deze manier een bepaalde richting (jouw richting) op wilde manipuleren en gelukkig is hij daar niet ingetrapt. Van jou snap ik niet dat je nog contact met hem wil, als hij je toch niet respecteert.
quote:MissCute schreef op 29 november 2009 @ 13:56:

Die spullen wou ik komen halen om te praten, en eigenlijk wou ik het dan ook uitmaken. Hij zag de bui al hangen waarschijnlijk en heeft daarom maar een sms gestuurd.

Hij kan heel lief zijn , is gezellig en doet alles voor je, dus ik kan wel begrijpen dat zij hem niet kwijt wil als goede vriend, en ik ook niet.

Je had toch al gezegd dat het einde relatie is? Hoe vaak moet je het eigenlijk uitmaken, voordat het officieel uit is?

En nog stommer, waarom maak je het uit als je niet wil dat het uit is
quote:MissCute schreef op 29 november 2009 @ 13:45:

Hallo.

Mijn vriend heeft een 'goede' vriendin waar hij veel mee om gaat.

De laatste tijd begon het wat uit de hand te lopen, ze smste en belde om de haverklap en ze heeft me meerdere keren lastig gevallen dat hij me niet meer wil maar haar. Ook met gescheld erbij. Ze ging dan op zijn msn of een profielpagina. Ze had dus blijkbaar zijn wachtwoord, dat hij nooit had moeten geven.

Natuurlijk wil ik niet zo verder en heb hem elke keer gezegd dat het niet nog eens moest gebeuren.

Mijn vriend zegt elke keer dat ik zeur als ik erover wil praten.

Maar ik ben het nu echt zat en heb haar opgebeld en gezegd dat ze ermee moet kappen, geconfronteerd waarom ze het allemaal deed, enz. Maar nu is hij dus boos dat ik hem heb 'verraden' omdat ik haar heb gezegd hoe zielig ze deed in haar emailtjes naar hem(die hij me heeft doorgestuurd) Daar stond dus in dat hij haar wereld is, hoeveel ze hem mist, ze hem smeekt om terug te komen, etc.

?Wat naar voor je! Maar dat ze wilt dta hij terug komt klinkt bij mij als of ze elkaars exen zijn!
Wat is er nou zo leuk aan hem, behalve dat hij soms lief is en dingen voor je doet?

Het is al over, schrijf je. Waarom moet je dan nog zonnodig met hem praten. Laat het gaan.
quote:Madhe schreef op 29 november 2009 @ 21:33:

[...]

Je had toch al gezegd dat het einde relatie is? Hoe vaak moet je het eigenlijk uitmaken, voordat het officieel uit is?

En nog stommer, waarom maak je het uit als je niet wil dat het uit is

Heb hem niet gesproken, heb hem dus ook niks kunnen zeggen.

Dat het uit is is vanzelfsprekend geworden.

Had het alleen op een andere manier gewild.

Maarja misschien kan uit elkaar gaan wel nooit op een goede manier...
De tas heb ik vanavond gevonden, was netjes dichtgetaped gelukkig. Er zaten vooral dingetjes die ik hem cadeau had gedaan, maar het fotoalbum heeft hij zelf gehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven