2de date nog steeds niet gekust....

30-08-2009 12:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

ben een man van 30 en een paar weken geleden moest ik bij iemand internet gaan installeren en was meteen verkocht aan haar, met al men moed heb ik haar dan uitgevraagd.

1ste date is behoorlijk goed verlopen, gisteren 2de date gehad en was weer dik in orde. maar op einde van de avond was de afscheid weer met kus op de wang alhoewel ik het anders wou want ik zit met serieuze kriebels in de buik. na 2de date ook direct sms van haar ontvangen, voor me te bedanken voor de leuke date. We hebben ook al plannen voor volgende week, heb haar mee uitgevraagd voor diner met kaarslicht.

Voordien was ik eigenlijk lang single (zeer slechte relatie achter de rug), moet ik haar vertelllen hoe ik me voel of gewoon afwachten?Ik heb zo het idee, hoelanger ik zal wachten en van hare kant zou ze geen realtie willen, zal ik me toch nie al te best voelen. heb nu ook een bloemetje laten leveren voor morgen voor nogmaals te zeggen dat ik echt genoten heb van die 2 avonden en dat ik aan haar denk.

enig advies please.
Ik mis het waarom. Waarom heb je haar niet gekust? Durfde je niet? Draaide ze weg? Was het moment verkeerd? Of krijg je de indruk dat zij geen romantische gevoelens richting jou heeft?

Waarom?
Ik zou kijken hoe de avond verloopt en misschien eerst eens ter sprake brengen dat je haar wel erg leuk vindt..
quote:Haley schreef op 30 augustus 2009 @ 13:00:

Ik mis het waarom. Waarom heb je haar niet gekust? Durfde je niet? Draaide ze weg? Was het moment verkeerd? Of krijg je de indruk dat zij geen romantische gevoelens richting jou heeft?

Waarom?wel ik wou haar kussen maar ze draaide direct haar wang, dusja....
quote:trezor schreef op 30 augustus 2009 @ 13:03:

[...]

wel ik wou haar kussen maar ze draaide direct haar wang, dusja....Oeh, ik vrees dat de gevoelens niet wederzijds zijn in dat geval.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
waarom wil ze dan nog verder afspreken en het was wel zie die mij uitvraagde voor de 2de date.

dus best volgende week eens men dilemma aankaarten bij haar?
Ze gaat mee op een candle light dinner..dat zegt toch wel wat. Kijk dat gewoon aan..gebeurt er niets, dan pak je haar vol op de mond. Ik zou lekker de leiding nemen. Succes
Oh wat heerlijk, gewoon zo'n ouwerwets lange courtship! Geniet ervan, van de spanning en de kriebels en het zou ze me nou wel of niet zien zitten gevoel!
quote:Daaromniet schreef op 30 augustus 2009 @ 13:12:

Ze gaat mee op een candle light dinner..dat zegt toch wel wat. Kijk dat gewoon aan..gebeurt er niets, dan pak je haar vol op de mond. Ik zou lekker de leiding nemen. SuccesTrezor, vergeet je dan niet deze mee te nemen, voor het geval je dit advies daadwerkelijk denkt te gaan opvolgen?

En voor daarna voor je hart...
quote:EvyBlissy schreef op 30 augustus 2009 @ 13:04:

[...]

Oeh, ik vrees dat de gevoelens niet wederzijds zijn in dat geval.Dat hoeft helemaal niet, het is mij ook eens overkomen, dat ik mijn hoofd wegdraaide, terwijl ik écht héél erg graag wilde! Ik schrok er alleen een beetje van omdat ik al jaren verliefd was op deze man en het ineens erg dichtbij kwam... Het is alweer 1,5 jaar geleden maar heb er nog altijd spijt van, het juiste moment is nooit meer gekomen...
quote:Zwieber schreef op 30 augustus 2009 @ 13:12:

Oh wat heerlijk, gewoon zo'n ouwerwets lange courtship! Geniet ervan, van de spanning en de kriebels en het zou ze me nou wel of niet zien zitten gevoel!

Lijkt me helemaal niet zo genieten....wil ze me wel of niet. En de wang toekeren op het moment van zoenen is ook niet 100% positief toch?

TO is wel lekker romantisch, zalig, maar of de dame in kwestie dat nu ook gaat waarderen...alleen de tijd zal het leren.
quote:Pannetje schreef op 30 augustus 2009 @ 13:22:

[...]

Lijkt me helemaal niet zo genieten....wil ze me wel of niet. En de wang toekeren op het moment van zoenen is ook niet 100% positief toch?

TO is wel lekker romantisch, zalig, maar of de dame in kwestie dat nu ook gaat waarderen...alleen de tijd zal het leren.Het kan toch ook dat ze het te snel vond gaan?
quote:Pannetje schreef op 30 augustus 2009 @ 13:22:

[...]

TO is wel lekker romantisch, zalig, maar of de dame in kwestie dat nu ook gaat waarderen...alleen de tijd zal het leren.zal een lange week worden, kvoel me terug 16...
Na de 2e date hebben mijn (inmiddels) man en ik ook niet gezoend. En ook niet na de 3e of 4e. Weet niet precies wanneer wel, maar het kwam gewoon spontaan vanzelf. De setting was toen kennelijk goed. Op dat moment sprong er een vonk over. We hebben nu ruim 10 jaar een relatie.

Kortom, heb geduld. De tijd zal het leren.
Ze had je nooit gelijk gesmst en een volgende date gepland als ze je niet zag zitten.
Tegen de tijd dat ik voor de derde keer op stap ga met een man die duidelijk zijn interesse heeft laten blijken vind ik hem ook ècht leuk hoor. Zou me verbazen als deze mevrouw niet op z'n minst ontluikende kriebels heeft.

Ik zou niet gaan voor meteen vol op de mond al experiment .

Maar als je zacht je hand over haar wang laat gaan, dan merk je ook vanzelf aan haar lichaamstaal of toenadering ok is. Als het dat niet is zou ik deze dame toch even serieus aanspreken op het feit dat je haar nu voor de derde keer mee uitneemt en dat je kennelijk haar signalen niet zo goed kunt plaatsen.

Sterkte deze week
Het Trezor,

Ik heb net ook een paar leuke dates achter de rug. Eerste 'date' was met vrienden erbij, beetje aftasten zeg maar, tweede date super leuk uiteten, niks gebeurd. Daarna heb ik hém meegevraagd, samen gegeten, daarna naar zijn huis. Ik heb toen uiteindelijk het initiatief genomen hem te zoenen, want hij durfde niet echt volgens mij.

Maar ik maakte me er ook echt zenuwachtig over, wanneer ga je zoenen, het is altijd zo'n 'moment'.

Maar als ze wel mee wil eten, denk ik dat ze er wel open voor staat. Misschien wil ze je eerst wat beter leren kennen. Had ik ook, en bij ons was het dus ook pas op de derde date raak. Niks mis mee!

Ik zou haar zeker niet je dilemma voorleggen. Gewoon lekker romantisch uit eten, en je merkt vanzelf wel of zij ook wil.

Hou je ons op de hoogte??? Succes!
alvast bedankt voor de reacties iedereen en volgende week zal ik zeker iets posten hoe dat het geweest is, das beloofd.
Als ik iemand niet zie zitten ga ik echt niet voor een 2e of 3e date. Dus ze ziet je blijkbaar wel zitten maar is misschien verlegen of wil direkt nog niet zoenen. Veel succes
Ik denk dat die eerste zoen niet uit de lucht komt vallen. Heeft alles te maken met sfeer, spanningsopbouw en subtiel en langzaam naar het moment toegaan.

Als je dit een beetje kunt timen bijvoorbeeld als volgt. Je hebt haar binnengelaten en wat te drinken aangeboden. Terwijl je naar je keuken loop om drinken te regelen, vraag je haar om de muziek uit te kiezen. Terwijl zij in je cd-kast op zoek is, kom je terug met rosé/rode wijn/jus d'orange. Zij staat met neus tussen de cd's, dus leg je subtiel je hand in haar onderrug terwijl je haar het drankje aanreikt.

Dit neerpennen maakt dat het überslick en berekenend lijkt, maar het is dat niet, moet wel vanzelf gaan zoiets natuurlijk. Het is ook meer dat je op dit soort momenten, als ze zich voordoen, niet moet vallen in je eigen onzekerheid, maar gewoon lef moet hebben om te doen wat je hart je ingeeft.
Oh, nou snap ik 't: ze heeft gewoon regels voor daten gelezen: topic

(OMG, en ik maar denken dat die regels alleen voor pubers golden...)
vergeet ook niet je tanden te poetsen
Bloemetje laten bezorgen...hoe romantisch!! Complimenten!

*zwijmel*
Hoi,

Het is gewoon een keurig meisje, dat zich niet meteen aan de eerste de beste geeft!

En ze wil misschien gewoon voor 90% zeker weten dat het jou niet te doen is om een 'snelle wip'!

Volhouden, hoor!

Als ze romantisch met je wil dineren!!.........zit wel goed, joh!

Grtz.

D.
Ben je als werknemer erheen gegaan of in prive-sfeer?

Dat scheelt ook natuurlijk.

Daarnaast hoef je je niet druk te maken, 2de date zoen ik ook niet. Ze wil je weer zien, wat is het probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven