37jarige man, advies gevraagd

dinsdag 11 oktober 2011 om 00:02
quote:ikbenlief schreef op 10 oktober 2011 @ 23:57:
Het lukt vroeg of laat wel met mijn studie.
Nou, ikbenlief,
Volgens mij ben jij echt hardstikke lief!
Laat ze maar roepen hoor!
Ik heb echt een zwak voor types zoals jij die in principe niets klaarmaken maar dat oh zo schattig doen.
Je mag bij mij echt jaren over je studie doen die nooit afkomt en dan doe je het nog altijd beter dan mijn ex; die heeft 3 universitaire studies in haar rugzak.... en die kwam het eerste jaar nooit door....
Uiteindelijk vond ze het veel fijner bij mij; ik kon namelijk hardstikke goed voor haar zorgen...
Heb jij eigenlijk al een vriendje?
Het lukt vroeg of laat wel met mijn studie.
Nou, ikbenlief,
Volgens mij ben jij echt hardstikke lief!
Laat ze maar roepen hoor!
Ik heb echt een zwak voor types zoals jij die in principe niets klaarmaken maar dat oh zo schattig doen.
Je mag bij mij echt jaren over je studie doen die nooit afkomt en dan doe je het nog altijd beter dan mijn ex; die heeft 3 universitaire studies in haar rugzak.... en die kwam het eerste jaar nooit door....
Uiteindelijk vond ze het veel fijner bij mij; ik kon namelijk hardstikke goed voor haar zorgen...
Heb jij eigenlijk al een vriendje?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
dinsdag 11 oktober 2011 om 00:09
dinsdag 11 oktober 2011 om 00:12
quote:ikbenlief schreef op 11 oktober 2011 @ 00:10:
Waarom staat er dan in je profiel dat je een vrouw bent? Verkeerd ingevuld tijdens je registratie?
Dat heb ik expres gedaan om wat vrouwen hier om de tuin te leiden.
Is ook wel aardig gelukt....
Maarreh, heb je nou een vriendje en ben je echt zo knap als op de foto?
Waarom staat er dan in je profiel dat je een vrouw bent? Verkeerd ingevuld tijdens je registratie?
Dat heb ik expres gedaan om wat vrouwen hier om de tuin te leiden.
Is ook wel aardig gelukt....
Maarreh, heb je nou een vriendje en ben je echt zo knap als op de foto?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
dinsdag 11 oktober 2011 om 00:13