Aan het lijntje gehouden?

20-12-2018 14:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, bericht is afgehandeld, onderwerp mag verwijderd worden, kan de moderator dat doen voor mij?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-12-2018 11:44
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
90.33% gewijzigd
noppes
Een date van een uurtje? En appen zegt echt helemaal niks kan ook gewoon aandacht zijn vele mannen houden niet van appen en sorry maar dat is echt een smoesje als je iemand echt leuk vind kan je zelf een uurtje ;) koffie drinken met iemand.

Daarbij heb ik zelf ook zn situatie gehad recent en ik was ook blind meneer was steeds druk druk maar uiteindelijk contact verbroken ineens wilde hij afspreken maar dat wilde ik niet meer, het is graag of niet!
En 3 maanden na je eerste date.. jeetje meid sorry hoor! Ik was er na 3 weken al klaar mee na mn eerste date.. sorry maar vind mijzelf echt veel te leuk om mij op een wachtbankje te zetten
n je voelt heel veel voor hem? meid je kent hem niet eens, je hebt hem een keer gezien en kennelijk denk hij er anders over.. heel hard maar wordt wakker. Ben ook wakker geschud door viva forum en ben daar ondanks dat ik t toen niet tof vond nu dankbaar voor want voel mij echt weer happy en mezelf paar dagen geleden nog onzeker en uit balans gebracht door een facking date die zo erg druk was...
Ik ben ook bang dat hij de aandacht wel leuk vindt. Maar of hij gescheiden is vraag ik me af.
Wat je wel zeker weet is dat hij niet niet met je af wil spreken mijn advies zou zijn: laat gaan.. Sterkte.
Ja TO, i.m.o word je aan het lijntje gehouden.
Geen drama hoor...
Graag of niet zou ik zeggen ... stuur hem een bericht dat hij het lekker kan bekijken, jij bent niet meer beschikbaar en succes ermee.
Daarna blokkeren en nummer verwijderen, klaar.
En natuurlijk mag je even teleurgesteld zijn, maar dat overleef je wel.
Die is niet gescheiden hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik kan niet inschatten wat zijn beweegredenen zijn. Ik kan je wel aangeven, wat ik hier zelf mee zou doen.

Een berichtje sturen, dat ik het contact tussen ons heel leuk vindt, de date leuk vond en ik had gehoopt dat er een vervolg zou komen. Dat het nu 3 maanden na de date is en ik heb geprobeerd een tweede date te regelen, maar dat ik tot besef kom, dat dit er niet meer van gaat komen. Dat ik het daarom hierbij laat en hem het beste wens.
Als de vonk wederzijds was geweest, had hij echt in de afgelopen 3 maanden wel ergens tijd voor je kunnen maken lijkt mij.
Dat hij dat niet doet, zou voor mij dus een afknapper zijn.
Stippeltjesbehang schreef:
20-12-2018 15:24
Als de vonk wederzijds was geweest, had hij echt in de afgelopen 3 maanden wel ergens tijd voor je kunnen maken lijkt mij.
Dat hij dat niet doet, zou voor mij dus een afknapper zijn.
Dit dus, hij is niet geinteresseerd!
Niks meer van je laten horen, hij is niet geinteresseerd.
als hij 3 maanden geen tijd voor je heeft zou ik het maar laten zitten, dat wordt niks meer
misschien is hij nog niet zo gescheiden als hij zich voordeed, of nog volop in de scheiding en geen tijd, kan, maar wat heb jij daaraan..
Niet meer wachten, ook meer geen tijd of energie meer insteken.
Gewoon vergeten.
Hij heeft geen interesse in je...duidelijk.
Ok ik ben meestal van team: kijk het even aan. Maar na 3 maanden stap ik over. Is hij wel gescheiden? Ik zou ook een bericht sturen met wat iemand al hierboven schreef.
Iemand die het te druk heeft voor een date heeft het ook te druk om te neuken voor een relatie.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
CL2 schreef:
20-12-2018 14:53
Ik kan niet inschatten wat zijn beweegredenen zijn. Ik kan je wel aangeven, wat ik hier zelf mee zou doen.

Een berichtje sturen, dat ik het contact tussen ons heel leuk vindt, de date leuk vond en ik had gehoopt dat er een vervolg zou komen. Dat het nu 3 maanden na de date is en ik heb geprobeerd een tweede date te regelen, maar dat ik tot besef kom, dat dit er niet meer van gaat komen. Dat ik het daarom hierbij laat en hem het beste wens.
Dit. Natuurlijk houdt hij je aan het lijntje. Drie (!!) maanden! Ik zou een soortgelijk bericht al véél eerder gestuurd hebben.
CL2 schreef:
20-12-2018 14:53

Een berichtje sturen, dat ik het contact tussen ons heel leuk vindt, de date leuk vond en ik had gehoopt dat er een vervolg zou komen. Dat het nu 3 maanden na de date is en ik heb geprobeerd een tweede date te regelen, maar dat ik tot besef kom, dat dit er niet meer van gaat komen. Dat Ik het daarom hierbij laat en hem het beste wens.
Ik hoop dat je nog geen soortgelijk berichtje hebt gestuurd. Zo niet dan absoluut niet doen. Je zet je zelf ontzettend voor schut.

Je hebt meermaals om een date gevraagd en data voorgesteld schrijf je. Mens waar zit je eigenwaarde. Je biedt je zelf op een presenteerblaadje aan. Hij zegt nee en je blijft maar doorgaan met dates voorstellen.

Als je 1x een date en datum voorstelt weet jij ook wel dat je meer wil. Dan hoef je jezelf nette blijven herhalen.

Hij ziet jou totaal nuet zitten en heeft niet het fatsoen om dit aan te geven.

Bovendien is Twitter geen dating site. Dus dan moet je ook niet verbaast zijn dat mensen niet open staan voor een relatie.
hij vindt je niet leuk
hij vindt de aandacht wel leuk
oudebaas schreef:
20-12-2018 16:07
Iemand die het te druk heeft voor een date heeft het ook te druk om te neuken voor een relatie.
Dit dus.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ah de niet-lekker-in-je-vel-smoes.

Joh, het was 1 date, je kent hem niet. Zoveel eerste dates hebben geen vervolg. Neem je verlies, maak het niet te groot en verwijder zijn nummer.
die zoekt meer een scharrel en wss heeft hij nu spijt..
met dit personage gaat het gewoon niet!
nu niet
straks niet
nooit niet
game over en op naar de volgende.
sugarmiss schreef:
22-12-2018 12:46
Ik hoop dat je nog geen soortgelijk berichtje hebt gestuurd. Zo niet dan absoluut niet doen. Je zet je zelf ontzettend voor schut.

Je hebt meermaals om een date gevraagd en data voorgesteld schrijf je. Mens waar zit je eigenwaarde. Je biedt je zelf op een presenteerblaadje aan. Hij zegt nee en je blijft maar doorgaan met dates voorstellen.

Als je 1x een date en datum voorstelt weet jij ook wel dat je meer wil. Dan hoef je jezelf nette blijven herhalen.

Hij ziet jou totaal nuet zitten en heeft niet het fatsoen om dit aan te geven.

Bovendien is Twitter geen dating site. Dus dan moet je ook niet verbaast zijn dat mensen niet open staan voor een relatie.
Dit.
Vind je zelf niet dat je voor schut staat door steeds maar om een date te bedelen?

Hij wil niet.

"Ja, maar..."

Nee, echt niet.
Een date van een uur en meteen gezoend? Misschien vindt hij dat niet zo interessant. Ik vind het zelf nogal goedkoop en iemand die mij tijdens een date van een uur zou zoenen zou ik in iedere geval geen interesse meer hebben.
Ik denk dat hij niet gescheiden is. Hij heeft in ieder geval geen interesse want 3 maanden na date 1 geen tweede date zegt al wel genoeg. Als hij je weer appt zou ik reageren dat ik inmiddels voorzien ben oid en geen interesse mee heb. Verder zou ik zelf in ieder geval geen contact meer zoeken.
Via Twitter ontmoet je een man. Daarmee heb je een date van een uur.
Vind je dit zelf ook niet enorm lachwekkend? Dit slaat nergens op. Een uur. Dat is geen date.
Hoe werkt een date van een uur? Je wisselt ergens op een vage plek drie woorden en dan ga je weer?
En daarna heb je in 3 maanden tijd alleen contact via Whatsapp?! Je bent wel erg naïef als je denkt dat deze man interesse in je heeft. Je kunt die man niet eens leuk vinden, want je kent hem niet eens.
Verspil niet nog meer tijd aan deze man die jou niet wil. En pik geen mannen meer op via Twitter, dat is nog nietszeggender dan Tinder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven