Aandacht van andere mannen

19-02-2019 09:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eventjes nieuwsgierig naar jullie opinies. Ik ben 26 jaar en ik heb sinds enkele maanden een relatie. Ik vind hem knap, lief, leuk, sociaal, ondernemend. Precies wat ik wil. De spanning is al wel wat minder dan in het begin toen we met elkaar dateten.

Vorig weekend sinds lange tijd weer eens na lange tijd wezen stappen. Er was daar een man van wie ik voelde dat hij naar me keek en contact wilde. Hier verder niks mee gedaan, want ik ben gewoon gek met mijn vriend. Is het vreemd/verkeerd dat ik daar stiekem best eventjes van genoot, van die spanning? Ik voelde me er schuldig door en dacht dat het daardoor misschien mijn gevoelens voor mijn vriend niet goed zitten, omdat ik van de aandacht van een andere man genoot. Toen ik met mijn ex was had ik gedurende het eerste jaar geen oog voor andere mannen.
Ik was echter wel weer blij toen we naar huis gingen, zodat ik tegen mijn vriend aan kon kruipen.
Be-grape-n?
Druif-je schreef:
19-02-2019 14:30
Ik vind ze niet zozeer irritant, maar ik hoef er ook niks van. Een beetje ouwehoeren: prima, maar ze moeten niet te dichtbij komen.
Dan doe je toch niks verkeerd.. En hoef jij je nergens schuldig over te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hoef me niet schuldig te voelen, het is allen dat ik me afvroeg of ik dan wel gek genoeg van mijn vriend ben, omdat ik dus ook wel een klein beetje oog heb voor geflirt.
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het direkt afkappen als ik jou was. Als je merkt dat een man maar jou kijkt en je merkt dat je ervan geniet, het direkt afkappen in jezelf.
Als je je nl gevlijt voelt door aandacht en blikken zul je alleen maar meer daarvan willen en in de toekomst blijven zoeken naar dat soort aandacht.

Je kunt er niks aan doen zodra je even een reaktie in jezelf voelt als een man naar je kijkt, je kunt er wel wat aan doen of je daar ruimte aan geeft in jezelf.
Niet doen! Afkappen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een vriend die alles heeft wat jij belangrijk vindt!!!
Dat is helemaal te gek :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Druif-je schreef:
20-02-2019 00:23
Nee, hoef me niet schuldig te voelen, het is allen dat ik me afvroeg of ik dan wel gek genoeg van mijn vriend ben, omdat ik dus ook wel een klein beetje oog heb voor geflirt.

Elke relatie is anders en kun je niet met elkaar gaan vergelijken. Het zijn nl verschillende personen.
En het feit dat jij geen oog had voor anderen mannen met je 1e relatie zegt niet zoveel over de kwaliteit van je relatie nu. Die is gewoon anders. Jij bent ook veranderd.
Ga gewoon voor je relatie nu en maak er wat moois van!.
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
20-02-2019 02:47
Elke relatie is anders en kun je niet met elkaar gaan vergelijken. Het zijn nl verschillende personen.
En het feit dat jij geen oog had voor anderen mannen met je 1e relatie zegt niet zoveel over de kwaliteit van je relatie nu. Die is gewoon anders. Jij bent ook veranderd.
Ga gewoon voor je relatie nu en maak er wat moois van!.
Helemaal mee eens.
Iedereen met relatie vindt aandacht van een leuke derde wel leuk. Maar zolang je vriend op nummer één staat moet je er niks mee doen, behalve een leuk gesprekje misschien.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het ook. Leuk om te weten dat iemand mij ziet staan, maar ik zou nooit over de schreef gaan. Ik ben blij dat ik daarna bij mijn vriend in bed stap.
Be-grape-n?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven