aantrekkingskracht

20-01-2021 21:07 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie van de volgende situatie vinden, ik was gisteren aan het werk op een werkplek waar ik pas zes weken werk. Ik werkte met een vrouwelijke collega die ik nog nooit eerder had gezien. We hadden echt een ontzettende klik, het was echt alsof we al jaren samen werkten en we elkaar al jaren goed kenden. Ook waren er af en toe toevallige aanrakingen en naast de goede klik hing er volgens mij een soort spanning in de lucht.

Wat is jullie ervaring, zou zij die spanning ook gevoeld hebben? Of kan dat ook van 1 persoon( in dit geval van mijn kant ) afkomen?

We hebben afgesproken dat we de volgende keer als we samen werkten en er geen lockdown was we samen een gingen drinken,
1,5 meter meneertje :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gezien de huidige lockdown vind ik hier een heleboel van.
Verder is mijn ervaring dat het best zo kan zijn dat die spanning door twee kanten wordt gevoeld, maar dat het zich ook best allemaal alleen in jouw hoofd kan afspelen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Er staat dus al een date gepland? In de tussentijd kun je misschien via mail contact houden of eens bellen om bij te kletsen.
Ja!
Tuurlijk. Lekker elkaar aanraken op het werk ook... tijdens corona.

Wat doen jullie voor werk?
Alle reacties Link kopieren
Ga maar weer thuiswerken.
Alle reacties Link kopieren
Contact houden en wie weet. Hopelijk is het wederzijds!
Alle reacties Link kopieren
We werken allebei met mondkapjes op de hele dag op een gesloten ggz afdeling
antonutrecht schreef:
20-01-2021 21:39
We werken allebei met mondkapjes op de hele dag op een gesloten ggz afdeling
Moet je nog steeds afstand houden van elkaar. Zeker van je collega's als het kan.
Dus per ongeluk aanraken om te flirten lijkt me niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
20-01-2021 21:21
Er staat dus al een date gepland? In de tussentijd kun je misschien via mail contact houden of eens bellen om bij te kletsen.
De datum ligt nog niet vast, en het kan nog wel heel lang duren met de huidige maatregelen.

Mijn advies: doe een voorstel voor een boswandeling, dan kun je alvast een datum afspreken.

Of het verstandig is om haar uit te nodigen voor een etentje thuis, weet ik niet.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
20-01-2021 21:41
Moet je nog steeds afstand houden van elkaar. Zeker van je collega's als het kan.
Dus per ongeluk aanraken om te flirten lijkt me niet de bedoeling.
Alleen als je een samenlevingscontract hebt mag je elkaar aanraken!
of gehuwd bent!
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
docotrandus schreef:
20-01-2021 22:19
Alleen als je een samenlevingscontract hebt mag je elkaar aanraken!
of gehuwd bent!
Nee als het je huisgenoot is. Als je met je tante samenwoont mag je je tante ook knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
20-01-2021 22:29
Nee als het je huisgenoot is. Als je met je tante samenwoont mag je je tante ook knuffelen.
Zijn lat-relaties nu verboden?

Ik begrijp wel dat mensen niet handtastelijk moeten gaan flirten, maar je kunt mensen ook niet verbieden om een relatie aan te gaan.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Welkom op dit moraal-ridder-forum ;-)
Waren de toevallige aanrakingen door jou geïnitieerd, of echt toevallig ?
Als de spanning authentiek is, heeft zij die ook gevoeld.
Maar dat wil nog niet direct zeggen dat zij ermee verder wil.

Ik zou proberen wat (met anderhalve meter) af te spreken.
Bos- of strandwandeling of gewoon bij jou (of bij haar thuis) een koffie doen.
Kijken hoe het loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens zo’n klik gevoeld bij iemand, het kan alle kanten op gaan. Bij mijn huidige vriend had ik ook zo’n gevoel, dat we elkaar al jaren kenden. De weken daarna hielde we appcontact om uit te vinden waarvan we elkaar kenden. Heb je haar nummer? En sta je vaker met haar ingeroosterd?
Alle reacties Link kopieren
Aanrakingen waren wel van beide kanten ( ze stond in de keuken en ik gaf voor de grap aan dat ze in de weg stond, ze bleef expres staan en toen heb ik mijn handen zacht in haar zij gezet om haar zachtjes weg te duwen) dat was de eerste keer. Verder elkaar beetje uitdagen en ze vroeg me regelmatig uit of ik een relatie had of alleen woonde. Ik heb haar nummer helaas niet en sta nauwelijks met haar ingeroosterd helaas. Naast de iig door mij gevoelde aantrekkingskracht was er sowieso een klik iets wat ik erg bijzonder vond
daddy_gijs schreef:
20-01-2021 22:39
Welkom op dit moraal-ridder-forum ;-)
Waren de toevallige aanrakingen door jou geïnitieerd, of echt toevallig ?
Als de spanning authentiek is, heeft zij die ook gevoeld.
Maar dat wil nog niet direct zeggen dat zij ermee verder wil.

Ik zou proberen wat (met anderhalve meter) af te spreken.
Bos- of strandwandeling of gewoon bij jou (of bij haar thuis) een koffie doen.
Kijken hoe het loopt.
Niet genoeg moraalridders blijkbaar gezien de avondklok.


TO, blijf gewoon van elkaar af, niemand zit te wachten op ziek GGZ personeel. En het is sowieso niet gepast.

Flirten kan je prima met woorden en blikken af.
Alle reacties Link kopieren
pb, antonutrecht
Alle reacties Link kopieren
pb?
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk bericht, kan je zien bij je inbox.
Alle reacties Link kopieren
ja begrijp ik maar ik zie geen priveberichtje
Alle reacties Link kopieren
Even los van Corona, zeker verder verkennen als je beiden single bent. Aantrekkingskracht is leuk en zoiets komt niet iedere dag voorbij :-D
Alle reacties Link kopieren
Als je op de envelop klikt kan je hem wellicht zien. viva toont op de homepage geen melding.
Alle reacties Link kopieren
als ik op de enveloppe klik krijg ik de kans om een prive bericht te versturen maar zie geen pb @ Bellinis helemaal met je eens dat dit niet iedere dag voorbij komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven