Advies over date

02-02-2019 17:46 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Ik een paar weken geleden iemand via Tinder ontmoet. Na een beetje heen en weer appen hadden we besloten een drankje te gaan doen.

Hij wilde mij aanvankelijk komen ophalen, en stelde toen voor vanavond om 7 uur bij mijn huis te zijn. Omdat ik hem niet eerder ontmoet heb, leek het mij een beter idee bij de horecagelegenheid af te spreken. Hij zei dat dat ook goed was. Vervolgens appte ik hem ‘oke 7 uur daar?’ Dat was gisteravond en daar heeft hij niet meer op gereageerd.

Vanmiddag heb ik nog een appje gestuurd of vanavond nog doorgaat, maar ook daar heeft hij nog niet op gereageerd. Ik kan ook zien dat het bericht nog niet is binnengekomen (1 vinkje).

Ik heb er zo in ieder geval niet zoveel zin in. Ik heb me nog niet eens klaargemaakt. Ik heb het gevoel dat hij straks alsnog appt van ‘zie je zo’ ofzo.

Doe ik er goed aan om nu te appen dat ik van de date afzie of zal ik nog even afwachten?

Thanks alvast!
Die wil geen drankjes doen, alleen neuken.
ik geef mn bek ook maar een douw
En heeft hij je niet je geblokkeerd?
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou niks meer van me laten horen.
Onbeschoft van hem om niks meer te laten horen.
minnimouse wijzigde dit bericht op 02-02-2019 17:53
5.00% gewijzigd
Lekker lullig zeg... Ik zou er wel klaar mee zijn eigenlijk.
Stuur hem gewoon een appje, dat je vanavond iets anders gaat doen, omdat hij niets meer liet horen en jij nu niet weet of hij komt.

Zit je ook niet zo te stressen.
Verwijderen en klaar.
karin6789 schreef:
02-02-2019 17:54
Stuur hem gewoon een appje, dat je vanavond iets anders gaat doen, omdat hij niets meer liet horen en jij nu niet weet of hij komt.

Zit je ook niet zo te stressen.
Die komen toch niet aan, al sinds gisteravond niet..
Waarom moet je daar een topic over openen?

Om mee te beginnen: héél verstandig dat je die man die je nog niet kende, niet naar je huis hebt laten komen. Goeie beslissing!

Dat hij daarna niet is komen opdagen in het café waarin jullie afgesproken hadden en ook niks meer van zich heeft laten horen, zegt wat mij betreft genoeg. Ik zou er geen contact meer mee zoeken en hem blokkeren op je sociale media. Hier heb je niks aan verloren, eerder heb je jezelf behoed voor een vervelende ervaring. En daar hoef je niet verdrietig om te zijn of je schuldig over te voelen.

Dus geen contact meer zoeken en blokkeren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
minnimouse schreef:
02-02-2019 17:50
Ik zou niks meer van me laten horen.
Onbeschoft van hem om niks meer te laten horen.
Als er één vinkje staat is het bericht nog niet bij hem binnengekomen. Je hebt geen idee wat er is, misschien zit hij in het zkh en heeft zijn mobiel uit... is zijn mobiel gejat, is hij meegewassen met zijn spijkerbroek. Ik vind dit soort conclusies altijd wat voorbarig.

To, doe wat jij wilt, als je wel zin hebt maak je je klaar, zo niet stuur hem dan zo snel mogelijk een berichtje... een uur voor die tijd afzeggen is ook wat asociaal trouwens.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Madeliefjees schreef:
02-02-2019 17:49
En heeft hij je niet je geblokkeerd?
Dat zou zomaar kunnen. Wellicht dat hij vond dat ik moeilijk deed om het niet bij mij thuis ophalen. Maar goed, dan weer ik dat in ieder geval🤷🏽‍♀️
Goed dat je bij een horecagelegenheid wilde afspreken. Maar met deze timing... lijkt me alsof hij je geblokkeerd heeft. Of komen appjes vaker langere tijd niet binnen bij hem? Ik zou het laten gaan, al helemaal als hij het tijdstip niet bevestigd heeft.
Kia•Ora schreef:
02-02-2019 17:59
Als er één vinkje staat is het bericht nog niet bij hem binnengekomen. Je hebt geen idee wat er is, misschien zit hij in het zkh en heeft zijn mobiel uit... is zijn mobiel gejat, is hij meegewassen met zijn spijkerbroek. Ik vind dit soort conclusies altijd wat voorbarig.

To, doe wat jij wilt, als je wel zin hebt maak je je klaar, zo niet stuur hem dan zo snel mogelijk een berichtje... een uur voor die tijd afzeggen is ook wat asociaal trouwens.
Dat is mijn idee ook een beetje. Daarom wil ik er geen passief agressieve berichtjes aan wijden. Ik had ook niet verwacht dat het zo zou gaan.

Ik heb nu geappt dat ik andere plannen heb gemaakt omdat ik niet meer van hem heb vernomen. Ben benieuwd of hij alsnog met een verklaring komt.
Ja hij hoopte op netflix and chill. Hij krijgt dat niet en dus heeft contact met jou geen zin meer.

De meerderheid op Tinder handelt zo. Vaak meegemaakt dat ze thuis willen afspreken. Zeg je dat je eerst ergens koffie wil drinken, hoor je niks meer
Die hoor je niet meer. Je bent geblokkeerd omdat hij weet dat je nog zou gaan appen. Iemand die graag wil zit op zijn appjes omdat hij die date graag wil
Ik vrees ook dat je niks meer van hem hoort. Die man was waarschijnlijk uit op een seksdate bij jou thuis en niet op een kennismaking in een kroeg. Ik hoop alleen dat je niet zo dom bent geweest om hem jouw adres al te geven.
Deelishis schreef:
02-02-2019 18:04
Dat is mijn idee ook een beetje. Daarom wil ik er geen passief agressieve berichtjes aan wijden. Ik had ook niet verwacht dat het zo zou gaan.

Ik heb nu geappt dat ik andere plannen heb gemaakt omdat ik niet meer van hem heb vernomen. Ben benieuwd of hij alsnog met een verklaring komt.
Trap niet in verklaringen als: mijn moeder is overleden of ik wilde je bellen, maar ik heb een ongeluk gehad.
pejeka schreef:
02-02-2019 17:56
Waarom moet je daar een topic over openen?

Om mee te beginnen: héél verstandig dat je die man die je nog niet kende, niet naar je huis hebt laten komen. Goeie beslissing!

Dat hij daarna niet is komen opdagen in het café waarin jullie afgesproken hadden en ook niks meer van zich heeft laten horen, zegt wat mij betreft genoeg. Ik zou er geen contact meer mee zoeken en hem blokkeren op je sociale media. Hier heb je niks aan verloren, eerder heb je jezelf behoed voor een vervelende ervaring. En daar hoef je niet verdrietig om te zijn of je schuldig over te voelen.

Dus geen contact meer zoeken en blokkeren.
De date is vanavond hoe weet jij dat hij niet op is komen dagen ?
Yildizlar schreef:
02-02-2019 18:47
De date is vanavond hoe weet jij dat hij niet op is komen dagen ?
Hij heeft in elk geval niks meer laten horen. Ik zou niet eens gaan. Lekker thuis blijven met een film, of met vriendinnen uit gaan.
OliebolmetKrenten schreef:
02-02-2019 18:44
Trap niet in verklaringen als: mijn moeder is overleden of ik wilde je bellen, maar ik heb een ongeluk gehad.
Ik heb inmiddels bericht terug met ‘was druk vandaag’ en ‘is goed’ op mijn berichtje dat ik andere plannen heb gemaakt.

Geen excuses of anderzins. Dat zegt mij al genoeg over hoe jammer hij het vindt dat het zo is gegaan. Ik ga er ook niet meer op reageren. Ik vind het wel goed zo.
pejeka schreef:
02-02-2019 18:13
Ik vrees ook dat je niks meer van hem hoort. Die man was waarschijnlijk uit op een seksdate bij jou thuis en niet op een kennismaking in een kroeg. Ik hoop alleen dat je niet zo dom bent geweest om hem jouw adres al te geven.
Dit was waarschijnlijk zijn idee. Het was hoe dan ook niet iemand die stond te springen om deze date besef ik ondertussen.

Geen adres gegeven gelukkig!
Deelishis schreef:
02-02-2019 18:54
Ik heb inmiddels bericht terug met ‘was druk vandaag’ en ‘is goed’ op mijn berichtje dat ik andere plannen heb gemaakt.

Geen excuses of anderzins. Dat zegt mij al genoeg over hoe jammer hij het vindt dat het zo is gegaan. Ik ga er ook niet meer op reageren. Ik vind het wel goed zo.
Hij reageert dus voor de vorm maar is blij dat hij er goed vanaf komt
Nou, op naar de volgende date en dan hopelijk meer geluk!
En inderdaad, zoals je zegt: totaal gebrek aan interesse in jou/ geen zin in een date. Mannen investeren best wat tijd in contact als ze denken dat er seks uit komt, maar haken direct af bij geen seks. Weet je gelijk waar je staat

Ik zou geen weken appen. Laat hem maar een leuk voorstel doen om je te leren kennen in een kroeg. Voor de rest: niet op in gaan
Sowieso erg slecht idee om direct thuis af te spreken. Als je dat met mij zou doen, zou ik gelijk denken dat het groen licht is. Zo werkt dat nu eenmaal.

Verder gewoon skippen die gast. Mannen in overvloed op Tinder.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven