Afknappers
zondag 26 oktober 2025 om 13:56
Dit vind ik nou totaal normale uitspraken eigenlijk, dit valt voor mij onder een beetje afwisselen met taalgebruik. Als nou álles met verkleinwoorden moet is het wat anders, maar af en toe. En kleine boef is toch juist schattig tegen zoon? Naja, smaken verschillen, zeg maar.Wadapatja schreef: ↑26-10-2025 11:07Aanvulling op mannen die zeggen ' zullen we een borrel doen, een drankje doen, een vorkje prikken, een hapje eten'
- ik ga ff kijken of er nog lucht in de bandjes moet
- wanneer zullen we een vakantietje boeken
- ff boodschapjes doen
- je zoon kleine boef noemen
- overal ' top' op zeggen
- ik ga mijn nest opzoeken, als hij gaat slapen
Ik knap enorm af op interessant doen, als student met name dat heel studenterige corpsballengedrag. Doe gewoon normaal. En een keer een date idd met een man met één zo’n lelijk erg verkleurd tandje. Gelukkig was het voor de rest ook m’n type niet, want anders had ik wel m’n best moeten doen om dat tandje te accepteren
zondag 26 oktober 2025 om 14:03
zondag 26 oktober 2025 om 14:45
Wat ik echt een afknapper vind is mannen die onbeleefd of arrogant doen tegen bedienend personeel of winkelmedewerkers. Dat zegt zoveel over iemand.
Of mannen die echt alleen maar over zichzelf praten, geen enkele interesse in jou of andere mensen toont.
Mannen die niet van dieren houden, ook niks voor mij.
Een hele foute politieke voorkeur, ik zou nooit een Trump aanhanger, PVVer of iemand die FvD stemt kunnen daten. Dat gaat zo tegen mijn normen en waarden in.
Onverzorgde mannen, vieze lange nagels, vies gebit, niet fris ruikend. Bah.
Oh ja, als een man heel negatief over zijn ex(en) begint te praten, of het uren over zijn ex heeft, dan stap ik ook op.
Mannen die helemaal niks lusten en ook niks willen proberen.
En een brabants accent met bijv worren ipv worden vind ik niet heel charmant maar dat zou als de man verder echt leuk is niet per se een afknapper zijn. Maar mooi vind ik het niet.
Of mannen die echt alleen maar over zichzelf praten, geen enkele interesse in jou of andere mensen toont.
Mannen die niet van dieren houden, ook niks voor mij.
Een hele foute politieke voorkeur, ik zou nooit een Trump aanhanger, PVVer of iemand die FvD stemt kunnen daten. Dat gaat zo tegen mijn normen en waarden in.
Onverzorgde mannen, vieze lange nagels, vies gebit, niet fris ruikend. Bah.
Oh ja, als een man heel negatief over zijn ex(en) begint te praten, of het uren over zijn ex heeft, dan stap ik ook op.
Mannen die helemaal niks lusten en ook niks willen proberen.
En een brabants accent met bijv worren ipv worden vind ik niet heel charmant maar dat zou als de man verder echt leuk is niet per se een afknapper zijn. Maar mooi vind ik het niet.
misssunshine wijzigde dit bericht op 26-10-2025 15:51
24.97% gewijzigd
zondag 26 oktober 2025 om 16:06
zondag 26 oktober 2025 om 16:09
zondag 26 oktober 2025 om 18:21
zondag 26 oktober 2025 om 18:51
zondag 26 oktober 2025 om 21:10
Ik vind ( als westerling ) een Brabants accent wel charmant eigenlijk. Zolang het niet zo plat is dat ik het niet meer kan volgen.
De meeste afknappers zijn hier al genoemd, zoals slechte persoonlijke hygiëne, arrogantie, lelijk doen tegen bedienend personeel etc.
Ooit eens een date gehad waarbij hij na de seks een sigaret opstak. Ik voelde mij daar zo ongemakkelijk bij. Het is toen dan ook bij die ene keer gebleven. ( Niet alleen vanwege dat )
De meeste afknappers zijn hier al genoemd, zoals slechte persoonlijke hygiëne, arrogantie, lelijk doen tegen bedienend personeel etc.
Ooit eens een date gehad waarbij hij na de seks een sigaret opstak. Ik voelde mij daar zo ongemakkelijk bij. Het is toen dan ook bij die ene keer gebleven. ( Niet alleen vanwege dat )
zondag 26 oktober 2025 om 22:05
Gierige mannen (weet niet of het al genoemd is) vind ik verschrikkelijk. Overdreven genereus vind overigens ook lastig.
Een man die niet omkijkt naar partner en kinderen en back to back voetbal, darts of een andere sport op TV kijkt.
Een man die niet omkijkt naar partner en kinderen en back to back voetbal, darts of een andere sport op TV kijkt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in