Afknappers

22-10-2025 14:57 354 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
N.a.v. het Held op sokken topic:

Je dacht dat iemand een heel leuk persoon was, tot diegene plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?
apppie schreef:
25-10-2025 09:30
Dat deed ik dan ook niet, juf.
En waarom voel jij je aangesproken?
Ik heb je niet gequote hoor
Ontbreken van persoonlijke hygiëne.
Geen basic tafelmanieren.
Geen interesse in de ander.
Niet deelnemen aan het gesprek.

Heb ooit een date gehad met iemand die bijna niets zei. Zelfs op open vragen kwam een minimaal antwoord.
En aan het eind van de avond vroeg ie of we nog een keer wat gingen afspreken want hij had een leuke avond gehad met me. :whut:
apppie schreef:
24-10-2025 22:07
Iemand ervan verdenken een creep te zijn omdat hij zegt dat hij van "borrelen" houdt in plaats van van "iets drinken" (of elke andere pietluttige afknapper), lijkt mij persoonlijk nogal overdreven.
Niemand doet dat. Mij lijken dit soort stropopredeneringen compleet overbodig.
En nog een paar.

Eentje was de tweede date en zij nodigde mij bij haar thuis uit. Het was einde winter en ik kwam in haar huis en het was steenkoud en het stonk naar kerosine. Ik liet dus mijn jas aan. Ze vertelde dat de CV kapot was. Vond ik vreemd want dan laat je het toch niet zover komen ? Ze had nogal wat schulden dus ik vermoedde eerder dat ze de gasrekening niet betaald had.
Ik zag dat ze een petroleumkachel had om nog een beetje warmte te krijgen. Ik was snel weer weg ...

En een tweede date met een andere vrouw. We ontmoetten elkaar op een treinstation en gingen met de trein naar haar stad en onderweg vertelde ze over allemaal dure zeven gangen diners en gaandeweg begon ik me steeds meer te ergeren aan haar snobisme. Ik wilde eerst omkeren maar toch voor de beleefdheid meegegaan naar haar appartement wat een heel erg design interieur had, totaal niet mijn stijl. Ze zag aan mijn lichaamstaal al dat ik totaal afgeknapt was dus ging ik weer naar huis.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven