Afknappers

22-10-2025 14:57 301 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
N.a.v. het Held op sokken topic:

Je dacht dat iemand een heel leuk persoon was, tot diegene plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?
Hecamel schreef:
22-10-2025 15:13
Ik heb ooit eens een crush gehad op iemand die echt heel knap was. Die bleek echter niet zo bijster intelligent. Hij gaf vervolgens ook niet toe als je aangaf dat hij fout zat en toen was heel snel de crush voorbij. Vervolgens kocht hij een paar jaar later met zijn vriendin het huis van onze buren en toen pas ontdekte ik hoe ernstig het was.

Daarna vond ik hem ook meteen een stuk lelijker. Hahah.

Maar daar kan hij niks aan doen toch? Niet iedereen is even intelligent en dat hoeft ook niet.

Ik vind het eerder een afknapper als je neerkijken op iemand die minder intelligent is.
Date 1: fris gedoucht en leuke kleding aan, hele leuke date gehad.
Date 2: zijn gemakskloffie aan en duidelijk ongedoucht/ hij stonk. Werd gewoon onwel van de geur van zijn jas alleen al, brrr. ☹️
wispelturige types
aurora79 schreef:
22-10-2025 15:54
hahaha.. sandalen!

Ik kan sieraden soms wel mooi vinden. Een leren armband ofzo
Jaaa sandalen stemmen mij ook treurig
Willen splitten op een eerste date. Serieus, zijn we 12? Ik betaal dan die kop koffie wel, en door…
Wadapatja schreef:
22-10-2025 16:08
Maar daar kan hij niks aan doen toch? Niet iedereen is even intelligent en dat hoeft ook niet.

Ik vind het eerder een afknapper als je neerkijken op iemand die minder intelligent is.
Ik kijk niet neer, maar ik zou inderdaad geen relatie kunnen hebben met iemand die minder intelligent is dan ik ben. Ook niet met iemand die enorm veel slimmer is trouwens.
Si abra la puerta hay lobos.
iemand die een laag EQ heeft
Rabarbara schreef:
22-10-2025 16:15
Ik kijk niet neer, maar ik zou inderdaad geen relatie kunnen hebben met iemand die minder intelligent is dan ik ben. Ook niet met iemand die enorm veel slimmer is trouwens.

Dat begrijp ik, ikzelf zou dat ook niet willen.

Maar afknappen omdat iemand een lager IQ heeft snap ik niet. Een afknapper zit 'm wat mij betreft in gedrag en opvattingen en niet in uiterlijk of IQ, waar iemand niks aan kan doen.
Wadapatja schreef:
22-10-2025 16:18

Maar afknappen omdat iemand een lager IQ heeft snap ik niet. Een afknapper zit 'm wat mij betreft in gedrag en opvattingen en niet in uiterlijk of IQ, waar iemand niks aan kan doen.
Gaat toch ook niet om wat jij wel/ niet snapt. Als iemand iets een afknapper vindt, dan is dat toch zijn/ haar goed recht?
Een hoge piepstem kan iemand toch ook niks aan doen? Maar vind ik wel een afknapper
aurora79 schreef:
22-10-2025 16:21
Gaat toch ook niet om wat jij wel/ niet snapt. Als iemand iets een afknapper vindt, dan is dat toch zijn/ haar goed recht?
Een hoge piepstem kan iemand toch ook niks aan doen? Maar vind ik wel een afknapper

Tuurlijk, iemand mag iets een afknapper vinden, maar als ik aan afknapper denk, heeft dat te maken met gedrag en opvattingen van iemand.
Maar daar verschillen de meningen over en dat is ook prima hoor. :)
Knappe man (35) opgedoken in de kroeg, zoende heerlijk, mee naar huis genomen, goede seks gehad.
De volgende dag vroeg hij me mee naar een gesprek met zijn vader en het graf van zijn moeder. Het was heel belangrijk voor hem. Bleek hij borderline te hebben en woonde in een begeleid wonen groep. Kwam ik nog best moeilijk vanaf.
Wadapatja schreef:
22-10-2025 16:34
Tuurlijk, iemand mag iets een afknapper vinden, maar als ik aan afknapper denk, heeft dat te maken met gedrag en opvattingen van iemand.
Maar daar verschillen de meningen over en dat is ook prima hoor. :)
In deze context gaat afknapper erover dat diegene in eerste instantie wel relatiemateriaal is en daarna niet meer.
prei wijzigde dit bericht op 22-10-2025 18:12
55.38% gewijzigd
Een date zei "nóóit zo doen, slimpie" toen hij me leerde zeilen en ik iets fout deed. Dat was ook meteen de laatste keer.
Prei schreef:
22-10-2025 16:57
In deze context gaat afknapper erover dat diegene in eerste instantie wel relatiemateriaal is en daarna niet meer.
O nee, hoeft niet per se, hoor. Mijn insteek was breder dan dat.
Een heleboel afknappers, als ik naar First Dates kijk, haha. Van veel mensen begrijp je toch echt wel waarom ze vrijgezel zijn.
Ben soms zo blij dat ik nooit heb hoeven daten.
bijtie schreef:
22-10-2025 16:56
Knappe man (35) opgedoken in de kroeg, zoende heerlijk, mee naar huis genomen, goede seks gehad.
De volgende dag vroeg hij me mee naar een gesprek met zijn vader en het graf van zijn moeder. Het was heel belangrijk voor hem. Bleek hij borderline te hebben en woonde in een begeleid wonen groep. Kwam ik nog best moeilijk vanaf.

:rofl:
- Een sterk accent (tenzij Amsterdams, maar ook dat moet niet té plat zijn);
- Onaardig gedrag tegen winkelmedewerkers of bediening;
- Neerkijken op mensen die niet hoogopgeleid zijn;
- Bekrompenheid in algemene zin.

Ik heb er nog wel meer, maar deze komen als eerst in me op :)
Knappe man opgeduikeld, zeer goede seks, slim. Maar kon zo hard, ongeïnteresseerd, onvriendelijk en gemeen zijn. Bleef te lang bij hem. Hij dumpte mij toen het nieuwe eraf was. Ik had hem moeten dumpen. Ik verdiende beter.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
Wadapatja schreef:
22-10-2025 16:18

Omdat dat gewoon wél uitmaakt.
Ik heb ooit gedate met een schat van een man, maar geen hoogvlieger. Dat matcht gewoon niet, hoe lief hij ook was.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
bijtie schreef:
22-10-2025 16:56
Oeps :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
apppie schreef:
22-10-2025 17:44
- Een sterk accent (tenzij Amsterdams, maar ook dat moet niet té plat zijn);
- Onaardig gedrag tegen winkelmedewerkers of bediening;
- Neerkijken op mensen die niet hoogopgeleid zijn;
- Bekrompenheid in algemene zin.

Ik heb er nog wel meer, maar deze komen als eerst in me op :)
Oja, ooit eens een date meegemaakt, waarbij die man de bediendes ging commanderen. Vervolgens begon hij ruzie te maken met de chef. Bleek later dat hij er vaker kwam en altijd ruzie zat te maken daar :facepalm: was uiteraard eens maar nooit weer met die gast.
groentuintje wijzigde dit bericht op 22-10-2025 17:58
0.33% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Mijn achterbuurman ziet er best leuk uit, uitgenodigd voor een drankje, blijktie onverstaanbaar te praten. Hij praat binnensmonds met een Twents accent.
Ik versta 'm gewoon niet. Echt NIET.

Dus afknapper; onduidelijk/vreemd praten.
Gewoon _melon met login problemen
Ze was een technisch onderwijs assistente op een middelbare school, dat interesseerde mij. Van een datingsite. En ze was leuk, zag er goed uit en heerlijk vrijen met haar. Maar ze kon soms ineens als een blad aan een boom omdraaien en mij affikken en heel lelijk doen. En ik mocht nooit bij haar blijven slapen terwijl er wel gen**kt werd, het werd steeds duidelijker dat ik meer een fwb was voor haar, terwijl ze het steeds over 'onze relatie' had.
Uiteindelijk met al die rare opvliegingen van haar trok ik de stekker er maar uit. Bleek ze het daana met een getrouwde man te doen ...
Leuke man, maar maakte stomme grapjes. Dat hij met zijn beste vriend in de kroeg doen of ze een stel zijn. Nou hihihihahaha zeg.
Catan schreef:
22-10-2025 17:22
O nee, hoeft niet per se, hoor. Mijn insteek was breder dan dat.
Ik bedoelde specifiek de context van de comment van Hecamel

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven