Afknappers
woensdag 22 oktober 2025 om 21:17
Toen ik 18 was, afgesproken met een spannende kerel van 26 in zijn ouderlijk huis. Hij wilde met me in bad, alwaar hij mij begon te vingeren (?) met zijn grote teen. Dat is ook niets geworden.
Toen ik het uitmaakte begon hij heel hard te brullen, ik schrok ervan. Hij snikte "maar wat moet ik nou doen met kerst?"
Toen ik het uitmaakte begon hij heel hard te brullen, ik schrok ervan. Hij snikte "maar wat moet ik nou doen met kerst?"
woensdag 22 oktober 2025 om 21:18
woensdag 22 oktober 2025 om 21:26
Ja, dit ook, (tenzij het niet eigen keus is, maar dan zit er exen-ellende aan vast), of een ouder die ver weg gaat wonen van minderjarige kind(eren). Of mensen die duidelijk onderscheid maken tussen hun kinderen en één kind helemaal ophemelen.
Rijden onder invloed vind ik ook een afknapper, ook als ik er niet bij ben. Of bij elke gelegenheid de alcohol erbij slepen omdat het anders niet gezellig is.
woensdag 22 oktober 2025 om 21:29
Neeeeee!bijtie schreef: ↑22-10-2025 21:17Toen ik 18 was, afgesproken met een spannende kerel van 26 in zijn ouderlijk huis. Hij wilde met me in bad, alwaar hij mij begon te vingeren (?) met zijn grote teen. Dat is ook niets geworden.

Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
woensdag 22 oktober 2025 om 21:42
Mijn grootste afknapper is een man die alleen over zichzelf praat. Kan best onzekerheid zijn hoor, dat wordt in zo’n geval vaak gezegd, maar in dat geval knap ik af op onzekerheid.
Laatst een hele avond met een man op een feestje staan praten, of nou ja, luisteren. Ik weet álles van hem, hoe oud zijn kinderen zijn en wat ze allemaal kunnen, wat hij vroeger deed en hoe hij in de start-up business terecht is gekomen, hoe zijn vakantiehuis eruit ziet (allemaal foto’s op zijn telefoon), waarom hij zijn ex-vrouw niet meer aardig vindt, welke sporten hij beoefent en waarom hij helemaal geen leuke man is. O nee, dat laatste concludeerde ik zelf
Laatst een hele avond met een man op een feestje staan praten, of nou ja, luisteren. Ik weet álles van hem, hoe oud zijn kinderen zijn en wat ze allemaal kunnen, wat hij vroeger deed en hoe hij in de start-up business terecht is gekomen, hoe zijn vakantiehuis eruit ziet (allemaal foto’s op zijn telefoon), waarom hij zijn ex-vrouw niet meer aardig vindt, welke sporten hij beoefent en waarom hij helemaal geen leuke man is. O nee, dat laatste concludeerde ik zelf

woensdag 22 oktober 2025 om 21:43
Is de vraag hier wat seksuele afknappers zijn? Volgens mij zijn de meeste afknappers die hier genoemd worden by far niet seksueel. Maar opmerkingen over iemands accent, iemands plaque, iemands conversatie onderwerp, iemands interesse, iemands voorkeur, iemands manieren.
Maar goed, als jij het per se seksueel wilt zien, prima hoor. Kijk dan vooral jezelf aan. Ik kijk ook naar mijn kinderen als partner. Wat voor persoon past bij hen en andersom. Wat voor partner is een leuke fit en wat niet. En dan komt er in mijn hoofd nul komma nul gedachten op wat verder gaat dan dat.
woensdag 22 oktober 2025 om 21:47
Nou nou nou, je denkt wel veel te weten van mij ...
maar goed, ik laat het erbij. Want van moderators hoef ik niks te verwachten. Je bent feitelijk vogelvrij om mij vanalles te verwijten. Aandachtszuchtig of problematische cognitieve vermogens. Jouw woorden en mijn keuze. Want het is een van die twee.
Fijne avond
woensdag 22 oktober 2025 om 21:49
NomenNesci0 schreef: ↑22-10-2025 21:43Is de vraag hier wat seksuele afknappers zijn? Volgens mij zijn de meeste afknappers die hier genoemd worden by far niet seksueel. Maar opmerkingen over iemands accent, iemands plaque, iemands conversatie onderwerp, iemands interesse, iemands voorkeur, iemands manieren.
Maar goed, als jij het per se seksueel wilt zien, prima hoor. Kijk dan vooral jezelf aan. Ik kijk ook naar mijn kinderen als partner. Wat voor persoon past bij hen en andersom. Wat voor partner is een leuke fit en wat niet. En dan komt er in mijn hoofd nul komma nul gedachten op wat verder gaat dan dat.
Dat snap ik echt wel. Dat zijn ook helemaal normale gedachten.
Maar de vraag aan anderen of ze met hun eigen kind, zouden kunnen daten als het niet hun kind zou zijn is gewoon provocerend en dat weet jij echt wel.
woensdag 22 oktober 2025 om 21:52
Een man die niks lustte, dat was ook een afknapper. Geen rijst geen kaas geen knoflook noem maar op, een hele waslijst. Ik wil niemand beledigen want ik weet dat hier op het forum ook mensen schrijven die weinig lusten, alle resepect, maar voor mij was het als relatiemateriaal een grote nee.
Wat eten we vanavond?
woensdag 22 oktober 2025 om 21:57
Met je partner/date heb je seks, met je kinderen nietNomenNesci0 schreef: ↑22-10-2025 21:43Is de vraag hier wat seksuele afknappers zijn? Volgens mij zijn de meeste afknappers die hier genoemd worden by far niet seksueel. Maar opmerkingen over iemands accent, iemands plaque, iemands conversatie onderwerp, iemands interesse, iemands voorkeur, iemands manieren.
Je loopt te etteren
woensdag 22 oktober 2025 om 21:57
Ik denk niet dat je me echt een fijne avond wenst.NomenNesci0 schreef: ↑22-10-2025 21:47Nou nou nou, je denkt wel veel te weten van mij ...
maar goed, ik laat het erbij. Want van moderators hoef ik niks te verwachten. Je bent feitelijk vogelvrij om mij vanalles te verwijten. Aandachtszuchtig of problematische cognitieve vermogens. Jouw woorden en mijn keuze. Want het is een van die twee.
Fijne avond
En je moet de betekenis van het woord 'vogelvrij' opzoeken, want dat betekent niet 'zo vrij als een vogel.'
Maar goed, op de negeer dan maar!
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 22 oktober 2025 om 21:58
makreel schreef: ↑22-10-2025 21:52Een man die niks lustte, dat was ook een afknapper. Geen rijst geen kaas geen knoflook noem maar op, een hele waslijst. Ik wil niemand beledigen want ik weet dat hier op het forum ook mensen schrijven die weinig lusten, alle resepect, maar voor mij was het als relatiemateriaal een grote nee.
Oh! Een date die naar knoflook ruikt is voor mij juist een hele dikke nee. Ik lust ook geen knoflook, dus dat zou voor mij een enorme afknapper zijn.
woensdag 22 oktober 2025 om 21:59
Ik ken een volwassen man die zijn warme maaltijd alleen eet met appelmoes erbij en alhoewel het een aardige vent is, zou ik me niet kunnen voorstellen met zo iemand een relatie te hebben. Terwijl ik natuurlijk ook vast stomme eigenschappen heb.makreel schreef: ↑22-10-2025 21:52Een man die niks lustte, dat was ook een afknapper. Geen rijst geen kaas geen knoflook noem maar op, een hele waslijst. Ik wil niemand beledigen want ik weet dat hier op het forum ook mensen schrijven die weinig lusten, alle resepect, maar voor mij was het als relatiemateriaal een grote nee.
woensdag 22 oktober 2025 om 22:00
Nee, dat weet ik niet! Potdomme. Hou eens op met invullen voor mij. Ik word hier gewoon vreselijk kwaad van! Als het provocerend bedoeld was, dan had ik dat niet zo geplaatst. Ik ben hier verdomme niet om te provoceren, hoezeer je dat ook gelooft. Het zijn vragen die ik notabene met vrienden had kunnen bespreken. Gewoon, kijk eens naar je eigen kind. Is die sociaal handig? is die prettig in de omgang? Heeft die gekke of grappige trekjes?
Ik word er zo geirriteerd van dat men mijn denken zo vreselijk anders opvat dan ik het bedoel. Ik bedoel het nogmaals niet provocerend. Ik zou dit onderwerp ook met willekeurig wie (vrienden) kunnen bespreken en niemand vind mij dan raar. Het is dat het hier de hele tijd zo raar wordt gemaakt. Ik ben gewoon een denker die heel breed en heel ondersteboven de wereld vanuit helicopterperspectief probeer te bekijken en ik sta bekend om mijn upside down insteken vaak. Maar er is geen hond in mijn omgeving die ook maar iets provocatiefs in mijn manier van denken ziet. Meer een 'goh, Nomen heeft weer eens een insteek, een hersenspinsel die ze met ons deelt. Grappig, zo had ik het nog niet bekeken'
Haal seks gewoon eens weg. Maak het eens gewoon niet zo'n dom plat vulgair onderwerp.

nomennesci0 wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:02
15.23% gewijzigd
woensdag 22 oktober 2025 om 22:01
woensdag 22 oktober 2025 om 22:03
Ik snap de vraag wel. Zo ingewikkeld Is het niet.NomenNesci0 schreef: ↑22-10-2025 22:00Nee, dat weet ik niet! Potdomme. Hou eens op met invullen voor mij. Ik word hier gewoon vreselijk kwaad van! Als het provocerend bedoeld was, dan had ik dat niet zo geplaatst. Ik ben hier verdomme niet om te provoceren, hoezeer je dat ook gelooft. Het zijn vragen die ik notabene met vrienden had kunnen bespreken. Gewoon, kijk eens naar je eigen kind. Is die sociaal handig? is die prettig in de omgang? Heeft die gekke of grappige trekjes?
Ik word er zo geirriteerd van dat men mijn denken zo vreselijk anders opvat dan ik het bedoel. Ik bedoel het nogmaals niet provocerend. Ik zou dit onderwerp ook met willekeurig wie (vrienden) kunnen bespreken en niemand vind mij dan raar. Het is dat het hier de hele tijd zo raar wordt gemaakt.
Haal seks gewoon eens weg. Maak het eens gewoon niet zo'n dom plat vulgair onderwerp.![]()
Iedereen heeft zijn eigenaardigheden en gewoontes.
Zou je met deze wetenschap een relatie kunnen hebben met 1 van je kinderen of knap je af op deze gewoonten?
En dan uiteraard jezelf verplaatsen in een vreemde en niet als jezelf.
Ps.Laat je niet zo op de kast jagen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Een leuke, met jouw onderschiftmakreel schreef: ↑22-10-2025 21:52Een man die niks lustte, dat was ook een afknapper. Geen rijst geen kaas geen knoflook noem maar op, een hele waslijst. Ik wil niemand beledigen want ik weet dat hier op het forum ook mensen schrijven die weinig lusten, alle resepect, maar voor mij was het als relatiemateriaal een grote nee.

NomenNesci0 schreef: ↑22-10-2025 22:00Nee, dat weet ik niet! Potdomme. Hou eens op met invullen voor mij. Ik word hier gewoon vreselijk kwaad van! Als het provocerend bedoeld was, dan had ik dat niet zo geplaatst. Ik ben hier verdomme niet om te provoceren, hoezeer je dat ook gelooft. Het zijn vragen die ik notabene met vrienden had kunnen bespreken. Gewoon, kijk eens naar je eigen kind. Is die sociaal handig? is die prettig in de omgang? Heeft die gekke of grappige trekjes?
Ik word er zo geirriteerd van dat men mijn denken zo vreselijk anders opvat dan ik het bedoel. Ik bedoel het nogmaals niet provocerend. Ik zou dit onderwerp ook met willekeurig wie (vrienden) kunnen bespreken en niemand vind mij dan raar. Het is dat het hier de hele tijd zo raar wordt gemaakt. Ik ben gewoon een denker die heel breed en heel ondersteboven de wereld vanuit helicopterperspectief probeer te bekijken en ik sta bekend om mijn upside down insteken vaak. Maar er is geen hond in mijn omgeving die ook maar iets provocatiefs in mijn manier van denken ziet. Meer een 'goh, Nomen heeft weer eens een insteek, een hersenspinsel die ze met ons deelt. Grappig, zo had ik het nog niet bekeken'
Haal seks gewoon eens weg. Maak het eens gewoon niet zo'n dom plat vulgair onderwerp.![]()
Dat zijn hele normale vragen inderdaad.
woensdag 22 oktober 2025 om 22:05
Van iemand met jouw Nick had ik niets anders verwacht

Maar ik kom van de verkeerde kant van de provincie. Randje natte t, met de slepende aa's en de neiging om overal 'erij' achter te zetten (lampjederij, wonerij, etc.).
woensdag 22 oktober 2025 om 22:06
Ach, ik vind het geen hele gekke of provocerende vraag. Als ik naar mijn dochter kijk, gewoon haar persoonlijkheid en haar nukken en grillen (die vast nog wel afnemen, hoop ik) denk ik best wel eens: respect voor de man die hiermee in zee gaat.
woensdag 22 oktober 2025 om 22:08
NomenNesci0 schreef: ↑22-10-2025 22:00Nee, dat weet ik niet! Potdomme. Hou eens op met invullen voor mij. Ik word hier gewoon vreselijk kwaad van! Als het provocerend bedoeld was, dan had ik dat niet zo geplaatst. Ik ben hier verdomme niet om te provoceren, hoezeer je dat ook gelooft. Het zijn vragen die ik notabene met vrienden had kunnen bespreken. Gewoon, kijk eens naar je eigen kind. Is die sociaal handig? is die prettig in de omgang? Heeft die gekke of grappige trekjes?
Als de meeste mensen aanslaan op jouw vaak rare beweringen, aan wie zou dat dan liggen, denk je? Je bent nog geen 24 uur terug en je gedraagt je alweer als een malloot.
Ik zou een andere hobby zoeken (of een baan).

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in