als man zijnde
zaterdag 4 december 2010 om 07:54
Hallo allemaal, als man zijnde lees ik hier ook wel eens mee, om zodoende te proberen een beter inzicht te krijgen hoe jullie vrouwen denken over bepaalde onderwerpen. En ik moet zeggen. Soms werkt dat verhelderend. Hoop dat jullie wat commentaar willen geven.
Mijn verhaal. Ik man, 41. 6 jaar samen met een mooie vrouw. Ups en downs gehad. Zoals dat bij iedere relatie gaat. Hebben een prachtzoon van 3. Ben er achter gekomen dat ik ben belazerd. Had al een vermoeden maar ik kwam er zelf achter 2 weken geleden. Zij is 31. Hij 25. Alles was heel goed gepland. Maar ik ben ook niet gek. Ze heeft ook een dochter van 13. Die wist het ook. Voorbeeld. Dochter had nieuwe uggs gekregen. Moest dochter(mijn stiefdochter) van mama zeggen dat ze die van haar echte vader had gekregen. Maar die had ze van haar nieuwe lover gehad. Schoonouders wonen in Groningen. Zou ze een weekend daar naar toe gaan. Oké zeg ik. Gaat ze samen met die nieuwe lover. Haar moeder heeft haar gezegd dat ze niet welkom is.
En nu. Nu is de bom gebarsten. Ze weet het niet meer. Ze zegt dat haar gevoel voor mij veranderd is de laatste jaren. En ik ben ook tekort geschoten in de aandacht naar haar op bepaalde gebieden. Had meer emotie kunnen tonen. Maar heb er ook voor gezorgd dat haar dochter bij ons kwam wonen. Die woonde eerst bij haar oma omdat mama niet voor haar kon zorgen. Heb daar spijt van want de afgelopen 3 jaar hebben we daardoor vaak ruzie gehad over de opvoeding. En nu, na dit alles gaat dochter weer terug naar haar vader omdat ze vindt dat haar moeder niet goed voor haar zorgt en alleen maar liegt. Mama is vroeger vaak mishandeld door ex vrienden. Toen het 2 weken geleden uitkwam was ik boos en zei dat ze kon vertrekken. Wat doet ze. Belt ze haar eerste ex die haar zodanig had mishandeld dat ie vast heeft gezeten.Later zegt ze dat ze ook niet weet waarom ze dat deed.
Ik ben het eigenlijk zat. Hou nog veel van haar. Maar de manier waarop ik ben voorgelogen, dat maakt mij boos. Veel meer dan dat ze met zo,n andere jongen gaat. Want dat is nieuw en spannend. En in het verleden is ze al een keer vreemdgegaan(klotewoord is dat) En zij is momenteel net een jojo. Wil best meer vertellen.
Vr gr
Mijn verhaal. Ik man, 41. 6 jaar samen met een mooie vrouw. Ups en downs gehad. Zoals dat bij iedere relatie gaat. Hebben een prachtzoon van 3. Ben er achter gekomen dat ik ben belazerd. Had al een vermoeden maar ik kwam er zelf achter 2 weken geleden. Zij is 31. Hij 25. Alles was heel goed gepland. Maar ik ben ook niet gek. Ze heeft ook een dochter van 13. Die wist het ook. Voorbeeld. Dochter had nieuwe uggs gekregen. Moest dochter(mijn stiefdochter) van mama zeggen dat ze die van haar echte vader had gekregen. Maar die had ze van haar nieuwe lover gehad. Schoonouders wonen in Groningen. Zou ze een weekend daar naar toe gaan. Oké zeg ik. Gaat ze samen met die nieuwe lover. Haar moeder heeft haar gezegd dat ze niet welkom is.
En nu. Nu is de bom gebarsten. Ze weet het niet meer. Ze zegt dat haar gevoel voor mij veranderd is de laatste jaren. En ik ben ook tekort geschoten in de aandacht naar haar op bepaalde gebieden. Had meer emotie kunnen tonen. Maar heb er ook voor gezorgd dat haar dochter bij ons kwam wonen. Die woonde eerst bij haar oma omdat mama niet voor haar kon zorgen. Heb daar spijt van want de afgelopen 3 jaar hebben we daardoor vaak ruzie gehad over de opvoeding. En nu, na dit alles gaat dochter weer terug naar haar vader omdat ze vindt dat haar moeder niet goed voor haar zorgt en alleen maar liegt. Mama is vroeger vaak mishandeld door ex vrienden. Toen het 2 weken geleden uitkwam was ik boos en zei dat ze kon vertrekken. Wat doet ze. Belt ze haar eerste ex die haar zodanig had mishandeld dat ie vast heeft gezeten.Later zegt ze dat ze ook niet weet waarom ze dat deed.
Ik ben het eigenlijk zat. Hou nog veel van haar. Maar de manier waarop ik ben voorgelogen, dat maakt mij boos. Veel meer dan dat ze met zo,n andere jongen gaat. Want dat is nieuw en spannend. En in het verleden is ze al een keer vreemdgegaan(klotewoord is dat) En zij is momenteel net een jojo. Wil best meer vertellen.
Vr gr
zaterdag 4 december 2010 om 08:02
Het klinkt alsof je vriendin veel issues heeft en jij haar niet kan vertrouwen. Wat sneu voor haar dochter ook!
Dit is niet zomaar vreemdgaan geweest. Ze heeft een band opgebouwd met een ander, haar dochter en fam bij betrokken en jou voorgelogen. Dit is niet alleen heel gemeen, maar getuigt ook van een steekje los.
Ik zou vooral heel goed voor jou en je kind zorgen. Het klinkt alsof jij heel zal moeten compenseren naar hem toe omdat zijn moeder niet altijd zijn belangen voor ogen houdt (getuige ook de omgang met dochter)
Trek je conclusie en wordt vooral gelukkig met een vrouw die goed is voor jou en je kleine.
Dit is niet zomaar vreemdgaan geweest. Ze heeft een band opgebouwd met een ander, haar dochter en fam bij betrokken en jou voorgelogen. Dit is niet alleen heel gemeen, maar getuigt ook van een steekje los.
Ik zou vooral heel goed voor jou en je kind zorgen. Het klinkt alsof jij heel zal moeten compenseren naar hem toe omdat zijn moeder niet altijd zijn belangen voor ogen houdt (getuige ook de omgang met dochter)
Trek je conclusie en wordt vooral gelukkig met een vrouw die goed is voor jou en je kleine.
zaterdag 4 december 2010 om 08:14
Wat een naar verhaal, maar je vriendin komt redelijk eh... gestoord over. Ik vind het echt getuigen van zeer slecht inzicht en opvoedingsschap als je je dochter betrekt in je affaire terwijl je een relatie hebt.
Wat Loekie zegt, ik zou zorgen dat jij en je kind hier zo ongeschonden mogelijk uitstappen, maar ik zou er wel uitstappen, dit lijkt me allemaal een beetje té erg.
Wat Loekie zegt, ik zou zorgen dat jij en je kind hier zo ongeschonden mogelijk uitstappen, maar ik zou er wel uitstappen, dit lijkt me allemaal een beetje té erg.
zaterdag 4 december 2010 om 08:30
Heftig! Heftig voor jou en ook voor de kinderen. Ik lees ook dat er geen vertrouwen (meer) is tussen jullie. En gezien de historie van je vriendin en ook die van jullie samen ( meerdere x vreemdgaan, liegen) ziet het er niet naar uit dat dit ooit nog een warme stabile relatie gaat worden. Wil jij dit voor je zoon, maar ook voor jezelf???
zaterdag 4 december 2010 om 08:40
Hallo allemaal, het klopt ook wat jullie zeggen. Alleen de boodschap overbrengen is allemaal niet zo gemakkelijk. Diep in mijn hart weet ik dat ik de beslissing al heb genomen. Gezien haar voorgeschiedenis, hoe ik ben voorgelogen en het feit dat ze haar eigen kind laat liegen, dat zegt mij dat er iets niet goed is met haar. Maar ja, je bent allemaal mens, en hoopt soms wel eens op een wonder. tegen beter weten in soms. Maar ik moet wel verder. Ben ook wel bezorgd over hoe het gaat met gaat met mijn zoon. Gezien haar verleden wil ik eigenlijk niet dat zij hem gaat opvoeden. Ze heeft haar dochter al een keer afgestaan en nu laat ze haar dochter weer gaan. Ze vecht er geeneens voor. Ik zou mij letterlijk dood vechten voor mijn kind. Wij hebben gezamenlijk het ouderlijk gezag. Ben benieuwd hoe dat gaat als ik eea aan ga vechten. het is niet gemakkelijk allemaal.
zaterdag 4 december 2010 om 08:49
Het zal zeker niet gemakkelijk zijn, dat zal iedereen met je eens zijn. Je zegt dat het moeilijk is om de boodschap over te brengen. Dit zal zeker een groot effect op jullie allemaal hebben. Maar wat denk je wat het met je (en jullie zoon) zal doen wanneer dit nog jaren zal doorgaan? Dat maakt nog meer stuk.
Je wil je doodvechten voor je zoon? Doe dat en bescherm hem tegen een onstabiele thuissituatie.
Je wil je doodvechten voor je zoon? Doe dat en bescherm hem tegen een onstabiele thuissituatie.
zaterdag 4 december 2010 om 11:48
zaterdag 4 december 2010 om 11:52
Wat een heftig verhaal! Ik denk dat het voor jou het belangrijkst is om de belangen van je kind voorop te stellen. Maar je geeft al aan dat je alles voor je kind over zou hebben. Voor je kind is een relatie waarin gelogen en bedrogen wordt niet goed. Dus maak dat je weg komt en zoek een vrouw die wel van zichzelf houdt en dus ook van jou kan houden. Want ik denk dat je vriendin daar enorm in tekort schiet gezien haar geschiedenis. Zorg zo snel mogelijk voor stabiliteit en regelmaat voor je kind. Succes! Ik weet hoe lastig het kan zijn voor een man om een relatie te verbreken als er een kind in het spel is.
zaterdag 4 december 2010 om 14:36