Bang dat vriend zus leuker vindt
zondag 13 april 2008 om 18:14
Hey,
Herken je probleem niet, heb dan ook geen zus .
Maar laat dit je niet onzeker maken. Je vriend heeft (indertijd) toch voor jou gekozen, dus voor hem ben je goed zoals je bent! Je zus heeft misschien meer 'aantrek' van mannen, dat is in eerste instantie natuurlijk puur op het uiterlijk gericht. Het is echter het totaalplaatje wat belangrijk is, iedereen heeft zijn of haar capaciteiten, jij dus ook!
Groetjes
Herken je probleem niet, heb dan ook geen zus .
Maar laat dit je niet onzeker maken. Je vriend heeft (indertijd) toch voor jou gekozen, dus voor hem ben je goed zoals je bent! Je zus heeft misschien meer 'aantrek' van mannen, dat is in eerste instantie natuurlijk puur op het uiterlijk gericht. Het is echter het totaalplaatje wat belangrijk is, iedereen heeft zijn of haar capaciteiten, jij dus ook!
Groetjes
zondag 13 april 2008 om 18:33
Je zegt het zelf: je vriend zelf heeft nooit aanleiding gegeven om jou onzeker te doen voelen, dat 'doet' namelijk je zusje.
Misschien valt je vriend niet op mensen die alle aandacht naar zich toetrekken!
Laat je niet kennen, gewoon jezelf blijven en vooral niet laten doorschemeren dat je het gevoel krijgt dat je enigszins in de schaduw van je zusje zou staan.
Succes!
Misschien valt je vriend niet op mensen die alle aandacht naar zich toetrekken!
Laat je niet kennen, gewoon jezelf blijven en vooral niet laten doorschemeren dat je het gevoel krijgt dat je enigszins in de schaduw van je zusje zou staan.
Succes!
zondag 13 april 2008 om 20:08
nou, dat "doet"je zusje? Dat doet ze denk ik zelf! Nergens staat dat zusje of vriend enig gedrag vertonen dat aanleiding geeft tot die onzekerheid. Ook niet dat ze de aandacht naar zich toe trekt, dat zusje. Moet het meteen zo negatief?
Dit is puur iets dat TO zelf moet oplossen. Hij valt op jou, punt. Anders was hij wel met iemand anders... Zolang er geen aanleiding is, niet over twijfelen. Je gaat toch ook niet stil staan voor een groen stoplicht omdat het zeker weten rood wordt?
Dit is puur iets dat TO zelf moet oplossen. Hij valt op jou, punt. Anders was hij wel met iemand anders... Zolang er geen aanleiding is, niet over twijfelen. Je gaat toch ook niet stil staan voor een groen stoplicht omdat het zeker weten rood wordt?
zondag 13 april 2008 om 20:13
Wat vervelend voor je zeg! Ik hoop niet dat je je zo onzeker voelt dat je je zus ook hierdoor ontloopt.
Ik heb ook zo´n zusje. Ze is jonger, blijft altijd superslank, krijgt het voor elkaar er altijd super hip en leuk uit te zien (ik heb géén gevoel voor mode en heb een paar maatjes meer), is altijd nét wat eerder klaar (met studie, afrijden, eigen huis kopen etc.) nét een iets succesvollere baan etc. etc. Maar dat vind ik.
En weet je, het is mijn aller- aller-, ALLERbeste vriendinnetje en ik ben ZO trots op alles wat ze doet. Nog nooit heb ik me ook naar 1 seconde onzeker gevoeld.
Maar stiekem vind ik het wel heel leuk als mensen zeggen:
`Zijn jullie zusjes? Wie is de oudste?´ Hahahaha.
Ik heb ook zo´n zusje. Ze is jonger, blijft altijd superslank, krijgt het voor elkaar er altijd super hip en leuk uit te zien (ik heb géén gevoel voor mode en heb een paar maatjes meer), is altijd nét wat eerder klaar (met studie, afrijden, eigen huis kopen etc.) nét een iets succesvollere baan etc. etc. Maar dat vind ik.
En weet je, het is mijn aller- aller-, ALLERbeste vriendinnetje en ik ben ZO trots op alles wat ze doet. Nog nooit heb ik me ook naar 1 seconde onzeker gevoeld.
Maar stiekem vind ik het wel heel leuk als mensen zeggen:
`Zijn jullie zusjes? Wie is de oudste?´ Hahahaha.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
zondag 13 april 2008 om 20:18
Vitamine, overal op de wereld lopen vrouwen rond die leuker zijn dan jij, dan ik en dan iedereen. Er loopt altijd wel iets beters rond.
Als je daar bang voor bent heb je geen leven meer. Gooi die angst van je af, hij heeft toch voor jou gekozen? Jij hebt ook kwaliteiten, die jij misschien nu niet zo duidelijk ziet.
Als je daar bang voor bent heb je geen leven meer. Gooi die angst van je af, hij heeft toch voor jou gekozen? Jij hebt ook kwaliteiten, die jij misschien nu niet zo duidelijk ziet.
zondag 13 april 2008 om 20:21
Winderdip: dit had ik geschreven kunnen hebben! Mijn zusje is jong, bloedmooi, intelligent, succesvol in alles wat ze doet en overtreft mij eigenlijk in alles. En het is ook nog eens een enorme schat met een reusachtig hart. En ze is na mijn man de persoon die het dichtst bij me staat. Het idee dat mijn man haar leuker zou vinden is nog nooit bij me opgekomen, ook niet in het begin van onze relatie toen ik toch nog behoorlijk onzeker over mezelf was...
Vitamine: vervelend dat je je zo voelt! Geen tips van deze kant helaas....
Vitamine: vervelend dat je je zo voelt! Geen tips van deze kant helaas....
zondag 13 april 2008 om 21:25
quote:peace_ schreef op 13 april 2008 @ 20:21:
Winderdip: dit had ik geschreven kunnen hebben! Mijn zusje is jong, bloedmooi, intelligent, succesvol in alles wat ze doet en overtreft mij eigenlijk in alles. En het is ook nog eens een enorme schat met een reusachtig hart. En ze is na mijn man de persoon die het dichtst bij me staat. Het idee dat mijn man haar leuker zou vinden is nog nooit bij me opgekomen, ook niet in het begin van onze relatie toen ik toch nog behoorlijk onzeker over mezelf was...
Ik ben eigenlijk nooit erg onzeker over mezelf geweest, niet in relaties in ieder geval. Mijn vriend zegt altijd: Ik heb de mooiste van de twee! Ik zeg dan gekscherend: Ja, en de oudste, en de dikste etc.. Maar hij blijft volhouden dat zowel hij, als vrienden en kennissen van hem mij écht de mooiste vinden. Hahahaha, de schat.
Ik vind het appels met peren vergelijken. We zijn allebei anders en beauty is in the eye of the beholder. Mijn zusje is in ieder geval prachtig. En net als jouw zus, ook aan de binnenkant. Ik denk dat ze daar nog het mooiste is. Zij staat mij ook het dichtstebij. En, als ik heel eerlijk ben, deelt zij die eerste plek wel met mijn vriend.
Wat een rijkdom he? Om zo´n zusje te hebben, vind je niet?
Ode aan de zusjes!!!!
Ik ben eigenlijk nooit erg onzeker over mezelf geweest, niet in relaties in ieder geval. Mijn vriend zegt altijd: Ik heb de mooiste van de twee! Ik zeg dan gekscherend: Ja, en de oudste, en de dikste etc.. Maar hij blijft volhouden dat zowel hij, als vrienden en kennissen van hem mij écht de mooiste vinden. Hahahaha, de schat.
Ik vind het appels met peren vergelijken. We zijn allebei anders en beauty is in the eye of the beholder. Mijn zusje is in ieder geval prachtig. En net als jouw zus, ook aan de binnenkant. Ik denk dat ze daar nog het mooiste is. Zij staat mij ook het dichtstebij. En, als ik heel eerlijk ben, deelt zij die eerste plek wel met mijn vriend.
Wat een rijkdom he? Om zo´n zusje te hebben, vind je niet?
Ode aan de zusjes!!!!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
zondag 13 april 2008 om 21:29
Gewoon zeggen dat die fotomodelachtige zus van je een dolle liefhebster is van poepsex, en als je vriendje gegrom hoort vanuit haar slaapkamer, dat het dan weer zover is. Gelukkig kan ze het de laatste tijd onderdrukken, maar als het zover is, dan ruikt het hele huis als een rioolpijp, en moet hij meteen naar huis want anders schaam jij je dood. Hij mag er nooit met iemand over praten, ook dat nog. Kleine moeite, groot plezier.
maandag 14 april 2008 om 12:11
Antonio, wat een ranzige suggestie zeg!
Maarr Vitamine, ik denk ook dat het zich vooral allemaal 'in jouw koppie afspeelt.' Probeer je niet druk te maken en je al helemaal niet de mindere te voelen. Hij valt op jou, punt.
Denk je echt dat hij bij jou zou zijn als hij serieus de hots had voor je zus? Dan was ie allang weggeweest hoor. En kijk, beauty is inderdaad in the eye of the beholder!
Voel je niet zo onzeker en prijs je met de dingen die je hebt.
Maarr Vitamine, ik denk ook dat het zich vooral allemaal 'in jouw koppie afspeelt.' Probeer je niet druk te maken en je al helemaal niet de mindere te voelen. Hij valt op jou, punt.
Denk je echt dat hij bij jou zou zijn als hij serieus de hots had voor je zus? Dan was ie allang weggeweest hoor. En kijk, beauty is inderdaad in the eye of the beholder!
Voel je niet zo onzeker en prijs je met de dingen die je hebt.
maandag 21 april 2008 om 07:41
Je bent zeker zelf een groot liefhebber en allicht beoefenaar Antonio?
Je weet het wel erg gedetailleerd te omschrijven
Vitamine, je kan nog zo mooi zijn er zijn altijd mooiere mannen/vrouwen.
En misschien is je zus wel helemaal je vriend zn type niet.
Bovendien geeft hij geen enkele aanleiding tot ongerustheid, probeer je er dus niet zo druk om te maken.
Ik ken zat niet mooie dames met een geweldige vent en hele mooie dames die de ware maar niet tegenkomen.
Een mooi uiterlijk geeft geen enkele garantie op ware liefde, vaak wel op types die alleen maar naar uiterlijk kijken.
Daar heb je uiteindelijk niets aan want niemand blijft toch zn leven lang een beauty?
Wees blij dat jou vriend niet zo'n oppervlakkig type is.
Je weet het wel erg gedetailleerd te omschrijven
Vitamine, je kan nog zo mooi zijn er zijn altijd mooiere mannen/vrouwen.
En misschien is je zus wel helemaal je vriend zn type niet.
Bovendien geeft hij geen enkele aanleiding tot ongerustheid, probeer je er dus niet zo druk om te maken.
Ik ken zat niet mooie dames met een geweldige vent en hele mooie dames die de ware maar niet tegenkomen.
Een mooi uiterlijk geeft geen enkele garantie op ware liefde, vaak wel op types die alleen maar naar uiterlijk kijken.
Daar heb je uiteindelijk niets aan want niemand blijft toch zn leven lang een beauty?
Wees blij dat jou vriend niet zo'n oppervlakkig type is.
maandag 21 april 2008 om 08:00
Vitamine, Mijn verhaal is vergelijkbaar alleen is mijn zus vijf jaar ouder. Als ik vroeger een vriendje mee naar huis nam zei ik van tevoren: mijn zus is echt heel mooi! Met de gedachte dat het dan alleen maar tegen kon vallen. Omdat mijn zus en ik echter zo verschillen in karakter is er nog nooit een vriend van mij verliefd op haar geworden. Mijn man zou het zelfs geen seconde met haar uithouden! Bedenk je, zoals hier al gechreven wordt, dat je vriend niet voor niets verliefd is geworden op jou!