Bang om afgewezen te worden...

12-10-2008 17:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje heb ik nu een relatie, maar ik merk dat ik niet doe wat ik voel en me niet helemaal durf te geven omdat ik bang ben om afgewezen te worden.

In m'n hoofd weet ik wel dat ik gewoon moet zijn wie ik ben en moet doen wat ik voel (als hij hier niks mee kan dan is dat zijn probleem en heb ik altijd mezelf nog), maar op de een of andere manier lukt dat niet echt.

Had een klein kadootje gekocht, wilde die vanavond langsbrengen, maar wanneer ik dat aan 'm sms en hij een reactie terug smst met "vooruit dan maar :P"... heb ik gelijk zoiets van...okeee laat maar!! Ook al is het waarschijnlijk als grapje bedoelt...ik kies gelijk voor de "zelfbescherming".

Heeft iemand een idee hoe ik hiermee om kan gaan? Tips?
Je weet waar de :P voor staat?
ff volledige reactie. Ik ben zelf vrij achterdochtig, maar hier schuilt echt helemaal niets achter. Een leuke reactie van em. Zo bedoeld iig.
Tip 1: niet sms-en, je zou de eerste niet zijn waar misverstanden ontstaan omdat de geschreven tekst anders wordt ervaren dan dat de schrijver ervan bedoelt.

bel hem gewoon op
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Jullie hebben ook wel gelijk... maar vind het dan toch wel eng.

Ik wil nu terug sturen:

weet je zeker dat je t aan kunt dat ik langskom ;)? Je bent wel ziek he... :P uurtje of 9? x

zou wel willen dat ik me qua gevoel minder druk maak om alles en het gewoon kan laten gaan...
Ik zou gewoon terug sms tot vanavond!

Niet achter alles wat hij zoekt iets potentieel negatiefs zoeken. Want dan daar zou hij nog wel eens jeuk van kunnen krijgen.
NIET SMSEN! sorry dat ik schreeuw maar smsen zorgt idd voor misverstanden , gewoon bellen en anders wachten tot je hem weer ziet
Erg eens met mijn voorgangers. Ik geloof serieus dat SMS-en een vloek is voor iedere beginnende relatie. Er wordt tegenwoordig (god, wat klink ik nu oud....) meer afgeSMSt dan gepraat, geloof ik.

Gewoon gaan dus en er een leuke avond van maken!
.
Ben ik het ook mee eens. Een sms word door iedereen op zn eigen manier geinterpreteerd. Ben je in een melige bui dan vat je het anders op dan wanneer je shit in je vel zit.

In jouw geval geef je aan dat je bang bent afgewezen te worden. je gaat dan automatisch alles een beetje in het negatieve licht zien, want naar mijn mening is dat smsje sarcastisch bedoeld, als geintje en ik weet zeker dat hij het ook zo over wou brengen. ik denk echt dat het belangrijk is voor je relatie dat je er probeert overheen te komen. misschien kun je je gevoelens eens opschrijven en kun je het daarna bekijken om het te relativeren of alles wel klopt en gegrond is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven