Bed & Breakfast

05-12-2019 08:07 56 berichten
Hoi allemaal! Kleine vraagje..
Als je een B&B kamer huurt voor een paar uur, zal dan de verhuurder ook in het huis verblijven ?
Alle reacties Link kopieren
ja wel echt zonde van het geld. Stel dat zo'n kamer 60-80 euro kost (wat iemand zei, waarschijnlijk moet je gewoon voor 1 dag betalen, van 14.00 uur tot de volgende ochtend. Dat jullie om 19.00 uur weg gaan maakt voor de verhuurder niks uit. Hij kan niks meer met die kamer, moet schoongemaakt worden, hij kan hem dus niet meer verhuren die nacht. Dus zal vast gewoon de volle prijs willen tot de ochtend.
Dan kan je het geld dat je hiervoor kwijt bent beter in een leuk cadeau steken.
Ben wel benieuwd hoeveel man er dan komen, als er meerdere mensen komen is er vast wel ergens een huis beschikbaar toch om het te vieren?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zonde van het geld, zou er liever van uit eten gaan of zo.
tulpje21 schreef:
05-12-2019 08:58
huh ik snap niks aan je vraag. Bedoel je snapt zelf toch wel een beetje hoe dat gaat? Er zijn tig soorten b&b's. Het kan een slaapkamer zijn in het huis van de verhuurder. Tja, uiteraard kan de verhuurder dan thuis zijn, maar kan ook zijn dat hij/zij aan het werk is/boodschappen aan het doen is etc etc. Ikzelf heb vaak genoeg in een apart huisje gezeten bij de verhuurder op het 'erf'. Dus dan heb je echt een eigen huisje naast het huis van de verhuurder (vind ik persoonlijk veel fijner, zo'n slaapkamer bij mensen in huis vind ik niks) en heb je sowieso geen 'last' van de verhuurder.

Dus ja, het ligt nogal aan welk soort b&b je wil huren. En dan snap je zelf wel dat de verhuurder altijd gewoon thuis kan zijn, het is immers zijn/haar huis.
Snap alleen niet goed waarom je het in een b&b zou doen. Kan het niet bij iemand anders thuis? Hoe vier je anders verjaardagen? Waarom zou het niet thuis kunnen? Nu betekent het dus begrijp ik dat je een verjaardag viert in een b&b, misschien bij de verhuurder dus in een slaapkamer? Is het een grote slaapkamer? En dan komen er hoeveel mensen? Die moeten dan dus allemaal door de voordeur bij de verhuurder. Zit hij/zij daar op te wachten? Hij verhuurt de kamer aan jullie, maar niet aan nog 15 anderen die komen. Of zie ik het verkeerd en is het alleen voor jou en de jarige? Dat moet bijna wel, want je hebt geen 15 stoelen/ruimte voor 15 mensen in een gemiddelde b&b kamer (of je moet dus echt een heel huisje huren).
Nee geen andere mensen, alleen de jarige en ik
tulpje21 schreef:
05-12-2019 09:28
ja wel echt zonde van het geld. Stel dat zo'n kamer 60-80 euro kost (wat iemand zei, waarschijnlijk moet je gewoon voor 1 dag betalen, van 14.00 uur tot de volgende ochtend. Dat jullie om 19.00 uur weg gaan maakt voor de verhuurder niks uit. Hij kan niks meer met die kamer, moet schoongemaakt worden, hij kan hem dus niet meer verhuren die nacht. Dus zal vast gewoon de volle prijs willen tot de ochtend.
Dan kan je het geld dat je hiervoor kwijt bent beter in een leuk cadeau steken.
Ben wel benieuwd hoeveel man er dan komen, als er meerdere mensen komen is er vast wel ergens een huis beschikbaar toch om het te vieren?
Alleen de jarige en ik zullen aanwezig zijn.. En het is voor twee uurtjes de prijzen zijn daar per uur
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-12-2019 09:28
Ik vind het zonde van het geld, zou er liever van uit eten gaan of zo.
Dit dus!

(vind het nog al een bijzonder plan/verhaal).
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik snap hier niks van... :-?
Alle reacties Link kopieren
TO ik denk dat wij niet het antwoord op jouw vraag kunnen weten. Wat ik denk is dat de eigenaar wel in het huis aanwezig is als hij kamers verhuurd en niet het hele huis. Ik denk dat je je vraag het beste aan de eigenaar kunt stellen.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je blijkbaar al iets hebt afgesproken met de eigenaar.

Je hebt dus een B&B gevonden waarbij je geen gebruik gaat maken van het bed en het breakfast?

Waar ga je dan gebruik van maken? Alleen de badkamer (hopelijk privé en niet gedeeld) voor een golden shower?

Godsamme, wat doet de jeugd van tegenwoordig moeilijk... Wacht tot zijn moeder boodschappen gaat doen en pak daar dan de badkamer.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
xmrsy schreef:
05-12-2019 09:37
Alleen de jarige en ik zullen aanwezig zijn.. En het is voor twee uurtjes de prijzen zijn daar per uur
Als de prijzen per uur zijn, vrees ik dat het niet zo´n frisse boel is. Weet je zeker dat je daar een verjaardag wil vieren? Of gaat het je alleen om het bed?
xmrsy schreef:
05-12-2019 08:34
Omdat dat niet kan .. anders zou ik het ook wel liever thuis gedaan hebben. En nee, we hebben met de verhuurder afgesproken dat ik zelf alles weer netjes opruim en schoon achterlaat.
Is het alleen voor degene die je wilt verrassen en jouzelf of ga je daar een wild feest geven?

Edit: sorry, antwoord is al gegeven
Je wil dus je vriendje verrassen?
Alle reacties Link kopieren
xmrsy schreef:
05-12-2019 09:37
Alleen de jarige en ik zullen aanwezig zijn.. En het is voor twee uurtjes de prijzen zijn daar per uur
een b&b met prijzen per uur? Dat is wel bijzonder, heb ik nog nooit gezien. Het heet bed and breakfast, bed en ontbijt dus. Dus de meeste mensen zullen gewoon in de loop van de dag arriveren en na het ontbijt het huisje/kamer moeten verlaten (of ze moeten meerdere dagen boeken). Wat is de prijs per uur dan? Meestal wordt er toch gesproken over 'prijs per nacht'.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu het doel dan? Je vriendje 'verrassen' of zijn verjaardag vieren met cadeaus, taart en een versierde kamer? Ik snap er niks van eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Als het prijs per uur is, dan is het geen B&B maar een afwerkplek.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
tulpje21 schreef:
05-12-2019 10:59
een b&b met prijzen per uur? Dat is wel bijzonder, heb ik nog nooit gezien. Het heet bed and breakfast, bed en ontbijt dus. Dus de meeste mensen zullen gewoon in de loop van de dag arriveren en na het ontbijt het huisje/kamer moeten verlaten (of ze moeten meerdere dagen boeken). Wat is de prijs per uur dan? Meestal wordt er toch gesproken over 'prijs per nacht'.

Als TO via de site heeft geboekt die ze eerder in het topic noemde, en er een uurprijs voor de betaald, denkt (weet) die eigenaar in elk geval echt wel dat TO komt om te seksen. Dat ze slingers op gaat hangen zal eigenaar dan ook niks meer uitmaken, die heeft vast al gekkere dingen gezien als 'ie zo' n kamertje verhuurt.
Alle reacties Link kopieren
oh aha, daar heb ik overheen gelezen.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
05-12-2019 11:05
Als het prijs per uur is, dan is het geen B&B maar een afwerkplek.
inderdaad, dan is het toch gewoon een kamer die je huurt? Wat heeft het dan met B&B te maken? Als het daar de gewoonte is om het voor een paar uur te huren, dan hoort er toch geen ontbijt bij?? Verwarrend dit hoor.
Alle reacties Link kopieren
Overigens TO, als jij je vriendje voor 2 uur meeneemt naar een B&B gaat hij ZEKER denken dat jullie gaan seksen. Zeker gezien het type B&B wat jij hebt gehuurd (zou zomaar kunnen dat er plastic matrassen liggen). Als jij geen seks wil (is je goed recht!!), zeg dit dan af en ga samen naar de bios oid. Anders wordt het echt een heel raar cadeau waarbij wel eens heel rottig kan uitpakken (vriend reageert niet zo enthousiast als jij hoopt, vriend verwacht iets anders en krijgt dat niet)
Ga toch gewoon naar een rendez vous hotel
Een surprise party voor maar 2 mensen, in een slaapkamer, maar het gaat níet om seks.
Hmmmm, geloof je het zelf?
Alle reacties Link kopieren
Je vraag is of de verhuurder thuis is. Wij gaan er dan vanuit dat je het vervelend zou vinden als dit wel zo is.

Of hoop je nu juist dat de verhuurder wel thuis is omdat je aangeeft dat het niet voor de seks is.

Zodat je om de verhuurder Jan roepen als je vriendje wel seks wil tegen je wil?

Hoe dan ook ik vind het Masr een raar plan.
ClumsyNinja schreef:
05-12-2019 11:26
Een surprise party voor maar 2 mensen, in een slaapkamer, maar het gaat níet om seks.
Hmmmm, geloof je het zelf?
Nee, maar dat probeert ze ons wijs te maken.

Voor een surprise party een kamer huren voor 2 uur en dan in die tijd ook nog versieren en opruimen.. Sure.
Iemand die een kamer per uur verhuurt is heus wel gewend dat daar wordt gebatst.
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
05-12-2019 12:16
Iemand die een kamer per uur verhuurt is heus wel gewend dat daar wordt gebatst.
Ze heeft op de eerste pagina al de verhuurder genoemd en dat is een verhuurder van “liefdeshotels”, dus die is het niet alleen gewend, die zal niks anders over de vloer krijgen.
Ja, als je via zo'n site een batskamer huurt voor een uur of 2, ligt hij vast de kamer ernaast te luisteren.

Echt wat een vreemd verjaardagskadootje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven